Kommentarer till Smakprov på nytt hemmabiosystem av induce
Startad av
induce
, Aug 22 2009 17:44
11 svar till detta ämne
Postad 22 August 2009 - 18:14
riktigt läckert! lyssnade själv på 3808an men det blev Marantz SR8002 istället. Men det är en riktigt fin förstärkare du har valt. hoppas den matchar golvarna bra. snyggt är det oxå men sitter inte tvn lite lågt? kanske lite väl många bilder på samma sak men du får en 9a ändå. bra jobbat och nu saknas bara basen och bakkanalerna eller dom kanske du inte fått på bild ännu?
Postad 22 August 2009 - 19:32
trevligt!Jag gillar stereobänken, är det ikea månne? JAg kör också med en Viera 42", som jag gillar skarpt,
Skulle gärna se mer bilder på resten av rummet,
//Ms
Skulle gärna se mer bilder på resten av rummet,
//Ms
Postad 09 September 2009 - 08:35
Ledsen för att jag har dröjt med att droppa förbi här. B&W har till ett av mina favoritmärken även om jag inte har ägt ett par själv. Min pappa är lätt hörselskadad och för några år sedan hjälpte jag honom att lyssna ut högtalare och det blev ett par B&W 603S3. Om jag själv idag inte ägde Dynaudio och skulle köpa en stativare skulle minstingen B&W DM685. Alternativet för dig om du vill att dina frontar skall andas ut ordentligt så kan du alltid komplettera med ett effektsteg från Rotel.
Postad 10 September 2009 - 21:32
Snyggt! måste vara en riktig upplevelse nu när du fått en sub också
klar 10
Postad 28 September 2009 - 20:10
stilfullt inrett.och bra elektromik,va inne på köpa b&w :S speakers i våras,shysst design,
Postad 21 December 2009 - 22:39
snyggt! skulle själv villa ha 683, men ja nöjer mej med 685 så länge. en htm61 är beställd så nu börjar allt vara b&w igenom =) förutom subben. centern ser ganska brutal ut.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
33 bilder
10 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?