Innan jag börjar rodda med att rippa hela min egna musiksamling så skulle jag vilja ta bort befintliga filer i ipoden, tillfälligt - så att jag sedan kan lägga in dem igen.
Men jag hittar inte hur jag kan flytta dessa filer till PC:n. Hur gör man??
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 06 March 2009 - 10:36
Köpte nyligen en beg Ipod Touch. Förre ägaren valde att inte blåsa den och det ligger en del filer (ffa musik) som jag skulle vilja behålla.
Innan jag börjar rodda med att rippa hela min egna musiksamling så skulle jag vilja ta bort befintliga filer i ipoden, tillfälligt - så att jag sedan kan lägga in dem igen. Men jag hittar inte hur jag kan flytta dessa filer till PC:n. Hur gör man?? Postad 06 March 2009 - 11:47 Det där är lite knepigt. Musikindustrin har begränsat Apple så man kan inte på något enkelt sätt kopiera musiken direkt från iPoden. Dock finns det diverse verktyg för att göra detta, och dessa kan man ganska enkelt hitta på nätet. Här har du en som verkar fungera och är gratis. Postad 06 March 2009 - 12:08
Stort tack. Jag skall omg kika. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |