Motorstorm: Apocalypse
52 svar till detta ämne
Postad 10 June 2010 - 17:17
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
 More than two years ago we decided where the MotorStorm festival should head next, and I’ve been itching to talk about it ever since. Now, as part of the global announcement, and with E3 just around the corner, it’s so exciting to finally be able to share some information about the MotorStorm Apocalypse. Here are some of the headlines… You May Have Heard…We’re Heading to the City! But this is no ordinary city. In the same way that the first MotorStorm was set in Monument Valley, and MotorStorm Pacific Rift was set on ‘The Island’, inspired by Hawaii and other Pacific islands, we’ve set this MotorStorm in ‘The City’, inspired by the West Coast of America, and, in particular, the Bay Area of California. MotorStorm’s brand of racing is not about ‘going urban’ though. We all know that the lunatic ‘Stormers would take every expectation about street racing and turn it upside-down. So this is what they’ve done. Welcome to Brutal Urban Off-Road Racing!     It's impressive stuff, and Evolution seems to have learnt valuable lessons from stablemates Naughty Dog (some of whom are helping out with MotorStorm Apocalypse's storyboarding) and Guerrilla. Like the latter it's also taken on the importance of variety, and while we're only witness to the race through high-rises in this early look, the sprawl of the city is going to be fully exploited with parks and the suburbs set to feature.
There is, of course, life beyond MotorStorm Apocalypse's campaign. "The end of the world is really just the beginning," jibes Southern before detailing a multiplayer mode that is, unsurprisingly, taking Modern Warfare's formula as inspiration. Blur proved that it's an approach that works, so expect a familiar system of perks and levelling to form the foundation. "The way that Modern Warfare made online, the progressive thing of rewards and even if you weren't a hardcore gamer you could still get a lot out of it, that was a big influence," Matt tells us.
But remember, MotorStorm Apocalypse is about giving more than expected, and that's seems as true of the multiplayer component as it is elsewhere. "When I first played Modern Warfare I thought it was one of the most generous games I'd ever played," Matt enthuses. "It was this constant delivery of cool shit, and when it came to us asking what's going to excite people about a racing game it's the same kind of thing. We want to make promises on the game and then over-deliver on them. Easy to say but hard to do, and that's the challenge we've set."
So MotorStorm Apocalypse is giving more than its fair share of options. There's four-player splitscreen – not spectacular in itself, but certainly more exciting than normal when you factor in the ability for those four players to join in with 12 others online. Modes can be created from scratch with a simple language system being used to define game rules. It sounds smart, but it's still under wraps.
Here's the premise: the MotorStorm outfit, having done dust-bowls and jungles, has packed bags and shipped out, their destination an anonymous and fictional West Coast city that's in throes of a natural catastrophe – and what better place to kick-start another MotorStorm festival? Set over a three day period, MotorStorm Apocalypse's backdrop is rapidly disintegrating. On the first day it'll be all tower blocks and freeways, but come the festival's climax it'll be a mounting pile of rubble – and the final race will be a mad dash for the MotorStorm freight ship as the city consumes itself.
If that all sounds vaguely familiar then you're not alone. Disney and Black Rock's Split/Second was a recent and largely successful attempt to take destructive driving to the next level, and alongside Bizarre's brilliant Blur it's signified something of a small trend as the racing genre tries to come up with an answer for its decline in popularity.
"We spoke to the guys in the States about it, we spoke to people in Japan – but the answer's kind of obvious," says MotorStorm Apocalypse's game director Matt Southern. "There's a sense that other genres are over-delivering, particularly the cinematic kind of experience – the Uncharted 2s and the Modern Warfares of the world – they're not just good, they're mind-blowingly awesome. We see a lot of racers that are good or great – and we've been fairly lucky with high review scores and decent sales – but then you're seeing shooters doing 10 million plus. People want to be really excited – and in the last 12-18 months you've seen a few guys realise the same thing." http://www.thesixtha...orm-apocalypse/
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 10 June 2010 - 19:16.
