Postad 18 October 2008 - 19:56
Postad 18 October 2008 - 20:22
hej Jag jobbar i som säljare i en tv butik. om ni nu vill veta vad som är fel på tvn, så håll i hatten. tvn blir stömförande. jag skojar inte. vi fick ringa till alla kunder som hade köpt tvn och be dom komma in med dom till oss.. det är humor....
Det låter ju halv bra.
Jag som precis tänkte köpa mig en Philips.
Postad 19 October 2008 - 11:48
Redigerat av 48Hours_again, 19 October 2008 - 15:21.
Postad 19 October 2008 - 17:57
Det låter ju halv bra.
![]()
Jag som precis tänkte köpa mig en Philips.
Bara för att en viss modell är behäftad med ett fel betyder ju inte det att alla är det.
Postad 21 October 2008 - 04:32
hej Jag jobbar i som säljare i en tv butik. om ni nu vill veta vad som är fel på tvn, så håll i hatten. tvn blir stömförande. jag skojar inte. vi fick ringa till alla kunder som hade köpt tvn och be dom komma in med dom till oss.. det är humor....
Förlåt om min ovetskap är total, men är det inte plastchassi på dessa modeller? Eller vad är det som blir strömförande?
Postad 26 October 2008 - 20:51
Förlåt om min ovetskap är total, men är det inte plastchassi på dessa modeller? Eller vad är det som blir strömförande?
Vad sägs om samtliga kontaktdon, varpå även allt anslutet blir strömförande...
Postad 27 October 2008 - 08:10
Redigerat av Pennywise, 27 October 2008 - 08:11.
Postad 13 November 2008 - 23:36
En utvecklingsbudget, en produktionsbudget och en service/reperationsbuget. Och ingen
jobbar "för" varann, utan alla jobbar för sina egna kassor och bra resultat.
Då kan man snåla på komponenter och liknande, det drabbr ju ändå inte sin avdelnings budget,
utan den går "bra" eftersom man sparar in på 10 öringar på komponenterna. Stora
vinter räknar man med, men läcker som ett sål i andra änden när det blir såhär.
Men det ser ju inte höjdarna, och företag har ofta inte rutiner för att "interndebitera"
rätt avdelning. Vilket i sig är ganska sjukt att man ska behöva göra.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
303 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?