Kommentarer till Hemmabion av Doc Thor Pepper
Startad av
Doc Thor Pepper
, Jul 26 2009 16:51
13 svar till detta ämne
Postad 27 July 2009 - 01:21
soffan är en månstad från IKEA ser jag... bara 4995kr för dom som vill ha en.. sovit i en sån i lite över 1år i gamla lägenheten.. funkar helt ok då jag sedan pojkrummet hemma hos föräldrarna haft en bäddsoffa.. men blev en bellus magnum nu..
men ser najs ut det där.. bra film också
Postad 27 July 2009 - 18:41
Japp, dörren hålls permanent stängd till uteplatsen. Som tur är så finns utgång även från matsalen i rummet intill, annars hade det varit en rätt puckad lösningsmå jobbigt att komma ut på balkongen/uteplatsen?
Postad 27 July 2009 - 18:46
soffan är en månstad från IKEA ser jag... bara 4995kr för dom som vill ha en.. sovit i en sån i lite över 1år i gamla lägenheten.. funkar helt ok då jag sedan pojkrummet hemma hos föräldrarna haft en bäddsoffa.. men blev en bellus magnum nu..
Kan bara instämma med Jejjee om att man inte bara sitter gott i soffan, utan den fungerar kanon även till att sova i - själv eller som i mitt fall lägga mina övernattande gäster i. Kan vara en bra lösning om man har svårt att motivera att bygga ett eget biorum p g a platsbrist, i alla fall om man ändå tänkt ha ett gästrum - det kan fungera som både och!
Postad 17 August 2009 - 13:56
Det här har du lyckats bra med. Kul å se hur fint det kan bli även med mindre medel.
Postad 25 August 2009 - 00:34
Snyggt med filmaffischerna, och tummen upp för valet av filmer (förrutom klysch-Scarface). Var hittade du ramarna?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8 bilder
23 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?