Postad 10 June 2010 - 17:50
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Hoppas dom fixar stöd för ratt denna gång
Postad 10 June 2010 - 19:15
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Från bloggen; BTW, i know that the game supports split-screen online as well, which is FREAKING AWESOME!!!! but will they be able to sign in to their PSN accounts as well for split-screen online play? you know, for their stats, unlocking trophies and all???? Yep, totally. Multiple logins are supported on PS3, so we’re definitely going to be making use of it. http://blog.us.plays...age-2/#comments
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 10 June 2010 - 19:16.
Postad 10 June 2010 - 21:49
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Postad 10 June 2010 - 21:59
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Yep, totally. Multiple logins are supported on PS3, so we’re definitely going to be making use of it.
ÄNTLIGEN ett spel som kommer utnyttja det!
Postad 10 June 2010 - 22:03
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
ÄNTLIGEN ett spel som kommer utnyttja det!
Resistance 2 och LBP har väl också det?
Postad 11 June 2010 - 01:05
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1134 inlägg
Varför har inte jag fattat storheten med Motorstorm? Kan inte falla för spelet alls...
Postad 11 June 2010 - 07:04
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Resistance 2 och LBP har väl också det?
Jaha, ok. Det visste jag inte.
Postad 11 June 2010 - 09:18
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
ser kul ut, hoppas detta blir bättre än 2:an som var/är värdelöst
Postad 11 June 2010 - 09:27
Unregisteredddb310e6
-
Unregisteredddb310e6
-
Mästare
-
-
2625 inlägg
Jag som gillade 2an, soffan
Frågan är om detta tillför något nytt eller om det bara är mer av samma, fast i 3D...
Postad 11 June 2010 - 09:34
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Jag som gillade 2an, soffan 
Frågan är om detta tillför något nytt eller om det bara är mer av samma, fast i 3D...
Kolla på denna intervju, svaren förstår man iaf. http://www.eurogamer...e-playstation-3Låter som ett rätt så annorlunda spel faktiskt.
Postad 11 June 2010 - 09:36
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
just de, det har jag sett att du har skrivit  det jag störde mig mest på var att grafiken var så plottrig att man aldrig såg vart man skulle svänga, MEN jag spelade aldrig så länge så jag lärde mig banorna, kanske det hade blivit roligare då.
angående det nya spelet vet jag inte riktigt vad som skulle kunna bli nytt , har för mig att kontrollen är klockren, tar dom grafiken från första spelet räcker ju det, grafiken är grym i de spelet (tyckte man då i alla fall)
3d i ett bilspel vet jag inte riktigt om jag vill ha, verkar snurrigt på nåt sätt
Postad 11 June 2010 - 09:46
Unregisteredddb310e6
-
Unregisteredddb310e6
-
Mästare
-
-
2625 inlägg
just de, det har jag sett att du har skrivit det jag störde mig mest på var att grafiken var så plottrig att man aldrig såg vart man skulle svänga, MEN jag spelade aldrig så länge så jag lärde mig banorna, kanske det hade blivit roligare då.
Håller med om att det var väldigt plottrigt till en början, men efter ett tag så lärde man sig se skillnad på väg och terräng och då kändes "plottrigheten" inte lika irriterande längre. Blev lite sugen på att spela nu. Så hade jag bara haft tid så hade jag satt mig och försökt slå alla utvecklarnas spöktider (alla banor med alla fordon), tror jag kommit ungefär halvvägs med det  Men nu kommer ju fotbolls VM och sätter käppar i spel-hjulet.
Postad 11 June 2010 - 10:29
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Håller med om att det var väldigt plottrigt till en början, men efter ett tag så lärde man sig se skillnad på väg och terräng och då kändes "plottrigheten" inte lika irriterande längre. Blev lite sugen på att spela nu. Så hade jag bara haft tid så hade jag satt mig och försökt slå alla utvecklarnas spöktider (alla banor med alla fordon), tror jag kommit ungefär halvvägs med det Men nu kommer ju fotbolls VM och sätter käppar i spel-hjulet.
