Kommentarer till Vardags rummet, en bra början,,,,, av Wallhammer
Startad av
Wallhammer
, Apr 07 2009 13:39
16 svar till detta ämne
Postad 07 April 2009 - 13:39
Alltid nice med Focal. Vad har fläkten på golvet för funktion ? Keep up the good work.
Postad 07 April 2009 - 13:56
Fläkten är väldigt skön och ha nu när solen värmer upp hela lägeheten, och bra fläktar den oxå. Har kopplat en fjärkontroll till den. så man slipper resa sig . Är väldigt nöjd med mina Focal, fast vet i fan om grannarna är de förståss,,,
Redigerat av Wallhammer, 07 April 2009 - 13:56.
Postad 07 April 2009 - 16:59
Härligt soffbord, det gillar jag!
- Var köpte du det?
Förövrigt, mycket fin!
- Var köpte du det?
Förövrigt, mycket fin!
Postad 07 April 2009 - 17:22
De innhandlade jag på Chilli och är tungt som skamm. Men funkar bra med CD skivor och sånt, samt att man har dörrar ivägen, så skivorna inte får fötter och drar i väg.
Postad 20 April 2009 - 19:02
Gillar tavlorna!
Skulle du kunna skicka photoshop bilderna till mig på något sätt- mejl kanske? , pma mig!
Skulle du kunna skicka photoshop bilderna till mig på något sätt- mejl kanske? , pma mig!
Postad 01 May 2009 - 09:42
tunga komponenter! men ja tycker att du borde byta plats på soffan och hembion. det hade känts bättre att få upp tv n på väggen, och det är mycket lättare att gömma kablar etc. bara min åsikt..
Postad 01 May 2009 - 22:28
har testat du, och fick in ljuset i rutan, men har nu köpt rullgardiner som inte släpper in ljus så de kommer nog bli ett nytt försök här fram över. framför allt om jag skall ha in en projektor i taket och har 3,10 cm på ena sidan och 2,10 cm på andra. kablar, kablar,,,,,,,,de är över allt
Postad 01 May 2009 - 22:58
Snyggt fina prylar gillar tjurskallen du har på väggen .
Titta på en lika dan på em i västerås .
Titta på en lika dan på em i västerås .
Postad 02 May 2009 - 09:30
köpte tjurskallen på Chillie, och gillar den stilen med silver och krom detaljer. finns de en projektor i silver tro,,ler
Postad 04 September 2009 - 02:19
Fin anläggning, Focal måste låta gött;) Ser att du också har ett horn på väggen, har ett rådjurshorn i sovrummet, Nisse heter han, köpte honom begagnad:D
Betyget blir en tia!
MVH:Perra
Betyget blir en tia!
MVH:Perra
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
15 bilder
27 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler