Jag är ute efter ett headset till mitt PS3 och min dator. Är det någon som har koll på om det finns något som passar till båda eller hur är det? Vill inte ha så som det är i sony's headset att man bara hör prat i det utan vill höra spelljudet direkt i hörlurarna.. Har kollat runt lite men inte fått nått grepp om vad man ska ha för att få detta att funka är väldigt tacksam för hjälp!
Postad 21 November 2009 - 14:32
Hejsan
Jag är ute efter ett headset till mitt PS3 och min dator. Är det någon som har koll på om det finns något som passar till båda eller hur är det? Vill inte ha så som det är i sony's headset att man bara hör prat i det utan vill höra spelljudet direkt i hörlurarna.. Har kollat runt lite men inte fått nått grepp om vad man ska ha för att få detta att funka är väldigt tacksam för hjälp!
Postad 21 November 2009 - 14:44
Jag faktiskt ingen aning, dock vill jag helst ha ett sladdanslutet headset men funkar inte de får jag titta på blåtand istället...
Postad 21 November 2009 - 20:53
Vill du höra spelljud får du helt enkelt koppla headsettet till tvn/stereon. Är dock tveksam till att man skall kunna få både spelljud och röstchat i samma headset.
Postad 22 November 2009 - 01:37
Visst går det. De två, ganska dyra (mer än 2 tkr), headseten Tritton Ax Pro och Astro Gaming A40 klarar av 360, PS3 (till Astro krävs ett litet, ganska billigt tillbehör för PS3) och PC.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
82 filmer
3 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?