Läs mer här
Postad 03 April 2009 - 10:30
Screen Research GrayPix är med största sannolikhet tänkt att konkurera med Stewarts Grayhawk, huruvida duken presterar gentemot den senare återstår att se. Kul att SR satsar i alla fall.
Personligen skulle jag än hellre vilja se en grå högkontrastduk i ClearPix väv. SR ClearPix2 är idag ansedd som den världsledande duken när krav på ljudgenomsläpp ställs. Jag kan tänka mig att många med mindre vardagsrum skulle uppskatta kombinationen med att kunna ha högtalarna bakom duken i samband med att duken inte kräver optimal mörkläggning och mörka väggar etc. Men tekniskt sett är nog denna variant mycket svår att tillverka eftersom ClearPix är en vävd duk.
Personligen skulle jag än hellre vilja se en grå högkontrastduk i ClearPix väv. SR ClearPix2 är idag ansedd som den världsledande duken när krav på ljudgenomsläpp ställs. Jag kan tänka mig att många med mindre vardagsrum skulle uppskatta kombinationen med att kunna ha högtalarna bakom duken i samband med att duken inte kräver optimal mörkläggning och mörka väggar etc. Men tekniskt sett är nog denna variant mycket svår att tillverka eftersom ClearPix är en vävd duk.
Postad 03 April 2009 - 11:27
Så är det nog ja. hade varit roligare om de kom med en "FirePix" oxå.Screen Research GrayPix är med största sannolikhet tänkt att konkurera med Stewarts Grayhawk,
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?