Kommentarer till Inbyggnadshögtalare av Holstensson
Startad av
Holstensson
, Jan 06 2010 20:45
20 svar till detta ämne
Postad 07 January 2010 - 22:41
Tack! Mycket slit har det varit sista dagarna här. Har dock inte fått hem min förstärkare än så jag har inte kunnat provspela än. Men på måndag ska allt vara komplett, så då smäller det! 
Återkommer blixtsnabbt med feedback så fort jag fått allt på plats. Men jag fick precis hem min efterlängtade Sunfire hrs 10 sub. Den ska också bli intressant att höra vad den går för.
Återkommer blixtsnabbt med feedback så fort jag fått allt på plats. Men jag fick precis hem min efterlängtade Sunfire hrs 10 sub. Den ska också bli intressant att höra vad den går för.
Postad 07 January 2010 - 23:37
Ja, jag tror det kan bli riktigt bra. Fick mycket bra inspiration av din lösning som jag gillade otroligt skarpt. Hoppas mina högtalare låter lika bra som dina LCR åttor. Var inne på dem först men fick ett kanonerbjudande på SpeakerCraft som jag inte kunde tacka nej till. Men jag är lite orolig om jag gjort bort mig då jag vet att LCR åttorna låter sjukt bra.
Postad 11 January 2010 - 08:00
Ser jättebra ut. Nu blir jag lite avundsjuk bara, för jag tror du hinner lyssna på dina högtalare före mig.
Postad 11 January 2010 - 17:04
Tja! Nu har jag provspelat mina frontar. Vilket fylligt och bra ljud det var! De spelade långt över förväntan kan jag säga. Ska bli mycket intressant att höra hela anläggningen in action snart. Jag köpte en 10" sub från Sunfire som ska kopplas in imorgon. 
Återkommer med fler bilder på allt imorgon!
Återkommer med fler bilder på allt imorgon!
Postad 11 January 2010 - 17:27
Eeh drömhus?
Detta kommer bli riktigt bra tror jag. Och utsikten.... tjena.
Postad 11 January 2010 - 17:57
Eeh drömhus?
Det är ett gammalt hus från 1943 som genomgår en totalrenovering. Har varit sjukt mycket arbete men tror det kommer vara värt det i slutändan ändå! Längtar efter första pilsnern på terrassen i sommar! :-) Om du vill kan du kika in på min bygg-blogg: uddebergsvagen11.blogspot.com
Postad 11 January 2010 - 19:27
Ser ruggigt j-a fint ut! Utsikten är ju obetalbar! Sliter själv med en renovering som börjar närma sig sitt slut, eller iaf de viktigaste blir klart. Det tär på krafterna...
Men en kall på den terrasen en ljummen sommarkväll lär ju betala tillbaks för allt slit flera gånger om!
Men en kall på den terrasen en ljummen sommarkväll lär ju betala tillbaks för allt slit flera gånger om!
Postad 14 January 2010 - 22:01
Antar det är Vättern i bakgrunden? Riktigt sweet läge och inredningen ser också ut att bli kanon. Ser fram emot resultatet.
Postad 25 January 2010 - 14:55
Ser riktigt bra ut, kul att följa någon annan som "bygger" in ljud i huset, synd bara att du börjar efter jag är klar så man inte kan "sno" lite idér hi hi hi
Postad 08 April 2010 - 21:00
Vilket hus! Ska bli roligt att se fler bilder när det blir färdigt. Gillar er högtalare installation
Postad 06 February 2012 - 15:50
Hmmm blir det klart? Väldigt nyfiken på dom där bilderna på det färdiga resultatet som skulle komma upp när det blev klart?
Funderar på samma fronthögtalare och ville veta hur det låter nu när det är klart?
Funderar på samma fronthögtalare och ville veta hur det låter nu när det är klart?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
12 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?