Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Väcker begär - Desire HD redan etta på Prisjakts topplista

77 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 08 oktober 2010 - 12:31

Minhembio
  • Minhembio
  • Nyhetsankare

  • 34 inlägg
  • 0
Läs mer här

#2

Postad 08 oktober 2010 - 14:07

bittorent ak47
  • bittorent ak47
  • Forumräv

  • 677 inlägg
  • 0
Snygga e dom j u iaf.

#3

Postad 08 oktober 2010 - 17:35

Unregistered1254
  • Unregistered1254
  • Guru

  • 5 090 inlägg
  • 0
Har alltid velat se en Android-version av HTC HD2. Well! ;)

#4

Postad 08 oktober 2010 - 19:48

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

  • 4 127 inlägg
  • 0
Nemen ytterligare en telefon som vill se ut som en iPhone :D

#5

Postad 08 oktober 2010 - 20:15

Unregisteredae48d9f2
  • Unregisteredae48d9f2
  • Användare

  • 153 inlägg
  • 0

Nemen ytterligare en telefon som vill se ut som en iPhone :D


hahahahahahahahahahahahahahahha frågan är var gränsen går :P

#6

Postad 08 oktober 2010 - 20:18

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Nemen ytterligare en telefon som vill se ut som en iPhone :D

Du menar, ytterligare en telefon som slipper vara iPhone men lika bra? :P

#7

Postad 08 oktober 2010 - 21:41

anarkisträven
  • anarkisträven
  • Lärjunge

  • 337 inlägg
  • 0

Nemen ytterligare en telefon som vill se ut som en iPhone :D

Jag tror du menar LG Prada.
Det finns inte mycket utrymme får originalitet när hela framsidan består av en ända stor skärm.

Redigerat av anarkisträven, 08 oktober 2010 - 21:42.


#8

Postad 08 oktober 2010 - 22:19

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Nemen ytterligare en telefon som vill se ut som en iPhone :P

Grattis till dagens mest korkade inlägg :D

#9

Postad 09 oktober 2010 - 09:13

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

  • 4 127 inlägg
  • 0

Grattis till dagens mest korkade inlägg :D


Pga vad?

Ser du inte likheten så skall du nog besöka optikern :P
Vad jag kan minnas så var det väl iPhone som började med denna designen, och sen har alla andra hängt på. Eller minns jag galet?

Du menar, ytterligare en telefon som slipper vara iPhone men lika bra? :(


Inte en aning, jag har inte kännt på den. Men det mesta i elektronikväg som kommer har iPhone/iPad stöd. Jag ser inga HTC stöd.

Men men det kanske kommer...

#10

Postad 09 oktober 2010 - 09:28

Unregistered1254
  • Unregistered1254
  • Guru

  • 5 090 inlägg
  • 0
Största anledningen till att iPhone fortfarande är bäst är att alla nissar använder den som benchmark index för sina saker; "bättre än Iphone", "lika bra som iPhone", "snyggare än iPhone".

Ah good times. Ingen som säger "bättre än Nokia N97" eller bara "bra telefon"? På samma sätt hör man sällan någon iPhone-användare eller Apple själva för den delen (som Android-tillvekare och Android-ÅF kör med fast åt andra hållet) säga "lika bra som Android" eller "bättre än Android".

Kan ju bara tillägga att jag inte tar någon ställning varken för eller emot någon av dessa. Men det kan vara värt att filosofera över. :D

#11

Postad 09 oktober 2010 - 17:30

Unregistered24d76482
  • Unregistered24d76482
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Nemen ytterligare en telefon som vill se ut som en iPhone ;)


Får man fråga vad det är som gör att den vill se ut som en iphone? att den har touchscreen? att den är svart?
För iphone är definitivt inte den första touch, och inte eller den första svarta touch..

#12

Postad 10 oktober 2010 - 14:39

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

  • 1 067 inlägg
  • 0

Nemen ytterligare en telefon som vill se ut som en iPhone :D



Grattis till dagens mest korkade inlägg ;)



Pga vad?

Ser du inte likheten så skall du nog besöka optikern :D
Vad jag kan minnas så var det väl iPhone som började med denna designen, och sen har alla andra hängt på. Eller minns jag galet?


Tror att NisseGurra menar att vi inte vill ha ett flamewar mellan Android vs iPhone igen, som inte leder nånstanns. Rätta mig?

#13

Postad 10 oktober 2010 - 14:53

JetJaguarr
  • JetJaguarr
  • Forumräv

  • 839 inlägg
  • 0

Nemen ytterligare en telefon som vill se ut som en iPhone ;)


Precis som alla bilar vill se ut som den första bilen eftersom alla har fyra hjul.

#14

Postad 10 oktober 2010 - 17:49

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

  • 4 127 inlägg
  • 0

Får man fråga vad det är som gör att den vill se ut som en iphone? att den har touchscreen? att den är svart?
För iphone är definitivt inte den första touch, och inte eller den första svarta touch..


Vill man inte se det så ser man det med största säkerhet det inte :)

Nu skall vi inte vara mera OT, detta är säkert en jättebra mobil.

#15

Postad 10 oktober 2010 - 18:39

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

  • 1 130 inlägg
  • 0
Har den förbokad :)

#16

Postad 11 oktober 2010 - 09:01

e-lite
  • e-lite
  • Veteran

  • 1 799 inlägg
  • 0
Synd med så låg skärmupplösning bara :)

#17

Postad 11 oktober 2010 - 09:16

nermin
  • nermin
  • Användare

  • 123 inlägg
  • 0

Nemen ytterligare en telefon som vill se ut som en iPhone :blush:


No you didn't !

http://www.youtube.c...h?v=E_XHL5CB_7w :)

P.S. apple kan göra bra grejer .. (läs prylar) .. som t.ex. min fina underbara mac book pro .. men telefoner .. nope .. inte än iaf.

#18

Postad 11 oktober 2010 - 09:21

e-lite
  • e-lite
  • Veteran

  • 1 799 inlägg
  • 0

No you didn't !

http://www.youtube.c...h?v=E_XHL5CB_7w :)

P.S. apple kan göra bra grejer .. (läs prylar) .. som t.ex. min fina underbara mac book pro .. men telefoner .. nope .. inte än iaf.


Sen å andra sidan behöver du aldrig stänga av eller starta om en iPhone. När jag hade Desire fick jag starta om den iallafall 3-4 gånger i veckan MINST.

#19

Postad 11 oktober 2010 - 09:28

nermin
  • nermin
  • Användare

  • 123 inlägg
  • 0
"Sen å andra sidan behöver du aldrig stänga av eller starta om en iPhone." Enligt dig ?
Enligt många andra har IOS 4.0.1 uppdateringen aka "fixa antal staplar" medfört instabiliteter i facetime och videouppspelning. Googla !
Och vi behöver inte ens börja snacka täckningsförluster. "Inga problem i Sverige är rent bs." då de flesta fanboysen håller till i tätort där mottagningen är bra .. Ett par mil utanför är det skit .. Har några här på jobbet som kan intyga ..
Förresten Desire HD tråd ..

Redigerat av nermin, 11 oktober 2010 - 09:31.


#20

Postad 11 oktober 2010 - 09:32

Unregistered1254
  • Unregistered1254
  • Guru

  • 5 090 inlägg
  • 0

"Sen å andra sidan behöver du aldrig stänga av eller starta om en iPhone." Enligt dig ?
Enligt många andra har IOS 4.0.1 uppdateringen aka "fixa antal staplar" medfört instabiliteter i facetime och videouppspelning. Googla !
Och vi behöver inte ens börja snacka täckningsförluster. "Inga problem i Sverige är rent bs." då de flesta fanboysen håller till i tätort där mottagningen är bra .. Ett par mil utanför är det skit .. Har några här på jobbet som kan intyga ..
Förresten Desire HD tråd ..

Vi har en HTC och en iPhone här hemma. Båda har bra mottagning oavsett var vi är på landet, inne i stan eller ute på havet.

Där en av dem har problem har oftast den andra också problem. Tror inte det är något stort problem.

#21

Postad 11 oktober 2010 - 09:39

Unregistered31511
  • Unregistered31511
  • Forumräv

  • 941 inlägg
  • 0
Just nu så har Nokia N8 återtagit tredjeplatsen på Prisjakt som den hade tidigare.

#22

Postad 11 oktober 2010 - 09:52

e-lite
  • e-lite
  • Veteran

  • 1 799 inlägg
  • 0

"Sen å andra sidan behöver du aldrig stänga av eller starta om en iPhone." Enligt dig ?
Enligt många andra har IOS 4.0.1 uppdateringen aka "fixa antal staplar" medfört instabiliteter i facetime och videouppspelning. Googla !
Och vi behöver inte ens börja snacka täckningsförluster. "Inga problem i Sverige är rent bs." då de flesta fanboysen håller till i tätort där mottagningen är bra .. Ett par mil utanför är det skit .. Har några här på jobbet som kan intyga ..
Förresten Desire HD tråd ..


4.01? Den är ju gammal... Det är ju 4.1 som gäller nu, och om några veckor 4.2. Och nej, inte "enligt mig" enligt alla. Jag har inte startat om min telefon sedan jag uppdaterade mjukvaran.

ja det är enDesire tråd, så varför tog du upp iPhone då? :)

#23

Postad 11 oktober 2010 - 09:58

nermin
  • nermin
  • Användare

  • 123 inlägg
  • 0
jag menade 4.1 .. inte 0.1 .. fel av mig .. resten står jag för :)
och ännu en gång ... Desire HD tråd ..

#24

Postad 11 oktober 2010 - 10:04

e-lite
  • e-lite
  • Veteran

  • 1 799 inlägg
  • 0

jag menade 4.1 .. inte 0.1 .. fel av mig .. resten står jag för :)
och ännu en gång ... Desire HD tråd ..


Sluta tjata om iPhone då :blush:

#25

Postad 11 oktober 2010 - 10:05

anarkisträven
  • anarkisträven
  • Lärjunge

  • 337 inlägg
  • 0
Kan vi få en moderator in hit?

#26

Postad 11 oktober 2010 - 10:43

Jensei
  • Jensei
  • Wannabe

  • 35 inlägg
  • 0
I krig är allt tillåtet, allt förutom OT

#27

Postad 11 oktober 2010 - 13:09

Mr_x
  • Mr_x
  • Lärjunge

  • 290 inlägg
  • 0
Man kan undra om ni som har skriv i det här forumet har missat något.
En telefon som inte finns att köpa för vanliga konsumenter ligger i topp, snacka om skruvade förväntningar.

I dag är det status med en avancerad dyr telefon, har man inte en Iphone är man inte värt.
(Är man säljare så tror man troligen att man säljer sämre om man har en gammal tro-tjänare med sig)

I dag känner jag som många andra nu känner, jag slå till för nu har det kommit en telefon som man bara måste ha.
De saknar vissa funktioner men det får man leva med som vattentät och att den inte tål att tappas i golvet.

Såg en test där Iphone 4G förlorade varje test förutom på Apps där Iphone var bättre för att man kunde köpa många flera apps. http://www.knowyourm...e_iphone_4.html

Appel kan design vad dom än gör så är dom i topp anser jag men då tar dom åxå betalt för det. HTC har nu lyckas få till design på sina senaste modeller + avancerad teknik. Snabb start, utökad säkerhet av innehåll i telefonen, Radio (det har inte Iphon lyckats med ännu) osv..
Jag personligen gillar funktionen som att telefonen kan fungera som en router till flera datorer som inte har simkort inbyggt.

Jag hoppas på att följande inläggen i det här forumet ska handla om "Att HTC Desire HD Väcker begär och är redan etta på Prisjakts topplista innan det går att köpa telefonen"

Tack! för att du tog dig tid att läsa mitt inlägg

/Mr_x

PS: "- Den som väntar på något gott väntar alltid för länge"

#28

Postad 11 oktober 2010 - 13:50

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

  • 1 130 inlägg
  • 0
Desire HD väcker verkligen ha begär, