Kommentarer till Väggmålning på Projektorvägg av atarian
Startad av
atarian
, Feb 11 2009 15:53
11 svar till detta ämne
Postad 11 February 2009 - 15:53
Vad har du använt för penslar? Verkar vara mycket finlir och jag behöver tips på bra penslar till sådana ändamål. Snyggt jobbat iaf !
Postad 11 February 2009 - 16:16
Tack för att ni ville kika lite och kommentera :-)
Redigerat av atarian, 13 February 2009 - 20:16.
Postad 11 February 2009 - 16:23
bra jobbat,Alla skuggor blev riktigt bra ser "verkligt" ut:) Tummen upp
Postad 13 February 2009 - 20:15
Tackar! Nej jag jobbar inte som tatuerare. Jag har dock hört jämnförelsen tidigare he heGrymt snyggt, jobbar du som tatuerare???
Jag använder billiga DaVinci Top Acryl penslar(Dock bara en till den målningen eftersom jag slarvat bort de andra penslarna). Har förmig att du kan köpa dem för typ 40~60 spänn på Clas ohlson. Stirra dig inte blind på dyra penslar, speciellt inte om det är bara för ett ändamål. Kul att du gilla målningen :-)Vad har du använt för penslar? Verkar vara mycket finlir och jag behöver tips på bra penslar till sådana ändamål.
Snyggt jobbat iaf !
Tackar!, jag som tyckte att jag slarva som fan ;-Pbra jobbat,Alla skuggor blev riktigt bra ser "verkligt" ut:) Tummen upp
Tack!, det är iof inte 3D men skuggorna ska väl förhoppningsvis ge känslan av djup i bilden.Grym 3-D!
Redigerat av atarian, 13 February 2009 - 20:19.
Postad 24 June 2009 - 18:29
otroligt snyggt!
vill inte vara elak, men tycker dock att du skulle skippat "bläcken" som låser cirkeln, de som inte var med på skissen. :|
vill inte vara elak, men tycker dock att du skulle skippat "bläcken" som låser cirkeln, de som inte var med på skissen. :|
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
16 bilder
134 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?