Sony ICF-C8WM
(Radio)
|
2
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 17 September 2009 - 22:14
Hur hade dom tänkt för telefoner med laddporten på sidan av telefonen? :S
Sen är det nog dumt att inte ha ett "ryggstöd" för telefonen... Dom där plastpinnarna som håller kvar laddaren har en tendens att bli slappa efter lite användning!
Sen är det nog dumt att inte ha ett "ryggstöd" för telefonen... Dom där plastpinnarna som håller kvar laddaren har en tendens att bli slappa efter lite användning!
Postad 18 September 2009 - 01:39
Hej!
Jag fattar inte hur dom har tänkt
Jag har en C905 som har laddingången eller vad man skall kalla den på sidan.
Men på bilden ser det ut som om den är på undersidan, någon som vet hur man gör då?
Annars verkar denna perfekt som väckarklocka då jag brukar använda telefonen
MVH:Perra
Jag fattar inte hur dom har tänkt
Men på bilden ser det ut som om den är på undersidan, någon som vet hur man gör då?
Annars verkar denna perfekt som väckarklocka då jag brukar använda telefonen
MVH:Perra
Postad 18 September 2009 - 07:21
Smart idé om än lite frågetecken runt för att bli riktigt bra.
Men detta visar ju faktiskt på att sony ÄNTLIGEN börjar vakna
till liv och samarbeten mellan de olika dotterbolagen börjar ske.
Men detta visar ju faktiskt på att sony ÄNTLIGEN börjar vakna
till liv och samarbeten mellan de olika dotterbolagen börjar ske.
Postad 18 September 2009 - 07:47
Tycker detta är en riktigt smart produkt. Kul att se lite nytänkande.
Postad 18 September 2009 - 08:13
Hehe, ja det råkade bli lite fel. Ändrat nu iaf :-)Verkar intressant, men priset hittade jag uppe till höger
/Daniel
Postad 18 September 2009 - 08:20
jag tycker det är ett jättebra alternativ till ipoddockor och mikrostereos, kul att man kan integrera mobilen ännu mer... skulle vilja se blåtandsstereo så att man kan ha mobilen i fickan men ändå lyssna på låtarna i vanliga stereon
Postad 19 September 2009 - 13:32
Det är ju intressant att Sony tydligt visar hur värdelöst även de tycker det är med laddkontakten på sidan av telefonen. Att göra ett mobiltillbehör som inte stödjer majoriteten av tillverkarens mobiler tycker jag är en väldigt tydlig hint. Hoppas bara att idioterna på SOEs utvecklingsavdelning fattar vinken.
/Ash
/Ash
Postad 19 September 2009 - 21:41
[url="http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=10151&catalogId=10551&langId=-1&productId=8198552921665947151#additionalImage1""]http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores...nalImage1"[/url]
Inge problem med laddningen på sidan.
Klicka på tredje bilden.
Laddningshållaren går att dra ut och skjuta in.
Inge problem med laddningen på sidan.
Klicka på tredje bilden.
Laddningshållaren går att dra ut och skjuta in.
Postad 20 September 2009 - 23:58
Fan denna funktion saknar jag på min Sony Dream Machine. Men sen fanns det ju knappt mobiler när den släpptes
Postad 21 September 2009 - 15:56
Jag har den med iPhone laddaren, och att Sony har tänkt till för oss som kräver totalt mörker, det gäller iallafall inte på den jag har..!
I läget där den ska lysa "minst" så lyser hela j*vla rummet upp av det vita skenet från siffrorna.
Men med lite mod (solfilm) så fungerar den nu helt perfekt
I läget där den ska lysa "minst" så lyser hela j*vla rummet upp av det vita skenet från siffrorna.
Men med lite mod (solfilm) så fungerar den nu helt perfekt
Postad 24 September 2009 - 00:59
Den kostar nästan 1000kr i Sverige!! Alldeles för dyrt, om man jämför med vad den kostar i staterna. 70$ på Sonystyle.
Postad 04 October 2009 - 11:52
Hej,
Jag tycker om produkten. Vem har inte både en klockradio och laddare på nattduksbordet? Här får man både och!
När man följer länken högst upp i tråden och läser kompatibilitetslistorna ser man att vissa telefoner har fullt stöd, vissa har "endast musik och laddning" samt för vissa stödjs endast laddning. Min W902:a tillhör, av någon oförklarlig anledning "endast musik och laddning"-listan!?!?
Två frågor:
1) Vad är det för funktionalitet som jag missar med att ha en telefon med stöd för "endast musik och laddning"?
2) Hur kommer det sig att en fullfjädrad walkman-mobil (som min W902:a är) inte ligger i kategorin "fullt stöd"?
Tack på förhand!
/M
Jag tycker om produkten. Vem har inte både en klockradio och laddare på nattduksbordet? Här får man både och!
När man följer länken högst upp i tråden och läser kompatibilitetslistorna ser man att vissa telefoner har fullt stöd, vissa har "endast musik och laddning" samt för vissa stödjs endast laddning. Min W902:a tillhör, av någon oförklarlig anledning "endast musik och laddning"-listan!?!?
Två frågor:
1) Vad är det för funktionalitet som jag missar med att ha en telefon med stöd för "endast musik och laddning"?
2) Hur kommer det sig att en fullfjädrad walkman-mobil (som min W902:a är) inte ligger i kategorin "fullt stöd"?
Tack på förhand!
/M
Redigerat av eztoril, 04 October 2009 - 11:54.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
138 bilder
3 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?