Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Red Dead Redemption Klan

66 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 18 maj 2010 - 19:22

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Här kommer jag att skriva all info om våra events inom spelet Red Dead Redemption.

Posta gärna det ni tycker att jag ska uppdatera denna tråd med! För om jag uppdaterar denna tråd med allt så håller vi ju all viktig info inom detta inlägg för att folk ska kunna se det lättare.

Eftersom alla säkerligen vill hinna spela lite på egen hand så tänkte jag att det kanske kan vara lagom om vi startar med första eventet på kanske Lördag eller Söndag. Vad tycker ni? I frågor som denna så måste vi ju i början i alla fall ha lite diskussion om när vi ska ha våra events.

Sedan när det är flera (Om vi blir flera), så kan man ju bara ta en tid och datum så får alla rätta sig efter detta.

Vårt första event tycker jag kanske ska vara något som en björnjakt kanske. Då kan vi ju lära oss lite om RDR först innan vi börjar spel en massa matcher mot andra klaner. Vad sägs om detta event som första?

________________________________________________________________________________

Nu tänkte jag posta lite regler inom klanen för hur vi ska lösa saker.

Först så måste vi ju ha en Event-ledare. Självklart kan jag vara det, men då jag är upptagen många dagar ibland så kanske någon annan kan ta på sig detta. Men sedan så den som blir Event-ledare får vara den som bestämmer över eventets utveckling osv. Vad vi ska göra, annars kanske allt blir väldigt ostrukturerat ute i Freeroam i alla fall.

Om det blir många fler än vad som tillåts i en grupp som vill vara med så kör vi med anmälning där det är först till kvarn som gäller. Blir det så pass många att flera grupper kan bildas görs detta självklart också efter anmälan.

Om det inte funkar med en viss spelare att han endast förstör för gruppen osv. (Vilket vi hoppas att det inte händer), så får vi ta tag i detta efter hand!

________________________________________________________________________________

Känns detta som för hårda regler? Jag vet inte riktigt hur seriöst vi ska göra det hela. Men känns roligare att spela om man anordnar lite events osv. Så man kan spela lite mer seriöst och inte bara med de som är online för tillfället.

Komplettera gärna genom att skriva i tråden så uppdaterar jag detta inlägg med mer info!

Redigerat av ogge666, 18 maj 2010 - 21:05.

Postad 18 maj 2010 - 20:38

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
jag tycker detta är en jättebra ide, kul att lära känna folk på litet annat plan oxå (:

har dock inte förhandsbokat så ska ner till game imorrn på dagen efter jobbet o se hur dom har det med beställningar (:

Postad 18 maj 2010 - 20:58

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

jag tycker detta är en jättebra ide, kul att lära känna folk på litet annat plan oxå (:

har dock inte förhandsbokat så ska ner till game imorrn på dagen efter jobbet o se hur dom har det med beställningar (:

Men visst låter det väl som en bra idé! Det är ju ganska roliga saker man kan göra som jakt osv. Men hoppas bara att fler hoppar på tåget så kan vi spela lite sedan :)

Postad 18 maj 2010 - 21:36

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
hoppas på lite liv i denna tråd så man har några att börja spela med direkt(om jag nu får tag i spelet då det släpps)

Postad 18 maj 2010 - 21:42

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

hoppas på lite liv i denna tråd så man har några att börja spela med direkt(om jag nu får tag i spelet då det släpps)

Jo, vet inte riktigt vad man ska göra för att dra liv i den heller. Finns ju inte så mycket att skriva just nu heller innan det kommer igång. Men hoppas att några hittar hit bara :)

Postad 18 maj 2010 - 21:47

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
jag hittade ju hit och jag visste inte om spelet fören typ idag.. (; men när det kommer igång ska jag ut o panga med er det är då sant! :)

Postad 18 maj 2010 - 21:53

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0
Låter kalasskoj :)

Im game : psnid: lillington

Postad 18 maj 2010 - 22:03

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

jag hittade ju hit och jag visste inte om spelet fören typ idag.. (; men när det kommer igång ska jag ut o panga med er det är då sant! :(

Men då kanske vi har en chans om du hittade hit direkt när du upptäckte spelet :)

Låter kalasskoj :)

Im game : psnid: lillington

Det känns som det kan bli något roligt av detta faktiskt om folk hakar på bara :)
Skriv ditt nick i tråden för psnid för Red Dead Redemption så har vi en lista där!

