Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommentarer till Renovering av en volvo Duett -61 av miper

49 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 21 October 2009 - 16:39

miper
  • miper
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Kommentarer till Nytt album av miper

#2

Postad 21 October 2009 - 16:39

reverb_se
  • reverb_se
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Är det stor skillnad på din Krups och din Rancilio Silva?
Bytte du upp dig för att du inte var nöjd eller av annan anledning?
Funderar nämligen själv på en Silva!
Fint kök annars!!!

#3

Postad 31 July 2011 - 22:25

Unregistered60f3a1d1
  • Unregistered60f3a1d1
  • Forumräv

  • 687 inlägg
  • 0
Läcker kärra, kommer nog bli fränt när det blir klart.
Mer bilder, kommer följa med spänning!

#4

Postad 10 August 2011 - 14:25

m0rk
  • m0rk
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Fan vad nice... Ska bli ett nöje att följa detta.

#5

Postad 13 August 2011 - 20:41

Unregistered947bde88
  • Unregistered947bde88
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
Volvon blir riktigt fin.

#6

Postad 16 August 2011 - 17:39

jluthi
  • jluthi
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
Har du inga fler bilder på bilen innan du började renoveringen? Jag blev lite förvånad när jag såg loggan på bakdörren jag jobbar själv på Oce´så det vore roligt om du hade fler bilder.

#7

Postad 22 August 2011 - 17:42

Unregistered2141
  • Unregistered2141
  • Mästare

  • 2530 inlägg
  • 0
Är den California vit eller har den ratt i bakelit? :D

Redigerat av Unregistered2141, 22 August 2011 - 17:43.


#8

Postad 22 August 2011 - 19:45

miper
  • miper
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Den har ratt i bakelit : )

#9

Postad 12 September 2011 - 07:31

hoolabandoola
  • hoolabandoola
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0
Detta blir KANONFINT! visserligen är detta ingen bilsajt men super kul att få se! Bra att du är riklig med bilder också, följer detta projekt med spänning. :-)

#10

Postad 12 September 2011 - 09:42

ljudfantasten
  • ljudfantasten
  • Forumräv

  • 525 inlägg
  • 0
kul bygge, efter som det är lite av ett hmb/hifi sida så gissar jag på att du kommer gömma ett välljudande system i den också, i vilket fall så kommer det bli kul och se slutresultatet... :)

#11

Postad 23 October 2011 - 19:11

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

  • 1377 inlägg
  • 0
fy fan vilket jobb du lägger ner


#12

Postad 20 November 2011 - 14:48

gaffakungen
  • gaffakungen
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Riktigt snygg jobb! Dock saknar jag beskrivning på dina bilder.

#13

Postad 21 November 2011 - 15:25

Unregistered088419f2
  • Unregistered088419f2
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0
Härligt att det fortfarande finns folk som orkar lägga ned sig på sådana här projekt.
Önskar att jag hade tid, möjligheten och ork. Det är en fröjd att se ditt arbete :)

#14

Postad 23 November 2011 - 16:30

MankeyStyle
  • MankeyStyle
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
ingen dålig renovering


#15

Postad 23 November 2011 - 17:30

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

  • 857 inlägg
  • 0
Vilket "vill ha" begär du skapar! Inte bara Volvon utan hela projektet ser skitkul ut!

#16

Postad 27 November 2011 - 01:45

AndreWerdenskrieg
  • AndreWerdenskrieg
  • Användare

  • 161 inlägg
  • 0
Utrolig! Du er meget nogen og dyktig, miper!


#17

Postad 27 November 2011 - 16:17

roffekock
  • roffekock
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Sannerligen en serie m bilder som berör. Jag vill lyfta på hatten för ditt fina jobb och hoppas att du ska få mycken glädje tillbaks. Jag har just sålt min med en tår i ögat,har haft ett antal men ingen som renoverats så grundligt. En sak som du kommer att upptäcka när du börjar köra,många kommer fram och talar med dej om BILEN många kommer att dra sej till minnes,men det får man stå ut med. Ang uttalandet om att denna tråd inte skulle passa här vill jag inte hålla med om,kan vara på tiden att se annat än högtalarkablar mm som denna bransch är nerlusad av. GRATTIS än en gång

#18

Postad 30 November 2011 - 12:32

Unregisteredda017923
  • Unregisteredda017923
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Ruskigt kul se någon som gör allt helhjärtat!

#19

Postad 08 December 2011 - 19:17

FlesHunter
  • FlesHunter
  • Wannabe

  • 42 inlägg
  • 0
Helt fantastiskt vad tid och noga du är!! Klart en 10p!!

#20

Postad 02 January 2013 - 20:23

Unregistered971d8044
  • Unregistered971d8044
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
Bra jobbat, fint som tusan.

Men du skulle nog få mera uppskattning på garaget.org

#21

Postad 03 January 2013 - 01:18

Unregisteredec19889e
  • Unregisteredec19889e
  • Mästare

  • 2891 inlägg
  • 0
Glad att jag hittade hit, vilket jobb! Imponerande!

#22

Postad 03 January 2013 - 15:39

Repeat
  • Repeat
  • Lärjunge

  • 284 inlägg
  • 0
Fantastisk tråd. Tokimponerad!

#23

Postad 03 January 2013 - 22:44

qwerty1983
  • qwerty1983
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
vackert!

#24

Postad 03 January 2013 - 22:57

Unregistereda88bead4
  • Unregistereda88bead4
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
Hatten av, ser fram emot slutresultatet!

