Kommentarer till Dolda högtalarkablar av IiIIebror
Startad av
IiIIebror
, Jul 25 2009 14:06
10 svar till detta ämne
Postad 25 July 2009 - 16:00
Tack
Mellan hallen och vardagsrummet låg det redan en list som jag bara lyfta bort och kunde lägga ner sladden där. Och vid dörren fanns det en tröskel som också gick att lyfta på och där fanns en skåra mellan golvet. Sjukt smidigt
Mellan hallen och vardagsrummet låg det redan en list som jag bara lyfta bort och kunde lägga ner sladden där. Och vid dörren fanns det en tröskel som också gick att lyfta på och där fanns en skåra mellan golvet. Sjukt smidigt
Postad 25 July 2009 - 16:00
Tack
Postad 30 March 2010 - 16:28
Kan påpeka att jag med hatar kablar! Men bor i en lägenhet så det får bli lister
Men snyggt!
Postad 31 October 2010 - 21:59
Jag gillar framförallt din ljuslåda i hallen. Riktigt snyggt och smart, kul med lite vinkel på spottarna
Postad 23 December 2010 - 02:11
Grymt snyggt, gillar också att du verkar vara lite pedantiskt 
Dock har jag sett att beijer byggmaterial har en golvlist med kabelkanal bakom
Dock har jag sett att beijer byggmaterial har en golvlist med kabelkanal bakom
Postad 03 January 2011 - 23:00
Hehe tack 
Blir nog inte så snyggt att blanda den med dom befintliga socklarna :/ Men annars är det en smart idé.
Blir nog inte så snyggt att blanda den med dom befintliga socklarna :/ Men annars är det en smart idé.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
116 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?