tror jag har ett ex liggandes så jag kanske ska ge det en chans någon gång då, det där med spöktiderna verkade roligt, lite att kämpa med antar jag. men som sagt, nu blir det vm och öl för hela pengen
Postad 16 June 2010 - 21:28
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Postad 18 June 2010 - 11:09
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Postad 22 July 2010 - 17:51
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
* 3D has been part of the development process from the start
* You will be able to share vehicles you have created with the community (with more features relating to this to be announced)
* You will be able to customise game modes
* 5 new vehicles will feature -- Superbike, Chopper, Hot Hatch, Supercar, Muscle Car
* Perks will feature in three categories -- boost perks, handling perks, combat perks
* 40 plus tracks, over 30 surfaces and 13 vehicle types
* Custom sound tracks both online and offline
* Destruction will be part of online racing too
* Destruction won’t always occur in the same way
* Cut-scenes will replace loading screens
Postad 22 July 2010 - 19:31
mBr
-
mBr
-
Mästare
-
-
3024 inlägg
På bilderna här verkar dom gå ifrån vad första Motorstorm var till vad dom flest bilspel är nu för tiden
kan säkert vara kul ändå men vill ha lera och smuts.
Postad 23 December 2010 - 11:27
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Postad 23 December 2010 - 13:21
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Ettan var totalt värdelöst. 2an har jag inte spelat. Det här ser dock rätt lovande ut.
Redigerat av Unregistereddc471864, 23 December 2010 - 13:21.
Postad 25 February 2011 - 13:37
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Postad 10 March 2011 - 17:04
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Review: http://www.youtube.c...player_embeddedBra recension, nästan så man blir lite sugen.  Eurogamer review 8/10 http://www.eurogamer...alypse-review_0VideoGamer: MotorStorm Apocalypse Review 8/10 http://www.videogame...pse/review.htmlCVG - Motorstorm: Apocalypse Review 8.9 http://www.computera...calypse-review/------------------ Verkar vara svalt intresse för detta spel med tanke på att jag står för 50% av inläggen hittils.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 10 March 2011 - 17:05.
Postad 10 March 2011 - 17:42
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Verkar vara svalt intresse för detta spel med tanke på att jag står för 50% av inläggen hittils.
Jag fick det idag faktiskt så jag kommer nog köra i helgen (håller på med DA2 nu). Körde inte ettan dock.
Postad 10 March 2011 - 18:16
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Ofan är det släppt? Eller är det nästa vecka det släpps?
Postad 10 March 2011 - 18:43
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Postad 10 March 2011 - 18:51
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Aha. Det ser som sagt ut som det kan vara kul i ett par timmar iaf
Postad 10 March 2011 - 19:29
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Jag fick det idag faktiskt så jag kommer nog köra i helgen (håller på med DA2 nu). Körde inte ettan dock.
Men tvåan? Eller har du inte spelat den heller?
Postad 10 March 2011 - 23:03
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Pacific Rift hann släppas också, där ser man. Så detta är trean med andra ord. Inte spelat någon av dem.
Redigerat av Zoiler, 10 March 2011 - 23:04.
Postad 10 March 2011 - 23:07
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Hehe. Jag köpte första och sålde det 3 timmar senare. Då hade jag spelat igenom hela spelet. Ettan var mer som ett techdemo än ett spel.
Aldrig varit med om ett spel med så lite innehåll.
Postad 11 March 2011 - 02:08
ROCA
-
ROCA
-
Beroende
-
-
1298 inlägg
Har de två (3 inkl Pacific Rift 3D) tidigare spelen så det blir nog ett köp för min del. Tycker förövrigt att Motorstorm serien är sjukt underskattade!
Postad 11 March 2011 - 09:36
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Kommer lätt köpa detta. Gillade1:an även om det va ganska enformigt, älskade 2:an och detta verkar ju också bli riktigt trevligt. Skulle gärna vilja att man kunde köra med ratt men det verkar inte som det går =/
Postad 11 March 2011 - 10:13
Widar
-
Widar
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
Jag vågar anta att spelets release fördröjs en hel del, redan sagt att det inte skulle säljas i NZ efter jordbävningen två veckor sedan.
Postad 15 March 2011 - 15:00
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Svenska översättningar alltså... "Bike" översattes som cykel när det ska vara båge,hoj,moppe etc.. ibland undrar man varför de bryr sig, tror översättaren på fullt allvar att man cyklar i spelet? Common sense?
