Kommentarer till Mitt ljudsystem i rummet av NikoR
Startad av
NikoR
, Dec 17 2009 03:24
5 svar till detta ämne
Postad 17 December 2009 - 03:24
seriöst, skämtprofil eller?
jag har sett garage med bättre ljudsystem och dom har fan inga gallerier.
Postad 17 December 2009 - 17:30
seriöst, skämtprofil eller?
haha lol,
nej men jag är inte direkt ett "ljud-freak". Nöjer mig om det kommer ut ljud från högtalarna bortsett från att det inte är för distat ljud. Mestadels medlem här för att lära mig mer om ljud för att nån gång i framtiden ha hyffsat bra ljud i framtiden..
Kylsystemet är klockrent =)
hahhaha !!!
Postad 17 December 2009 - 19:30
Ja du lär ju inte imponera på de inskränkta Hifi-gubbarna här på forumet med din setup - men vem har o andra sidan sagt att andra måste gilla ens grejor? Att döma utav dina bilder tycks du ju ha högtalar/ljud-intresse och vem vet, en vacker dag kanske du har det finaste ljudsystemet på hela hemsidan..
Postad 17 December 2009 - 20:40
Ja du lär ju inte imponera på de inskränkta Hifi-gubbarna här på forumet med din setup - men vem har o andra sidan sagt att andra måste gilla ens grejor? Att döma utav dina bilder tycks du ju ha högtalar/ljud-intresse och vem vet, en vacker dag kanske du har det finaste ljudsystemet på hela hemsidan..
Det största problemet är ju just pengar, annars skulle man nog ha bra mycket bättre ljud hemma skulle jag tro. Men som sagt mitt ljud jag har nu är inget jag lider av..
Redigerat av NikoR, 17 December 2009 - 20:41.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
21 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?