Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Bluetooth headset PS3

12 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 November 2009 - 21:28

jimmy1976
  • jimmy1976
  • Användare

• 157 inlägg
  • 0
Är ute efter ett blåtand headset. har kollat lite på dessa från webhallen

http://www.webhallen...od.php?id=85317
http://www.webhallen...od.php?id=91164
http://www.webhallen...d.php?id=103991

ska mest använda det istället för ljudet från förstärkaren sent på natten för att inte störa familjen...

Tips mottages med öppna armar

Postad 10 November 2009 - 22:06

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Jag köpte Logitech Cordless Vantage, men lämnade tillbaka det dagen efter. Dels sitter det inte bra för det är lite klumpigt, sedan är ljuget inget vidare åt något av hållen.
Dom andra vet jag inget om men jag köpte Sonys officiella och är mycket nöjd med det än så länge.

Postad 13 November 2009 - 19:09

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
jag är också i headset köpar tankar.

Någon som har några bra tips? kanske inte marknadens dyraste grejer.
Vad använder alla?

Postad 13 November 2009 - 19:55

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0
Jag vill inte låta bitter eller så, men hade du använt forumets sökfunktion hade du hittat flertalet trådar där det diskuteras bra headset till PS3.
Aja, skit i det nu. Jag tycker du ska kolla in Sonys officiella headset till PS3:

Jag använder den modellen och jag tycker det fungerar utmärkt. Sitter bra i mina öron, ger ett bra ljud och riktigt smidigt med den medföljande laddaren (man "trycker bara i" headsetet för att ladda).
Rekommenderas!

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 13 November 2009 - 19:56.

Postad 13 November 2009 - 20:01

whopp
  • whopp
  • Lärjunge

• 450 inlägg
  • 0
Vänta nu.. Det var länge sen jag använde headsetet till ps3, men gick det att få över allt ljud in i headsetet?
Jag kan ju inte påstå att jag fipplade några enorma tider, men jag fick bara voicecom i headsetet och sen ljudet ut som vanligt...

Nästa grej är ju att hörsnäckan i headsetet inte är den bästa nånsin... Så är det främst för användade av ljudet och inte voicecom skulle jag nog rekommendera att du letar ett par schyssta (ev. trådlösa då) hörlurar till steron istället...

Postad 13 November 2009 - 20:02

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
Kör sonys officiella headset, ett kanonköp!

fick det för runt 280kr, import från uk,
men idag är ju priset så lågt att man kan köpa i butik

kanon passform, bra ljud, lätt att ladda, inbyggd mic-funktion när det står i sitt "ställ",
kan faktiskt inte hitta några nackdelar.. b-märken kostar nästan lika mycket idag!

Postad 16 January 2010 - 10:59

FireSpirit
  • FireSpirit
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Sitter just nu och kollar på Webhallen's utbud av PS3 Bluetooth headset's. Lutar nog åt att jag kommer att köpa Sony's officiella också. Verkar som om dom flesta är nöjda med det.

Nån som har nåt annat att rekommendera eller duger Sony's officiella?

Postad 16 January 2010 - 12:13

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Jag har bara haft ett BT-HS i mitt liv och det är Sonys officiella, jag är nöjd med det. Det satt lite obekvämt i örat till en början och det började verka när man satt länge. Men sen ändrade jag form på bygeln runt örat och bytte till den andra "gummiringen" som följde med och då blev det bra.

Jag upplever oxå att alla hör mig bra och när jag inte hör ngn så beror det på deras HS, inte mitt :D

Postad 16 January 2010 - 12:19

FireSpirit
  • FireSpirit
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0

Jag har bara haft ett BT-HS i mitt liv och det är Sonys officiella, jag är nöjd med det. Det satt lite obekvämt i örat till en början och det började verka när man satt länge. Men sen ändrade jag form på bygeln runt örat och bytte till den andra "gummiringen" som följde med och då blev det bra.

Jag upplever oxå att alla hör mig bra och när jag inte hör ngn så beror det på deras HS, inte mitt :D

Låter bra det, får ta och köpa ett :)

Postad 16 January 2010 - 15:59

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1676 inlägg
  • 0
Inte för att vara den men, varför skulle man vilja ha en hörlur på headsetet? Sitter man på en fet anläggning så vill man ju inte förstöra det med att stänga ute allt ljud från ett håll?! Det tar ju bort en del av surround-effekten.. men jag vill gärna ha en mic så att man kan prata med andra..

Har ni någon smidig lösning?

/Christian

Postad 16 January 2010 - 17:02

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Jag vill inte låta bitter eller så, men hade du använt forumets sökfunktion hade du hittat flertalet trådar där det diskuteras bra headset till PS3.
Aja, skit i det nu. Jag tycker du ska kolla in Sonys officiella headset till PS3:

Jag använder den modellen och jag tycker det fungerar utmärkt. Sitter bra i mina öron, ger ett bra ljud och riktigt smidigt med den medföljande laddaren (man "trycker bara i" headsetet för att ladda).
Rekommenderas!

+1
Det jag vill tillägga är att många gör misstaget att inte synka ordentligt. Man ska para headsetet med PS3:an med den medföljande sladden och inte använda "söka efter bluetooth-enheter" funktionen. Man får inte alla funktioner om man gör så.

Postad 16 January 2010 - 17:08

Unregisteredbbae5b34
  • Unregisteredbbae5b34
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

+1
Det jag vill tillägga är att många gör misstaget att inte synka ordentligt. Man ska para headsetet med PS3:an med den medföljande sladden och inte använda "söka efter bluetooth-enheter" funktionen. Man får inte alla funktioner om man gör så.

+2
Köpte detta för ett par veckor sedan och är grymt nöjd. Tycker den funkar alldeles perfekt. Sen är den inte speciellt dyr heller tycker jag.

Postad 17 January 2010 - 00:28

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Inte för att vara den men, varför skulle man vilja ha en hörlur på headsetet? Sitter man på en fet anläggning så vill man ju inte förstöra det med att stänga ute allt ljud från ett håll?! Det tar ju bort en del av surround-effekten.. men jag vill gärna ha en mic så att man kan prata med andra..

Har ni någon smidig lösning?

/Christian

Du kan ställa in så att hs:et bara används som mic. Så kör jag o det funkar fint.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.