Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Problem med helt nya BDP S350

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 03 January 2009 - 21:51

CGremby
  • CGremby
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Har just nu bara testat med Blu-ray skivor, men den känner ej igen. Eller, den får inte upp något. Fick med en film, stoppade i den direkt efter lite små inställningar. Den hittar filmen och jag tar på play. Den startar, men allt är svart. Inget händer. Skivan går bara runt. Stoppar, stoppar in internet och uppdaterar. Tänkte att det kunde vara problemet. Skivan är kvar i. Men efter uppdateringen så hittar den helt plötsligt inte skivan längre. Stoppar i en annan och ingen skillnad. Känns det igen? Tipps?

Efter det här ska jag prova med en vanliga skiva. Men sjukt om det skulle gå bättre med sådan om man köpte en blu-ray spelare och den kan inte ta dom skivorna.

EDIT
Det står "No Disc" hela tiden nere på lilla displayen. Läste lite om att det kan vara något med att man öppnade den för tidigt. Kommit från kylan. Men jag hade den ouppackad hemma i ca 4 timmar innan jag öppnade den. Borde ju inte vara det. I värsta fall (för verkar ju inte finnas något svar) så får vi lämna tillbaka den.

Redigerat av CGremby, 03 January 2009 - 22:05.

Postad 04 January 2009 - 03:40

Unregisteredaf814ebf
  • Unregisteredaf814ebf
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Tråkigt att höra!
Har inte upplevt problemet. Misstänker vårdslöst hanterad under transport. Det kan vara så enkelt som att en kontakt skakat loss under transport.

Hoppas ersättaren funkar bättre.

Postad 04 January 2009 - 19:21

CGremby
  • CGremby
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Tråkigt att höra!
Har inte upplevt problemet. Misstänker vårdslöst hanterad under transport. Det kan vara så enkelt som att en kontakt skakat loss under transport.

Hoppas ersättaren funkar bättre.

Japp. Hämtade nya idag och den fungerar galant:) Ratatouille till middag:) Filmen...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.