Kommentarer till Mina bilder av Mange76
Startad av
Mange76
, Mar 13 2009 13:13
7 svar till detta ämne
Postad 13 March 2009 - 13:24
För att inte sliiita på lamptiden på projjen om man ska kika på nyheterna och dylikt, gissar jag på :9
Postad 13 March 2009 - 14:09
Jag tycker det är kul att du har samma skivor på samma ställe som du hade för två år sen.. i ditt cd-ställ alltså
Men nog såg det lite finare ut 2007?
Men nog såg det lite finare ut 2007?
Postad 16 April 2009 - 12:00
melodifan, för man är en fattiglapp i en trång hyreslägenhet som inte har nån möjlighet att skaffa ett dedikerat biorum, så får bli en kompromiss.
Chrissofsweden, haha ja det slog mig med när jag laddade upp fotot =P men har plockat ner cd-väggen nu, får se vad man gör av den, så sällan jag lyssnar på gammla hederliga cd-skivor, jag tankar oftast in nya skivorna i datan och spelar direkt från den till stereon
Är för övrigt ingen vidare heminredare som synes ;p men får skylla på ekonomi och prioriteringar
Chrissofsweden, haha ja det slog mig med när jag laddade upp fotot =P men har plockat ner cd-väggen nu, får se vad man gör av den, så sällan jag lyssnar på gammla hederliga cd-skivor, jag tankar oftast in nya skivorna i datan och spelar direkt från den till stereon
Är för övrigt ingen vidare heminredare som synes ;p men får skylla på ekonomi och prioriteringar
Postad 29 January 2010 - 11:35
Christiaan, jovars, har inte hunnit använda det så mycket men än så länge verkar det bra, hyfsat lätt men ändå stabild, 2kg med kulled och ska klara utrustning på 5kg.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
7 bilder
22 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?