Kommentarer till Studentlägenheten av urgen
Kommentarer till Studentlägenheten av urgen
Startad av
urgen
, Sep 18 2010 15:23
2 svar till detta ämne
Postad 18 September 2010 - 15:23
Se om du kan flytta ner center högtalaren lite och mer centrerad mot bilden skulle nog bli bättre och subben kanske du skulle kunna hitta ett bättre ställe till lågfrikventa signaler är inte så riktnings känsliga så man kan ställa den lite som man vill. Förövrigt så ser det fint och mysigt ut är ju själva studenter jag och frugan så vi vet att pengar inte regnar ner på en precis men huvudsaken är att man gör det bästa av situationen.
MVH
MVH
Postad 18 September 2010 - 16:03
Hej
Jag har gått i tankarna om att hänga tv:n på väggen och ställa ner centern på bänken istället. Men jag har bara ett års studier kvar nu så det får vara så till jag flyttar. Och suben får stå där den står för det finns inte så mycket plats över i min lilla 1:a. Tack för kommentaren.
Jag har gått i tankarna om att hänga tv:n på väggen och ställa ner centern på bänken istället. Men jag har bara ett års studier kvar nu så det får vara så till jag flyttar. Och suben får stå där den står för det finns inte så mycket plats över i min lilla 1:a. Tack för kommentaren.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?