Kommentarer till Bygga in TV i väggen av Mrsnap
Startad av
Mrsnap
, Dec 17 2008 12:39
19 svar till detta ämne
Postad 17 December 2008 - 12:41
Nån som vet hur jag vrider utan att ladda upp nya, går det?
Postad 17 December 2008 - 13:08
riktigt fint. har en fundering dock,hur gör du om du får för dig att byta tv?
Postad 17 December 2008 - 13:52
Snyggt gjort med tanke på TV, center och elektronik, men ingen optimal lösning/placering för dina högtalare.
Postad 17 December 2008 - 13:55
skulle tippa på att din kamera lägger rotationen i exif information, datorn kan sedan tolka detta och vrida rätt bilderna men det kan inte minhembio, därför det blir så här, det bästa alternativet är nog att kopiera bilderna och kopiera in dem i nya filer (då finns inte exif informationen kvar)
jo jag vet, men de är åt rätt håll när jag laddar upp... Sen blir de åt fel..
Nån som vet hur jag vrider utan att ladda upp nya, går det?
Postad 17 December 2008 - 17:00
Fint jobbat men det är ju inte optimalt för högtalarna att vara inbyggda på det sättet. Dessutom blir det ju svårt om du ska bta gögtalare eller tv någon gång.
Postad 17 December 2008 - 17:06
Vettig lösning att bygga in sin anläggning kanske inte optmalt för högtalarna att byggas in med tanke på ljudkvalite finns bra lösning med högtalare som skall byggas in och e byggda för det. Men det låter kanske bra ändå bara en tanke....
Postad 17 December 2008 - 17:47
Jag har inte märkt nån direkt skillnad när jag byggde in ljudet. Däremot hade jag tidigare högtalarna längre ifrån varandra vilket var bättre. Nu har jag även skaffat projektor så drar ner en duk framför som ligger slimmat längs väggen. Kommer bilder snart
Postad 17 December 2008 - 18:32
wow, riktigt bra ser det ut att vara. men hur många watt går det på?
Postad 25 December 2008 - 14:36
bra lösning, men för mig är det alldeles för plottrigt, så mycket fack o boxar o grejjer, vore jag dig skulle jag gömma så mycket som möjligt, fixa dörrar som gömmer boxarna. du kan få det lite bättre genom att måla det svarta i samma färg som övriga väggen, eller om det är tapet(?) Var är de stora svarta sakerna längst upp? högtlare också? Bort med dem.
Postad 25 December 2008 - 19:19
Det är luckor högst upp
Har förvaring etc. där!
Håller inte riktigt med dig, men funderar på att sätta upp en lucka i frostat glas för reciever och htpc. Det kanske skulle ge ett lyft och samtidigt göra det lite mer cleant.
Håller inte riktigt med dig, men funderar på att sätta upp en lucka i frostat glas för reciever och htpc. Det kanske skulle ge ett lyft och samtidigt göra det lite mer cleant.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
16 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?