Postad 15 March 2011 - 15:48
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Brukar iofs kalla min hoj för "cykel". motorcykel...
Svenska översättningar brukar bli roliga/dumma. Minns fortfarande Resistance 2 på svenska
"First the engines then the bridge!" (rymdskepp)
"Först motorerna, sedan bron!"
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 15 March 2011 - 15:51.
Postad 15 March 2011 - 16:15
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Svenska översättningar brukar bli roliga/dumma. Minns fortfarande Resistance 2 på svenska 
"First the engines then the bridge!" (rymdskepp) "Först motorerna, sedan bron!"
No kidding, var tvungen att börja om A Crack in Time för att jag inte fattade något av svenskan. Sedan när jag hörde inledningen på engelska så förstod jag hur han tänkte - nämligen inte alls. Svenska låter oftast tråkigare än engelska och ibland kan det låta dumt fastän det är rätt, men jag hatar verkligen när översättare anställs som helt enkelt översätter FEL. Och sådana enkla saker också, har man någon gång sett ett avsnitt av Star Trek så fattar man vad de menar med bridge och har man någon gång spelat ett racingspel så gör man inte cykelmisstaget (och det är långt ifrån det enda). Little Big Planet 2 hade iaf en överraskande ok översättning, precis som The Shoot. Singleplayer i detta motorstorm är för övrigt en tutorial =P. Har inte kunnat testa online men antar att det är det som är grejen =/. Många banor iaf. Och snyggt.
Postad 15 March 2011 - 17:14
Filip_M
-
Filip_M
-
Forumräv
-
-
619 inlägg
Tycker det är många översättningar som verkar ha kommit till för att översättaren antingen tänkt till för mycket eller för lite. Det är fint med bra svenska ibland, men det är också fint med ett varierat, korrekt svenskt språk med anglicismer inbakat i texten. Det är inte fel att låta vissa ord bestå även i svensk form, tycker det är konstigt hur vissa översättare skyr det så mycket.
Postad 15 March 2011 - 17:55
Lalikula
-
Lalikula
-
Lärjunge
-
-
472 inlägg
Skummade igenom en recension på GR av Mr."Dyslexi 4 life" Mäki. 5/10 Samt generellt låga betyg både på grafik samt resterande egenskaper. Men nu är den borta från sidan.
Postad 15 March 2011 - 18:04
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4329 inlägg
Skummade igenom en recension på GR av Mr."Dyslexi 4 life" Mäki. 5/10 Samt generellt låga betyg både på grafik samt resterande egenskaper. Men nu är den borta från sidan.
De kanske bröt embargo igen. GR fick ju inget recensionsex av Killzone 3 i förväg som straff för att de brutit embargo på ett annat spel.
Postad 15 March 2011 - 18:21
Lalikula
-
Lalikula
-
Lärjunge
-
-
472 inlägg
Vet ej varför den avlägsnades. Embargo låter dock ej som en rimlig förklaring, om det nu inte är strikt för den nordiska delen av marknaden? Eurogamer har jag för mig recenserade det redan förra veckan. Dock med tanke på vem författaren är så är förklaringen snarare fakta fel, stav samt formuleringsfel. Men som sagt...har ingen aning.
Postad 15 March 2011 - 18:29
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
No kidding, var tvungen att börja om A Crack in Time för att jag inte fattade något av svenskan. Sedan när jag hörde inledningen på engelska så förstod jag hur han tänkte - nämligen inte alls.
Svenska låter oftast tråkigare än engelska och ibland kan det låta dumt fastän det är rätt, men jag hatar verkligen när översättare anställs som helt enkelt översätter FEL. Och sådana enkla saker också, har man någon gång sett ett avsnitt av Star Trek så fattar man vad de menar med bridge och har man någon gång spelat ett racingspel så gör man inte cykelmisstaget (och det är långt ifrån det enda).
Little Big Planet 2 hade iaf en överraskande ok översättning, precis som The Shoot.
Singleplayer i detta motorstorm är för övrigt en tutorial =P. Har inte kunnat testa online men antar att det är det som är grejen =/. Många banor iaf. Och snyggt.
Jahopp samma skräp som ettan då. Där tog det 2-3 timmar att göra allt i singleplayer. Bojkott. Borde vara olagligt att sälja så korta spel.
