Kommentarer till En 17-årings lägenhet av TtF
Startad av
TtF
, Jun 01 2009 20:44
9 svar till detta ämne
Postad 01 June 2009 - 20:45
Riktigt trevligt att se en som bara är ett år äldre än mig som har en riktigt trevlig anläggning! Snart har jag en riktig anläggning jag med, desvärre kommer den stå i mitt pojkrum
Postad 01 June 2009 - 21:06
Riktigt trevligt att se en som bara är ett år äldre än mig som har en riktigt trevlig anläggning! Snart har jag en riktig anläggning jag med, desvärre kommer den stå i mitt pojkrum
Gött
Postad 01 June 2009 - 21:48
En kombination av Martin Logan och Krell skulle inte varit felsjukt nice,,17 bast,,wow,,,undrar vad som kommer i framtiden från dig *
Postad 01 June 2009 - 23:28
Riktigt fint system!
Ett tips kan vara att placera om bakhögtalarna lite, ser inte helt optimalt ut. Försök få upp dem lite (minst 30 cm över öronhöjd) och låta dem spela mer åt sidan - mot varandra istället för frammåt.
Ett tips kan vara att placera om bakhögtalarna lite, ser inte helt optimalt ut. Försök få upp dem lite (minst 30 cm över öronhöjd) och låta dem spela mer åt sidan - mot varandra istället för frammåt.
Postad 02 June 2009 - 07:41
Riktigt fint system!
Ok, tack för tipset. Har redan höjt högtalarna med 15cm av betongplattor så att höja mer blir no svårt.
Men vinkla dom är helt klart en idé
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
44 bilder
427 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?