Kommentarer till Musikoasen av Vee-Eight
Startad av
Vee-Eight
, Nov 11 2008 20:53
17 svar till detta ämne
Postad 11 November 2008 - 20:53
Nu har jag redan sett dessa bilder någon annanstans, men det är kul att se igen. Ser verkligen bra ut och jag ÄR avundsjuk på de söta fina monoblocken.
Postad 11 November 2008 - 21:00
Nu har jag redan sett dessa bilder någon annanstans, men det är kul att se igen. Ser verkligen bra ut och jag ÄR avundsjuk på de söta fina monoblocken.
Monoblock!? Det är ett riaa och en DAC, om det är de du avser.
Tack för omdömet!
Postad 12 November 2008 - 09:49
Nope, inga PA9. Än.
Redigerat av Vee-Eight, 12 November 2008 - 09:50.
Postad 29 July 2009 - 09:56
Wow, du måste ju ha en av de vackraste högtalarna som går att få tag på!

Men är de inte väldigt högt upp?
Men är de inte väldigt högt upp?
Postad 06 August 2009 - 09:24
@ gsson:
Mja, det är en "naturlig" reaktion om man inte är van att det känns som om de sitter för högt. Men sanning är att man skall ha diskanterna i ögonhöjd när man sitter ned. Eg skall de hängas på vägg, men har inte hunnit/orkat/fått tummen ur.
Mja, det är en "naturlig" reaktion om man inte är van att det känns som om de sitter för högt. Men sanning är att man skall ha diskanterna i ögonhöjd när man sitter ned. Eg skall de hängas på vägg, men har inte hunnit/orkat/fått tummen ur.
Postad 02 November 2009 - 22:39
Yamahan är helt sanslös tycker jag, otroligt häftig gammal pjäs. 10a till dig.
Postad 12 November 2009 - 23:09
Härliga grejor i vad som verkar vara en skön atmosfär. Och vad kul att se Teac:en, jag hade själv en trevlig cd- och förstärkarkombo i 500-serien som jag idag ångrar att jag en gång sålde...
Postad 28 November 2009 - 20:28
DIn Yamaha är lite utav en våt dröm för mig. sanslöst häftig. Är själv Yamahavintage-frälst.
Postad 10 December 2009 - 12:48
@ pjaeriksson: Tyvärr finns ingen fjärr till den, de styrdes ju via huvudenheten via kabel. Den är på utgående så snart jag hittat en annan bra midsize cd-spelare. Storleken är helt klart trevlig
@M1k3: Skoj! Det är en tidlös design. Tyvärr är den lite lynnig i relän samt har riktigt usla högtalarkopplingar. Skall byta dem så snart jag vågar.
@M1k3: Skoj! Det är en tidlös design. Tyvärr är den lite lynnig i relän samt har riktigt usla högtalarkopplingar. Skall byta dem så snart jag vågar.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
46 bilder
57 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?