Postad 18 maj 2010 - 23:32

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Tycker vi kan ha flera event ledare beronde på vem som kan...Jag kan gärna vara Event ledare på kvällar! Cowboys follow me :)

Postad 19 maj 2010 - 00:47

Obakasan
  • Obakasan
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Låter som en kul idé! Vet dock inte hur ofta man kan vara med själv :)

Postad 19 maj 2010 - 06:39

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Tycker vi kan ha flera event ledare beronde på vem som kan...Jag kan gärna vara Event ledare på kvällar! Cowboys follow me :)

Men det var precis så jag tänkte. Det spelar ju inte så stor roll vem som är det bara man har någon som håller i tyglarna. Annars tror jag att det blir ganska rörigt :)

Låter som en kul idé! Vet dock inte hur ofta man kan vara med själv :(

Var med så ofta som du känner för! Alla är välkomna så ofta de vill. Se till att anmäla dig bara om vi blir många :)

Postad 19 maj 2010 - 07:09

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
vilket headset är det ni kör med? såg att dom flesta kör med orginal?

Postad 19 maj 2010 - 07:32

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

vilket headset är det ni kör med? såg att dom flesta kör med orginal?

Själv rullar man utan headset just för tillfället. Men det beror på att jag blev lite våldsam vid en mystisk match MW2 härom veckan :) Men det ska väl införskaffas nytt snarast :)

Körde orginal för olyckan btw :)

Redigerat av ogge666, 19 maj 2010 - 07:32.

Postad 19 maj 2010 - 08:58

FluBBa
  • FluBBa
  • Lärjunge

• 385 inlägg
  • 0
Skapa en chatt kanal på PS3an (typ "MHB - RDR") så man alltid kan gå in där o snacka om man missar en invite eller nåt sånt, eller om det bara blir för många som vill spela och det bara finns en ledare för tillfället.

Postad 19 maj 2010 - 09:03

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Själv rullar man utan headset just för tillfället. Men det beror på att jag blev lite våldsam vid en mystisk match MW2 härom veckan :) Men det ska väl införskaffas nytt snarast :)

Körde orginal för olyckan btw :)

haha ajfan det lät inte som en hit, verkar bara vara jag som gjorde misstaget att köpa logic3s headset ): får väl typ hoppa på det o säga till tjejen att det har hänt en olycka så får hon köpa nytt åt mig ;D jag fyller ju faktiskt år om 3månader iaf ;D

Postad 19 maj 2010 - 10:49

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0
Fan ser fram emot detta :)
Har iof en lilltjej på en månad som stjäl den mesta av den lediga tiden, men jag skall försöka att vara med iallafall

Postad 19 maj 2010 - 11:15

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Fan ser fram emot detta :)
Har iof en lilltjej på en månad som stjäl den mesta av den lediga tiden, men jag skall försöka att vara med iallafall

Som sagt det är bara att vara med då du känner att du har tid. Har ju spelat WoW en del i raidguilder och fan va segt det var att ha raid varje jäkla dag :) Därför så är iaf jag slapp när det gäller deltagande på regelbunden basis :(

haha ajfan det lät inte som en hit, verkar bara vara jag som gjorde misstaget att köpa logic3s headset ): får väl typ hoppa på det o säga till tjejen att det har hänt en olycka så får hon köpa nytt åt mig ;D jag fyller ju faktiskt år om 3månader iaf ;D

Haha, aa orginalet är nog överlägset populärast, därmed inte sagt att det är bäst. :)

Dålig kvalitet tycker jag iaf, jamenar det borde ju hålla för att åka in i väggen 1 gång eller 2 :rolleyes:

Postad 19 maj 2010 - 11:21

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
ska prova gå in i någon chat med någon så man kan prova ställa in den osv, borde ju gå.. för nu tar den ljud som tex. grannen nyser.. inte ok d:

Postad 19 maj 2010 - 11:24

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

ska prova gå in i någon chat med någon så man kan prova ställa in den osv, borde ju gå.. för nu tar den ljud som tex. grannen nyser.. inte ok d:

'

Jo lite inställningar måste ju finnas :) Inte så roligt kanske att den blir aktiverad av alla ljud :S

Postad 19 maj 2010 - 11:33

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Skapa en chatt kanal på PS3an (typ "MHB - RDR") så man alltid kan gå in där o snacka om man missar en invite eller nåt sånt, eller om det bara blir för många som vill spela och det bara finns en ledare för tillfället.

