Kommentarer till Gammalt vardagsrummet av Sohlio
Startad av
Sohlio
, Nov 22 2008 11:18
12 svar till detta ämne
Postad 23 November 2008 - 22:24
Aahh Klipsch Är som sagt alltid klockrent....!!
Najs elktronik... hur tycker du att Nad spelar ihop med Klipsch....??
Min förstärkare gick i åskan så jag håller på att lyssna in mig på annat... Och det lutar åt Marantz SR8002....!!
Som sagt...riktigt snyggt!!
Najs elktronik... hur tycker du att Nad spelar ihop med Klipsch....??
Min förstärkare gick i åskan så jag håller på att lyssna in mig på annat... Och det lutar åt Marantz SR8002....!!
Som sagt...riktigt snyggt!!
Postad 19 December 2008 - 16:00
riktigt snyggt du har det!!! vill helst ha allt i svart oxå men är ju inte ensam besluts-tagare i hemmet...
Postad 24 January 2009 - 17:34
Kanon snyggt!
Funderar själv på att pröva ett par Vibb eaters, är det något du kan rekommendera? Vilka typ har du mini,midi eller maxi? Har du köpt dessa direkt från EntreQ?
Funderar själv på att pröva ett par Vibb eaters, är det något du kan rekommendera? Vilka typ har du mini,midi eller maxi? Har du köpt dessa direkt från EntreQ?
Postad 20 December 2009 - 17:49
Roligt med en Dynaudio-serie som jag aldrig sett tidigare. Jag som trodde Exite var efterföljaren till Audience som instegsserie.
Postad 23 December 2009 - 13:01
Jag tror verkligen att dina Dynaudio kommer att spela ut ordentligt med din förstärkare. Men jag gissar att slutsteget även klarar av att driva tyngre modeller från Dynaudio. Folk som påstår att Dynaudio klarar sig med billigare förstärkare/receivers har uppenbarligen aldrig ägt ett par själva, dom vill ha massor av effekt.
Postad 11 May 2010 - 17:16
Fint men varför byta ut Klpsch *L* snyggt och fin anläggning ..Klar 10 ..
Postad 15 February 2011 - 15:58
Jag tror verkligen att dina Dynaudio kommer att spela ut ordentligt med din förstärkare. Men jag gissar att slutsteget även klarar av att driva tyngre modeller från Dynaudio. Folk som påstår att Dynaudio klarar sig med billigare förstärkare/receivers har uppenbarligen aldrig ägt ett par själva, dom vill ha massor av effekt.
Det där är så jäkla sant. Upptäckte det själv när jag bytte ut min stärkare.
Det där är så jäkla sant. Upptäckte det själv när jag bytte ut min stärkare.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
48 bilder
74 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?