Postad 15 March 2011 - 18:45
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Jahopp samma skräp som ettan då. Där tog det 2-3 timmar att göra allt i singleplayer. Bojkott. Borde vara olagligt att sälja så korta spel.
Så kort är det inte riktigt, det kanske tar 5-6 timmar att göra allt. Men ska man bara spela offline så blir man helt klart färdig snabbt. Finns ingenting att låsa upp liksom. Förutom time trials och ännu svårare SP. Dessutom MÅSTE man spela igenom det på rookie innan man kan spela medium eller hard. Går att spela offline 4-player splitscreen och online 2-player split verkar det som. Ska sägas dock att av de 5-6 timmarna är det minst 1 timme laddningstider.
Postad 15 March 2011 - 18:57
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Då kan man stryka det från listan.
Postad 15 March 2011 - 20:48
swebarb
-
swebarb
-
Forumräv
-
-
585 inlägg
Motorstorm har man ju ändå alltid spelat online så jäkla trist att spela mot korkade ai bots.
Postad 15 March 2011 - 21:06
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Testade demot här om dagen, gillade inte alls styrningen. Det var liksom alltid för lite eller alldeles för mycket, lite som mod nation spelet.
Tvåan gillade jag inte heller.
Första däremot va bra på alla sätt. Finfin grafik, bra kontroll och roliga banor där man såg vart man skulle köra.
Postad 15 March 2011 - 22:47
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Håller med där. Ettan har varit bäst hittills (kört betan av MS3). I ettan var varje bana väl genomtänkt för varje klass med de olika rutterna man kunde ta. Blev relativt tighta trånga och skitiga race med all lera och tydligt var man kunde och inte kunde åka. I 2an blev allt mycket större och även rörigare och nu i tredje delen kändes det som det mest bara gick rakt fram hela tiden...
Postad 15 March 2011 - 23:49
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Håller med där. Ettan har varit bäst hittills (kört betan av MS3). I ettan var varje bana väl genomtänkt för varje klass med de olika rutterna man kunde ta. Blev relativt tighta trånga och skitiga race med all lera och tydligt var man kunde och inte kunde åka. I 2an blev allt mycket större och även rörigare och nu i tredje delen kändes det som det mest bara gick rakt fram hela tiden...
Det är rörigt som s*tan och man krockar eller slirar ur för minsta grej. Det är inte så skicklighetsbaserat kort sagt...tur är en faktor. Speciellt som det är stört omöjligt att göra en riktigt bra sväng.
Postad 15 March 2011 - 23:50
PureBlue
-
PureBlue
-
Lärjunge
-
-
430 inlägg
Älskade de tidigare spelen och spelar fortfarande med kompisar. Finns inget roligare.
Hoppas detta är lika bra eller bättre!
Postad 17 March 2011 - 16:32
Unregistered5f833d6c
-
Unregistered5f833d6c
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Jag kan inte säga för mycket eftersom jag bara har testat demos av 2an samt 3an, men om jag får basera en lös åsikt på det så tycker jag att 1an utan tvekan har varit roligast. Där kändes allting perfekt i stort sett och det var otroligt kul från första stund. Jag hoppades att 3an skulle vara lika rolig men efter demot blev jag väldigt negativt överaskad iaf. Det kanske är så enkelt som att det är svårare att göra roliga, dynamiska banor i stadsmiljö jämfört med skitiga, leriga offroad-miljöer som i 1an...
Postad 18 March 2011 - 00:49
Camridge
-
Camridge
-
Forumräv
-
-
990 inlägg
Tycker att 1 och 2 är tillräckligt svåra jag och har en massa problem att klara av banor m.m
Men jag tycker att det är svårt att se många gånger också vart man skall svänga och göra som sagt.
På kuppen blir man rätt så frustrerad och irriterad ibland.
På min Pio 50" så upplever jag det som grymt svårt att se faktiskt men när jag slog igång projjen på 104" då blev det mycket enklare. Dock upplever jag det ändå som jobbigt många gånger.
Postad 18 March 2011 - 23:50
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Slängde precis upp min recension. Tar i stort sett upp det ni sagt om demot.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|