Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Metroid Other M

24 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Metroid: Other M (Wii) (Nintendo Wii-spel) 3 6.749998 (3) 349:-
1 relaterade trådar

Postad 20 August 2010 - 18:16

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0

Postad bild

Överblick

Trailers

Postad 20 August 2010 - 18:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Omslaget ser ju för j-vligt ut =P.

Postad 20 August 2010 - 18:22

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0
Någon mer här som är intresserad av detta spel förutom mig? Tycker det ser riktigt bra ut det lilla jag sett. Har sett någon trailer på det. Ska tydligen innehålla rätt mkt filmksekvenser samt ha en story vi inte haft i något tidigare Metroid. Ska bli väldigt spännande & se va dem lyckats åstadkomma. Släpps om 14 dagar vilket är den 3 September. man får väll hoppas på mycket regn den helgen =).

Postad 20 August 2010 - 18:27

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0

Omslaget ser ju för j-vligt ut =P.

Det gör det verkligen. Inte det vackaste man sett. Innehållet håller förhoppningsvis högre klass.

Postad 21 August 2010 - 08:00

basselito
  • basselito
  • Beroende

• 1302 inlägg
  • 0
Jag ska lätt ha det. Det räcker att Nintendo utannonserar ett nytt Metroid så ska jag ha det. Ska mycket till för att få mig att ändra mig. ;) Min prenumeration av Level ska förnyas och dom har ett erbjudande där man får Metroid:Other M med på köpet. :D 2 flugor i en smäll.

Postad 21 August 2010 - 08:06

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0

Jag ska lätt ha det. Det räcker att Nintendo utannonserar ett nytt Metroid så ska jag ha det. Ska mycket till för att få mig att ändra mig. ;) Min prenumeration av Level ska förnyas och dom har ett erbjudande där man får Metroid:Other M med på köpet. :D 2 flugor i en smäll.

Va kul! Då är vi 2 :blink:. Lät som ett bra erbjudande med att man fick Metroid vid förnyande av prenumeration. Skickar dem också ut så man har det till release då?

Postad 21 August 2010 - 10:53

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

• 1097 inlägg
  • 0

+1. På allt :blink:

Postad 21 August 2010 - 13:41

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0
Har ni sett reklamen på Metroid? Past is prologue

Inga spoilers i den!

Verkar lovande ;)

edit: Vill tipsa om Nintendo summering av berättelsen fram till & med Other M. Sevärd tycker jag.

Metroid: Other M Retrospective

Redigerat av adude, 21 August 2010 - 13:55.

Postad 22 August 2010 - 17:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Har ni sett reklamen på Metroid?

Den var bra, live action-trailers brukar vara coola.

Postad 31 August 2010 - 18:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Hämtade mitt idag, ska försöka spela lite sen. Har inte kollat på något gameplay så vet typ inget annat än att det är gjort av Team Ninja + Nintendo.

Postad 31 August 2010 - 19:34

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0

Hämtade mitt idag, ska försöka spela lite sen. Har inte kollat på något gameplay så vet typ inget annat än att det är gjort av Team Ninja + Nintendo.

Vakul! Ska vi förvänta oss en recension av det också? En annan måste ju vänta drygt 2 dagar till =(

Postad 01 September 2010 - 17:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Vakul! Ska vi förvänta oss en recension av det också?

Japp, förr eller senare :blush:

Postad 01 September 2010 - 18:45

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0

Japp, förr eller senare :blush:

Har du hunnit testa det än? Hur är första intrycket? känns det som ett bra spel? Tänk om man fått sin kopia imorgon istället. Bra sugen nu på & spela lite Metroid.

Postad 01 September 2010 - 19:51

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
Jag var lite tveksam till det här innan, men va fan det är ju ett nytt Metroid så det blev en beställning nyss. Metroid är ju alltid Metroid så att säga.

Redigerat av New Player, 02 September 2010 - 18:42.

