Någon som kan ge tips på någon trådlös överföring av ljud som funkar bra. Testade en från Kjell o Co. som hette Roxcore eller nåt men den störde ut mitt trådlösa nätverk (körde på 2.4Ghz) hela tiden så jag lämnade tillbaka den igen. Någon som har tips på något som inte stör ut nätverket?
Tips på trådlös ljudöverföring mellan Laptop och Reciever?
Postad 02 October 2010 - 15:10
Någon som kan ge tips på någon trådlös överföring av ljud som funkar bra. Testade en från Kjell o Co. som hette Roxcore eller nåt men den störde ut mitt trådlösa nätverk (körde på 2.4Ghz) hela tiden så jag lämnade tillbaka den igen. Någon som har tips på något som inte stör ut nätverket?
Postad 05 October 2010 - 13:51
Jag reklamerade tidigare även en sådan Roxcore som du hade. Nu överväger jag WF100 i stället.
Redigerat av L-L, 05 October 2010 - 13:52.
Postad 05 October 2010 - 19:31
De funkar ruskigt bra men det är en fördel om du gillar att köra iTunes. Jag hatade iTunes i början men nu när jag haft det ett tag älskar jag det istället.
Jag är partisk som fan när jag rekommenderar Airporten. Men den är ju så bra, liten och billig.
Kör du PC är den dock rätt begränsad i vilka program du kan få ut ljud genom trådlöst så kolla dina krav innan köp.
Postad 05 October 2010 - 19:37
Postad 07 October 2010 - 20:53
Spotify tror jag inte är möjligt att spela genom tvixen men men..
Har kollat lite på de där med blåtand oxå men blir det för dåligt ljud så går det tyvärr bort..
Postad 08 October 2010 - 23:05
Postad 08 October 2010 - 23:11
Postad 10 October 2010 - 19:38
jag har en Audio Pro WF100 och den funkar väldigt bra, har inte haft nå problem lr störningar med den!!
+1
Postad 12 October 2010 - 02:50
jag har en Audio Pro WF100 och den funkar väldigt bra, har inte haft nå problem lr störningar med den!!
Nej det är en helt suvären liten tingest, funkar kanon
Postad 12 October 2010 - 06:23
Sedan jag installerade min Airport Express:er så har jag inte haft en endaste liten downtime och då kör jag tre datorer, två tv-spel och dessutom går två till stereo-ljud och allt trådlöst (blandad standard).
De funkar ruskigt bra men det är en fördel om du gillar att köra iTunes. Jag hatade iTunes i början men nu när jag haft det ett tag älskar jag det istället.
Jag är partisk som fan när jag rekommenderar Airporten. Men den är ju så bra, liten och billig.
Kör du PC är den dock rätt begränsad i vilka program du kan få ut ljud genom trådlöst så kolla dina krav innan köp.
+1
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?