Missade ditt inlägg :S Men det låter som en superidé då kan man ju lätt plocka med någon ny om nån måste pysa iväg på något annat roligt! :)

Postad 19 maj 2010 - 11:54

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Nu verkar ju några stycken ha nappat på detta med lite events :) Så jag tänkte bara ta upp fråga vad ni tycker att vi ska göra på första eventet. Jag röstar ju på en lite session med jakt för att lära oss att spela tillsammans lite i spelet först :) Vad tycker ni?

Postad 19 maj 2010 - 12:19

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Nu verkar ju några stycken ha nappat på detta med lite events :) Så jag tänkte bara ta upp fråga vad ni tycker att vi ska göra på första eventet. Jag röstar ju på en lite session med jakt för att lära oss att spela tillsammans lite i spelet först :) Vad tycker ni?

kanske köra (om man blir 16 pers) en deathmatch emellan oss för att lära sig lite mera? annars jakt lät som en bra ide o börja med (:

'

Jo lite inställningar måste ju finnas :) Inte så roligt kanske att den blir aktiverad av alla ljud :S

jo bra om någon skapar det där chattrummet för då kan man testa ställa in o göra om osv.. för som det är nu måste jag "mutea" manuellt med ena handen helatiden för att inte folk ska höra allt som händer hemma

Postad 19 maj 2010 - 12:23

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Är alla uppskrivna i tråden för psn id till RDR? Så vi kan adda varandra inför uppstarten av chatten då! För om alla som vill vara med där addar mig så lägger jag upp en sådan chatt. Annars kan ju någon annan frivillig också göra det :)

Postad 19 maj 2010 - 12:34

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
jag är medskriven där, kan lägga till dig ikväll förberedande. dock verkar det som jag kommer få mitt den 28e... ))):

Postad 19 maj 2010 - 12:36

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

jag är medskriven där, kan lägga till dig ikväll förberedande. dock verkar det som jag kommer få mitt den 28e... ))):

Vart har du bokat? Lägg gärna till mig du för jag ahr så mycket i skallen just nu :)

Postad 19 maj 2010 - 12:43

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
jag bokade via elgiganten och var den enda som gjort det... (: först sa dom att jag skulle ha det på fredag men på hemsidan ser det ut som dom ska börja skicka ut det den 28e ):

Postad 19 maj 2010 - 13:03

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

jag bokade via elgiganten och var den enda som gjort det... (: först sa dom att jag skulle ha det på fredag men på hemsidan ser det ut som dom ska börja skicka ut det den 28e ):

Läste på något forum att elgiganten skickat ut sina spel redan :S Kolla din order igen ikväll så kanske de skickat det :)

Postad 19 maj 2010 - 16:54

FireSpirit
  • FireSpirit
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0
Bra idé, detta kommer bli kalas :)

Kanske kan vara bra att länka till denna i vanliga tråden, om du nu inte gjort det.

Glöm inte att skriva in er i PSN ID - tråden om ni missat det:

https://www.minhembi...howtopic=261700

Postad 19 maj 2010 - 19:47

lemarxist
  • lemarxist
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Finns det plats kommer jag definitivt va me så ofta som möjligt! Dessvärre är jag i flyttartagen as we speak, så jag kommer nog halka efter i RDR-utvecklingen, men det ska jag se till att ta igen!

Postad 19 maj 2010 - 19:53

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Finns det plats kommer jag definitivt va me så ofta som möjligt! Dessvärre är jag i flyttartagen as we speak, så jag kommer nog halka efter i RDR-utvecklingen, men det ska jag se till att ta igen!

förhoppningsvis kommer man alltid ha någon att köra med, jag jobbar skift o det suger men hoppas andra kan köra med en låglevlare(visst kommer det vara något sorts lvl system?)

Postad 19 maj 2010 - 19:59

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

förhoppningsvis kommer man alltid ha någon att köra med, jag jobbar skift o det suger men hoppas andra kan köra med en låglevlare(visst kommer det vara något sorts lvl system?)

Vad jag kommer ihåg från längesedan så skulle inte levelsystemet ha något med din utveckling av karaktären att göra. Alltså att den blir bättre. Utan det skulle bara vara visuellt. Men detta är gammalt som jag kommer ihåg, så ta det med en nypa salt :)

Men självklart så är ju förhoppningen att man ska kunna spela med någon iaf kanske det kommande Co-Op eller liknande. Sedan så blir det ju som sagt lite events där vi kan samlas ett gäng!

Postad 20 maj 2010 - 00:53

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1 058 inlägg
  • 0
Det här låter onekeligen intressant. Jag hade gärna bestämt litet när jag kommer in i spelet. Har bokat mitt på Siba. Fick ett mail om att det skulle släppas 21:a Maj. Men det står 26:e Maj på hemsidan och det finns ingen status på min order...

Postad 20 maj 2010 - 04:23

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Det här låter onekeligen intressant. Jag hade gärna bestämt litet när jag kommer in i spelet. Har bokat mitt på Siba. Fick ett mail om att det skulle släppas 21:a Maj. Men det står 26:e Maj på hemsidan och det finns ingen status på min order...

Jo, jag har hört en del konstigt om Siba, en del folk som har bokat för ungefär 1.5 månader sedan och fort så fick de mail igår att de inte skulle få spelet levererat utan den 26 som det står på hemsidan :S Jag vet ju inte för dig, för du har ju inte fått något mail va om att det är försenat?

MEn en sak du inte ska tro på i mailet är att detta gäller alla butiker i hela Sverige. Detta gället endast hos Siba och någon mer, för de flesta andra verkar ju ha skickat eller iag packat spelen till kunder redan!

Så stå på dig om de skickar något trist mail och du bokade för länge sedan!

//Oscar

Postad 20 maj 2010 - 08:17

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1 058 inlägg
  • 0

Jo, jag har hört en del konstigt om Siba, en del folk som har bokat för ungefär 1.5 månader sedan och fort så fick de mail igår att de inte skulle få spelet levererat utan den 26 som det står på hemsidan :S Jag vet ju inte för dig, för du har ju inte fått något mail va om att det är försenat?

MEn en sak du inte ska tro på i mailet är att detta gäller alla butiker i hela Sverige. Detta gället endast hos Siba och någon mer, för de flesta andra verkar ju ha skickat eller iag packat spelen till kunder redan!

Så stå på dig om de skickar något trist mail och du bokade för länge sedan!

//Oscar

Hmm. Jag har inte fått det där mailet som alla pratar om. Det senaste jag fick var att de flyttat release-datumet till 21:a Maj. Min status har inte ändrats :-( Hinner inte ordna med detta i helgen så jag får väl vänta med detta spel tills det kommer. Är i Stockholm nästa helg så då blir det inte mycket tv-spelande.

//David

Postad 20 maj 2010 - 11:51

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1 058 inlägg
  • 0
Bah. Fick det tråkiga mailet nu. Däremot blir det gratis frakt vid nästa spelbeställning. Men jag beställer aldrig spel från dem. Funderar på att kolla på OnOff imorgon och se om de har kvar något. Har litet kuponger där nämligen.

Postad 20 maj 2010 - 16:47

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Bah. Fick det tråkiga mailet nu. Däremot blir det gratis frakt vid nästa spelbeställning. Men jag beställer aldrig spel från dem. Funderar på att kolla på OnOff imorgon och se om de har kvar något. Har litet kuponger där nämligen.

Kolla på OnOff du, hoppas vi ses vid elden i helgen då över en kopp bönor och lite whiskey :)

Redigerat av ogge666, 20 maj 2010 - 16:47.

Postad 21 maj 2010 - 07:45

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
mitt var tuvärr försenat men dom var ärliga på elgiganten iaf eller ja ... d: dom postlämning där 1 gång i veckan och det var på tisdagar och då hade dom inte hunnit få det så jag fick vänta tills nästa tisdag.

hoppas ni kommre igång med någon event till helgen iaf för det vore kul o höra hur det går till och om det är nå skojj (:

Postad 21 maj 2010 - 11:49

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5 782 inlägg
  • 0
Fick mitt från elgiganten.se idag! :)

Postad 21 maj 2010 - 19:08

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Fick mitt från elgiganten.se idag! :angry:

Fick mitt från Discshop idag också så nu är det bara att spela så det ryker om PS3an :rolleyes:

Postad 21 maj 2010 - 23:14

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
åh så avis jag är! :angry: men hörrni glöm inte göra nå events under helgen så man får det lite som en vana att köra tillsammans ;D

Postad 22 maj 2010 - 09:43

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

åh så avis jag är! :P men hörrni glöm inte göra nå events under helgen så man får det lite som en vana att köra tillsammans ;D

Närå, vi ska föröska komma ihåg att spela lite ihop också :rolleyes: Men fan va skoj spelet är alltså :angry: Alla random som finns att hjälpa är ju roligast för dom e så snabba att klara ju ;)

Postad 22 maj 2010 - 15:49

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Någon som vill spela lite ikväll? Hade tänkt spela lite MP, så alla som vill vara med skriv i tråden så kör vi lite freeroam i alla fall :angry:

Sedan kanske vi kan köra ett lite mer officiellt event imorgon eller liknande :rolleyes: Så vi lär känna varandra, eller tycker ni att det är för tidigt? Själv tyckte jag att SP var väldigt skoj i detta spel så om ni vill spel lite SP i helgen så förstår jag ju det självklart ;)

Redigerat av ogge666, 22 maj 2010 - 15:52.

Postad 23 maj 2010 - 15:23

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
såfort jag får mitt är jag på, ogge666 jag la till dig på min psn lista, heter felicia6 där.

ser du mig inne nu är det nog mest sonen som kör om jag inte svarar på pm o så ;D

Postad 23 maj 2010 - 15:25

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

såfort jag får mitt är jag på, ogge666 jag la till dig på min psn lista, heter felicia6 där.

ser du mig inne nu är det nog mest sonen som kör om jag inte svarar på pm o så ;D

Ok, hehe. Såg att du la till mig men funderade vem sjutton det var :) Men nu vet jag :D

Vi ses sedan när du fått spelet då!

Postad 23 maj 2010 - 16:15

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Ok, hehe. Såg att du la till mig men funderade vem sjutton det var :) Men nu vet jag :D

Vi ses sedan när du fått spelet då!

yes ser ut som jag får det på måndag men jobbar 12-21 hela nästa vecka så får bli sena events för mig (:

Postad 23 maj 2010 - 19:20

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

yes ser ut som jag får det på måndag men jobbar 12-21 hela nästa vecka så får bli sena events för mig (:

Lugnt det :) Mån, Tis kan jag spela sent med dig, men sedan fram till helgen börjar jag tidigt så då blir det tidigt för mig :D Men det verkar inte vara några som är sugna att spela jsut nu här? :D Mer än de som jag raggat upp inne i PSN :S

Men i tråden verkar det ju lite dött tyvärr.

Postad 23 maj 2010 - 20:00

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
jo tror inte alla vet om den eller har förstått den, jag känner mig typ aktiv här även fast jag inte ens har spelet ännu ;D

du ogge har du startat någon som där mhb chat ännu? skulle vilja prova micken min lite sen, försöka ställa in den o dona.

Postad 23 maj 2010 - 20:34

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

jo tror inte alla vet om den eller har förstått den, jag känner mig typ aktiv här även fast jag inte ens har spelet ännu ;D

du ogge har du startat någon som där mhb chat ännu? skulle vilja prova micken min lite sen, försöka ställa in den o dona.

Fixar en direkt! :) Det är ju synd att inte fler är här. Säkert många som bara läser och inte orkar bry sig förns det blir lite mer folk och större events. Men det kan ju inte bli större utan fler pers.

Postad 23 maj 2010 - 20:46

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1 058 inlägg
  • 0
Hann inte titta in på OnOff i fredags. Bestömde mig för att leka krig på Revinge i helgen istälet. Finns inte i lager på OnOff och inget heller på Sibas hemsida. Bah...

Postad 24 maj 2010 - 05:46

lemarxist
  • lemarxist
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
E sugen på o va me i olika events, men allt är fruktansvärt dåligt tajmat nu. Förbereder inför flytt och kmr flytta nästa helg, efter det är det två veckors väntetid innan adsl:et är inkopplat =( Får klara av SP under väntetiden och hoppas att folk fortf spelar efter det =D

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.