Postad 03 September 2010 - 20:18

adude
  • adude
  • Forumräv

• 654 inlägg
  • 0
jahopp! Nu har man klarat det. Nej skämt åsido. Har hunnit spelat 3-4 timmar nu. Första intrycket var väll meh.. Men det har ändå artat sig nu så börjar kännas rätt bra & Metroid känslan börjar infinna sig. Har precis en färsk genomspelning på Metroid Prime Corruption "100%" i bakhuvudet. Blir att man jämför lite mot det för tillfället fastän det kanske inte riktigt är samma stuk. Kontrollerna känns riktigt bra. Det visuella känns också väldigt bra bortsett från att det skulle vart lite AA här & där. Musiken känns också väldigt stämningsfull.
Dock saknar man att scanna saker & ting men ändå inte. Det var ändå lite småtrevligt i Prime spelen att man kunde luska ut ett & annat genom att va lite vaken med sina olika visir.

Dags & ta sig tillbaka till dumburken nu.

Postad 04 September 2010 - 06:45

basselito
  • basselito
  • Beroende

• 1302 inlägg
  • 0

jahopp! Nu har man klarat det. Nej skämt åsido. Har hunnit spelat 3-4 timmar nu. Första intrycket var väll meh.. Men det har ändå artat sig nu så börjar kännas rätt bra & Metroid känslan börjar infinna sig. Har precis en färsk genomspelning på Metroid Prime Corruption "100%" i bakhuvudet. Blir att man jämför lite mot det för tillfället fastän det kanske inte riktigt är samma stuk. Kontrollerna känns riktigt bra. Det visuella känns också väldigt bra bortsett från att det skulle vart lite AA här & där. Musiken känns också väldigt stämningsfull.
Dock saknar man att scanna saker & ting men ändå inte. Det var ändå lite småtrevligt i Prime spelen att man kunde luska ut ett & annat genom att va lite vaken med sina olika visir.

Dags & ta sig tillbaka till dumburken nu.

Fick min kopia i Fredags och kommer först att spela det på Måndag.
Håller med om scanningen. Det är lite små mysigt att scanna omkring. Älskar verkligen musiken i metroid spelen. Titel musiken i Metroid Prime är så stämningsfull.

Redigerat av basselito, 04 September 2010 - 06:46.

Postad 05 September 2010 - 10:51

paltrude
  • paltrude
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0
Jag tycker om Other M, men någon revolution i Metroid-serien finner jag inte. Spelet gör vad det ska, det är underhållande, grafiken och ljudet är vad det ska för atmosfären - du vet, den där speciella "Metroid-känslan". Men jag lär inte spela igenom detta spel igen, misstänker jag. Det får stå i min Metroidsamling förstås, bredvid Trilogy, som en värdig men på alla punkter underlägsen släkting.

Postad 07 September 2010 - 06:32

basselito
  • basselito
  • Beroende

• 1302 inlägg
  • 0
Så har jag fått spelat en 3 timmar in.
Tycker det är coolt att dom lyckats få användning av enbart wii-moten. Gillar att det är en story. Gameplay mässigt känns det lite som Super Metroid. Det enda jag blev lite smått besviken över är musiken. Inte för den är dålig i sig men det är inte Metroid musik som jag känner det. Som tre-barns pappa är jag glad över det mer frekventa save stations.

Postad 09 September 2010 - 20:45

Camridge
  • Camridge
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Hade missat att spelets ens hade släppts, tur att jag såg denna tråd.
Nu är spelet beställt och jag väntar ivrigt på att få hem den så jag kan börja och spela =)

Postad 11 September 2010 - 17:49

paltrude
  • paltrude
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0

Som tre-barns pappa är jag glad över det mer frekventa save stations.

Bra poäng!

Postad 05 December 2010 - 08:40

Under sun
  • Under sun
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Hittade spelet för 250kr på zavvi, så det blev ett köp :) Längtar som bara den!

Postad 06 December 2010 - 23:47

Camridge
  • Camridge
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

Hittade spelet för 250kr på zavvi, så det blev ett köp ;) Längtar som bara den!

Riktigt bra pris och ett härligt och bra spel.

Du kommer få flera timmar roligt spelande nu :P

Postad 12 December 2010 - 14:15

Sick0
  • Sick0
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Metroid Prime är en av spelvärldens absolut bästa trilogi. Synd at man inte fortsatte på samma spår.

Postad 13 December 2010 - 14:46

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Mediokert med lite märklig styrning. Det sämsta spelet i serien tycker jag nog.

Postad 17 December 2010 - 10:35

Under sun
  • Under sun
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Personligen så tycker jag det är häftigt och nytänkande i serien. En härlig upplevelse

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.