Kommentarer till Nu är Tv-bänken äntligen klar :D av IiIIebror
Startad av
IiIIebror
, May 27 2009 20:57
26 svar till detta ämne
Postad 27 May 2009 - 21:17
Snyggt bygge! Alltid roligast att bygga själv, får se om jag vågar mig på något liknande senare.
Postad 27 May 2009 - 23:08
det var en ovanlig bänk du har.
Är det mer decign mesigt som du har den darra hyllan på bänken eller har den nåt syfte?
Är det mer decign mesigt som du har den darra hyllan på bänken eller har den nåt syfte?
Postad 28 May 2009 - 17:57
Tack för alla kommentarer 
Syftet med hyllan är att kunna ställa något på den. Men eftersom det sitter en spotlight i den så passa det bättre att ställa något under
Men hittar jag något snyggare än den där katten så kommer jag nog ställe den där uppe.
Syftet med hyllan är att kunna ställa något på den. Men eftersom det sitter en spotlight i den så passa det bättre att ställa något under
Postad 17 June 2009 - 15:02
Mycket lyckad design på den TV bänken. Det är sådant som triggar motivationen hos alla som surfar runt på den här sidan. Tycker att det var cleant att inte ha något ovanpå spothyllan, tror det skulle sabba symetrin i möbeln om du ställer något där.
Bra Jobbat!
Bra Jobbat!
Postad 26 June 2009 - 12:26
Riktigt fint, !! Kul ! skall försöka ta tag i min möbel nångång också :-)
Postad 26 June 2009 - 17:59
Måste säga att den var slående lik: http://www.boconcept...&flashimageid=0
Postad 27 June 2009 - 10:34
Ja, de va den jag ville köpa men kostade för mycket, därför jag byggde en själv och anpassade måtten lite efter tv m.m.
Postad 06 July 2009 - 12:50
Grymt snygg och häftig design!! Hur mycket kostade matrialet samt lackeringen? Man blir ju grymt sugen på och bygga en egen när man ser din.
Postad 06 July 2009 - 12:51
Grymt snygg och häftig design!! Hur mycket kostade matrialet samt lackeringen? Man blir ju grymt sugen på och bygga en egen när man ser din.
Postad 06 July 2009 - 18:39
Materialet kostade mig inget, hade en del spill som låg på jobbet. Lackningen kostade 2500.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
116 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?