Kommentarer till Apple Cinema 30 & Apple Prylar on PC av embu
Postad 10 februari 2010 - 23:48

Postad 11 februari 2010 - 20:24

Postad 11 februari 2010 - 20:24
Postad 11 februari 2010 - 20:31
Fint att se äpple grejer, men man måste ju fråga varför du har alla tillbehör i apple men inte självaste datorn ?
Hahaha ja är en sån som bygger datorer då är inte Mac "the SHIT" hahaha..
Gillar o kunna konfigurera min dator som ja själv vill, och när ja vill.. Sååå därför

Postad 11 februari 2010 - 20:36
Skulle aldrig köra med apples skitmöss. Ergonomi och användbarhet verkar vara ord de inte förstår.
När ja spelar så slänger ja på min Logitech G9.. slö surf som de mest består av funkar Magic Mouse otroligt bra. o sen gillar ja hur fräscht de ser ut på skrivbordet.. synd att inte de görs så stilrena till PC.
Postad 11 februari 2010 - 21:07
När ja spelar så slänger ja på min Logitech G9.. slö surf som de mest består av funkar Magic Mouse otroligt bra. o sen gillar ja hur fräscht de ser ut på skrivbordet.. synd att inte de görs så stilrena till PC.
Tycker det beror helt på vad man har för grejer. Min G5 och saitek eclipse 1 (när det blåa lyset är avstängt) ser skitbra ut på mitt skrivbord

Skulle dock inte säga nej till den skärmen du har

Postad 11 februari 2010 - 21:39
Tycker det beror helt på vad man har för grejer. Min G5 och saitek eclipse 1 (när det blåa lyset är avstängt) ser skitbra ut på mitt skrivbord
![]()
Skulle dock inte säga nej till den skärmen du har
Hehehe. Jaa smaken är som baken.. Mörka tillbehör börjar bli så sjukt uttjatade så ja är sjukt nöjd med utseende med Apple .. ^^
Hehe jaa du, den kostar ju därefter. Men när ja väl bestämmer mig för en sak så är de inte mycket som kan stoppa mig. Inte när de gäller köp iaf

Redigerat av embu, 11 februari 2010 - 21:42.
Postad 12 februari 2010 - 00:49
Bakgrundsbilden. Vart hittade du den. Bra sugen på den.

Postad 12 februari 2010 - 02:11
Grymt trevligt galleri.
Bakgrundsbilden. Vart hittade du den. Bra sugen på den.
Tack så mycket..

Ja hittade den här : http://feuerfeder.de...kulls-117601210
Postad 26 februari 2010 - 23:06
Postad 26 februari 2010 - 23:13
synd att skita ner apple sakerna genom att koppla dom till en pc... köp en mac :-) NU och alla problem e över
Haha ellehur.. Apple datorerna är väl inte nått att hurra över

0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar