Kommentarer till Vardagsrummet av PEAL81
Startad av
PEAL81
, Jan 27 2010 18:41
18 svar till detta ämne
Postad 27 January 2010 - 18:41
Ser riktigt snyggt ut, schysst anläggning.
Mer bilder som översikt över rummet
Mer bilder som översikt över rummet
Postad 29 January 2010 - 09:04
Tack alla! Ny bilder kommer!
TV-bänken är köpt på EM-möbler och heter Manhattan. Finns i både högblank svart och vit. Min förra bänk var svart och mindre men köpte denna när jag hade beställt dom vita KEF-äggen! Enkel att montera och kostade endast 1995 kr på kampanj. Ordinarie 2495! Tror att kampanjen pågår fortfarande.
http://www.em.com/we..._179-23300.aspx
TV-bänken är köpt på EM-möbler och heter Manhattan. Finns i både högblank svart och vit. Min förra bänk var svart och mindre men köpte denna när jag hade beställt dom vita KEF-äggen! Enkel att montera och kostade endast 1995 kr på kampanj. Ordinarie 2495! Tror att kampanjen pågår fortfarande.
http://www.em.com/we..._179-23300.aspx
Postad 31 January 2010 - 16:01
snyggt och stiligt inrett. bra foton men hur kan du byta ut en Pioneer mot en Samsung? 
vad tycker du om skillnaden i bild? du borde sätta dom bredvid varandra och jämföra! hade varit intressant.
vad tycker du om skillnaden i bild? du borde sätta dom bredvid varandra och jämföra! hade varit intressant.
Postad 31 January 2010 - 16:10
Jag gillar verkligen de vita KEF-äggen, ur design synpunkt var de helt suveräna.
Vacker inredning och fin elektronik. Det är nog ett fint drag vid filmtittande.
Vacker inredning och fin elektronik. Det är nog ett fint drag vid filmtittande.
Postad 31 January 2010 - 16:40
Skitsnyggt ! Stilrent och hemtrevligt, Hifi/tv bänken gillar jag och ser potential för ett par snygga handtag modell längre. Var köpte du bänken någonstans ?
Postad 31 January 2010 - 16:48
Jag såg att du redan svarat på frågan om var du köpt tv bänken ....Skitsnyggt iallafall allt du har hemma :=
Postad 01 February 2010 - 09:08
rayDreamer >> Jag saknar faktiskt inte min Pioneer. Svärtan i min samsung är riktigt bra och många bra bildinställningar finns det också. Mediaspelaren är ett plus och den slimmade designen är riktigt snygg.
Viking75 >> Yes det är en fejk som man eldar med biogel. Köpte den på blocket så jag vet faktiskt inte varifrån den är köpt ursprungligen tyvärr. Jag såg en på K-rauta som jag tror är samma modell för 2995 :-
Viking75 >> Yes det är en fejk som man eldar med biogel. Köpte den på blocket så jag vet faktiskt inte varifrån den är köpt ursprungligen tyvärr. Jag såg en på K-rauta som jag tror är samma modell för 2995 :-
Postad 01 February 2010 - 20:18
Haha jag tänkte också fråga om TV bänken. Du har gjort ett bra köp! Väldigt stiligt har du det måste jag säga.
Postad 22 February 2010 - 13:31
dextha >> TV-bänken är fortfarande köpt på EM- möbler 
Tack för alla fina kommentarer
Tack för alla fina kommentarer
Postad 20 April 2010 - 14:23
Riktigt nice! Funderar själv på att byta till 3005:orna och såg att även du har en AVR 255. Hur spelar de ihop? Har hört att 3005:orna är krävande avseende förstärkare.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
11 bilder
942 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?