Kommentarer till Biorummet av Bigrauk
Startad av
Bigrauk
, Mar 07 2010 15:39
28 svar till detta ämne
Postad 07 March 2010 - 15:39
blir nog redit gott det där när du är klar, ruggig stärkare har du iaf.
Postad 07 March 2010 - 16:01
Rummet är endast på 3.70 x 3.33
Högtalarna är kanske i största laget för detta lilla rum enligt många. Tänkte dock även på framtiden då jag beställde dessa och förhoppningsvis kan ha ett större biorum då.
Högtalarna är kanske i största laget för detta lilla rum enligt många. Tänkte dock även på framtiden då jag beställde dessa och förhoppningsvis kan ha ett större biorum då.
Redigerat av Bigrauk, 07 March 2010 - 16:04.
Postad 07 March 2010 - 17:14
Jag tyckte väll att det såg ut som vi nästan hade samma storlek ( 3.80 x 3.20 ).
Det är en utmaning med ett litet rum, men man får en stor upplevelse....
Det är en utmaning med ett litet rum, men man får en stor upplevelse....
Postad 16 March 2010 - 14:55
Jössös vilken anläggning! fett med nice, (eller vad det heter...) ;O) Jag gillar allt utan hyllkonsolerna (dom vita), som sticker ut, å ser "billiga" ut i detta i övrigt kanon fina rummet... Bra jobbat!!
Postad 17 March 2010 - 15:41
Tack för kommentarerna, det värmer alltid.
Angående dem vita konsollerna qwerty så är jag fullt medveten om det. Tänkte som sagt först måla dem svarta, men slutar nog med att jag kommer att hänga för en svart filt/ tyg el. liknande.
Mvh
Bigrauk
Angående dem vita konsollerna qwerty så är jag fullt medveten om det. Tänkte som sagt först måla dem svarta, men slutar nog med att jag kommer att hänga för en svart filt/ tyg el. liknande.
Mvh
Bigrauk
Postad 22 March 2010 - 06:51
Tjena, jag köpte min tv bänk på Ikea den heter Mosjö, hur funkar LG Bluray spelaren, jag har precis beställt en likadan.
Postad 26 March 2010 - 19:24
Ser ut att bli bra med drag när man kollar film
Helt klart har du lyckats göra ett bra jobb, tummen upp!
Postad 27 March 2010 - 06:56
edit! Blev mycket bättre nu!! (tycker jag) mycket bra jobbat!! grattis till ett kanon rum i min mening!
Postad 27 March 2010 - 08:40
Du har gjort det riktit mysigt biorum på så litet rum, grym projje och en eloge till dig, grattis!! fick en 10:a där mannen
Postad 29 March 2010 - 17:21
Verkar som att skulle kunna få besök när du vill............................................ av störningsjouren i alla fall:)))) LOL
Postad 31 March 2010 - 21:20
Dubbla discolådor dundrar på bra kan jag tänka mig. Riktigt najs för övrigt.
Postad 31 March 2010 - 21:28
Grymt, baslådorna vet jag vad dom är kapabla till:) Tummen upp. Men XTS vad är det för märke !?!.
Postad 13 May 2010 - 21:33
Riktigt snyggt samt bra elektronik =) fet samling av bd också! 10 stars =)
Postad 15 May 2010 - 05:52
Ja har ju sett snyggare konsol lösning på hyllor i biorum men okej funktion och billigt annars fina produkt val, du verkar händig
Postad 08 February 2011 - 17:14
Snyggt & prydligt!
Seriös rigg helt klart, skulle inte våga se skräckfilm hos dig
Seriös rigg helt klart, skulle inte våga se skräckfilm hos dig
Postad 08 February 2011 - 17:22
Tack för all kommentarer = ). Är helt klart nöjd överlag med dom förutsättningarna jag har, men skulle vilja ha in 2 surround högtalare till.
Men då rummet är så pass litet så tror jag det ej gör så stor skillnad. Blir och vänta tills den dagen man har råd med villa och kan bygga ett riktigt biorum från grunden.
Men då rummet är så pass litet så tror jag det ej gör så stor skillnad. Blir och vänta tills den dagen man har råd med villa och kan bygga ett riktigt biorum från grunden.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
33 bilder
649 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?