#25

Postad 10 January 2013 - 09:23

Unregistered2010
  • Unregistered2010
  • Lärjunge

  • 291 inlägg
  • 0
Tjusigt! Hoppas du vågar ta ut den på vägarna sen! :)

#26

Postad 10 January 2013 - 21:13

Bushmyra
  • Bushmyra
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
jäkla jobb .. hade en duett A-trraktor som sextonåring :) som jag ramlyfte och taksänkte osv.. känner igen mycket..

#27

Postad 10 January 2013 - 23:12

roffekock
  • roffekock
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Detta kan man inte förneka annat än att för min del ser det ut som om att det är bättre än nytt. När ska den premiärstartas?

#28

Postad 16 January 2013 - 01:03

Glen Benton
  • Glen Benton
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
Helt grymt!

#29

Postad 19 January 2013 - 12:04

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

  • 857 inlägg
  • 0
Vilket j*vla imponerande jobb du lagt ner!

#30

Postad 19 January 2013 - 23:03

Unregisteredd27f924d
  • Unregisteredd27f924d
  • Beroende

  • 1130 inlägg
  • 0
Wow...vilket jobb.

#31

Postad 27 January 2013 - 11:13

Mixon1
  • Mixon1
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
Otroligt arbete! Vilken finish! Har man själv renoverat en bil, kan man bara drömma om hur mycket arbete, pengar och tid man måste lägga ner.
Tre tummar upp!

#32

Postad 30 January 2013 - 21:01

Lex75
  • Lex75
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0
snacka om att vara noggrann! :) Ser att du har en Abarth 1300 Scorpione stående också. Hur fick du tag på en sådan raritet?

#33

Postad 01 February 2013 - 16:36

Parasound
  • Parasound
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
Du är sjukt duktig, bra jobbat!

#34

Postad 27 February 2013 - 16:11

Unregistered0635d4fe
  • Unregistered0635d4fe
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
snyggt, men detta ska du ju lägga ut på zatzy med om du inte redan gjort

#35

Postad 14 March 2013 - 21:20

zyberzeke
  • zyberzeke
  • Användare

  • 138 inlägg
  • 0
grymt imponerad! Min dröm att en dag kunna renovera en gammal bil på samma vis. blir kul att se slutresultatet snart

#36

Postad 16 March 2013 - 00:44

Unregistered291b229b
  • Unregistered291b229b
  • Veteran

  • 1690 inlägg
  • 0
Vilket j*vla jobb! Ser att du har lite resurser också ;) Roligt att veta hur många timmar det landar på i slutändan? :)

#37

Postad 05 April 2013 - 22:16

Unregistered87b3ea71
  • Unregistered87b3ea71
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
Så in i bängen galet snyggt. Jag sitter och darrar - så bra är det!

#38

Postad 09 April 2013 - 03:12

Unregistered2aaea0ba
  • Unregistered2aaea0ba
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Otroligt fint!
Ser för övrigt min gamla cross på bilden, går den bra i endurospåret? :)

#39

Postad 09 April 2013 - 18:12

calle_jr
  • calle_jr
  • Forumräv

  • 898 inlägg
  • 0
Fantastiskt bra utfört. Hedervärt!


#40

Postad 13 April 2013 - 11:15

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

  • 857 inlägg
  • 0
Det är så vackert så man blir tårögd! Var enda liten pinal verkar vara genomgången med omsorg. Kommer bli bättre än nyskick!

#41

Postad 17 April 2013 - 11:10

Jimmy_A
  • Jimmy_A
  • Användare

  • 130 inlägg
  • 0
Helt j*vla fantastiskt vackert!

#42

Postad 21 April 2013 - 18:11

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

  • 758 inlägg
  • 0
Fantastiskt att följa, kul att du ger bilen samma kärlek ända in i mål. Vilket projekt och vilken omsorg du ger varje detalj.

#43

Postad 08 May 2013 - 09:31

mrgorgo
  • mrgorgo
  • Forumräv

  • 596 inlägg
  • 0
Otroligt kul att titta in här då och då.
Snygg färg


#44

Postad 11 May 2013 - 20:10

Unregistered3b72e629
  • Unregistered3b72e629
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
vart är hemma bion`? :P

#45

Postad 12 May 2013 - 22:04

Unregistered95265801
  • Unregistered95265801
  • Forumräv

  • 930 inlägg
  • 0
Grymt jobb med bilen!

#46

Postad 14 May 2013 - 06:55

AeroDavid
  • AeroDavid
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
Som nytt fast bättre! Det här gillar jag starkt!


#47

Postad 18 June 2013 - 13:33

Malmström
  • Malmström
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
varför posta du detta på hemmabio site? finns massa bilforum^^ ?

#48

Postad 22 June 2013 - 20:30

ssoep
  • ssoep
  • Lärjunge

  • 284 inlägg
  • 0
s*tan i gatan vilket bygge.
Kul att få se ett så väldokumenterat bygge, man häpnar på omsorgen på detaljer.
Men inte mycket med bio att göra,



#49

Postad 07 May 2014 - 20:44

baconaboo
  • baconaboo
  • Lärjunge

  • 298 inlägg
  • 0
Blev den klar?

#50

Postad 02 April 2015 - 12:48

andyswed
  • andyswed
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
så fint renoverad ! inget hafsjobb , sjukt snygg färgkombo !




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.