Postad 13 October 2008 - 19:12
Det borde fungera om man surfar genom en amerikansk proxy. Jag är dock lite tvivelaktig till kvalitén, speciellt om man kollar på en TV genom en HTPC.
Redigerat av rson39, 13 October 2008 - 19:13.
Postad 13 October 2008 - 19:40
Visst nyheten var för bra bara för att vara sant.Det borde fungera om man surfar genom en amerikansk proxy.
Alltid en liten hake.
Men det är samma sak med trailers där musik från nån grupp/artist är med men så fort trailern ska spelas utanför amerikas gränser så får vi se/höra en annan version....
Gick t.ex inte se godbitar i hi-def från OS 2008 via nbc sports o.s.v.
Postad 14 October 2008 - 13:59
Detta är väl en av nyheterna? Att det ska vara högre kvalitet än normalt med bland annat "YouTube Theater View"?Är värdelös kvalitet på youtube ändå.
Sedan har det väl länge sagts att YouTube ska börja koda allt med H.264? Jag välkomnar glatt allt som har med YouTube att göra. Funkar väldigt smidigt att kolla på klipp via Apple TV
Postad 17 October 2008 - 15:13
Låter bra det.Detta är väl en av nyheterna? Att det ska vara högre kvalitet än normalt med bland annat "YouTube Theater View"?
Sedan har det väl länge sagts att YouTube ska börja koda allt med H.264? Jag välkomnar glatt allt som har med YouTube att göra. Funkar väldigt smidigt att kolla på klipp via Apple TV
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
29 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?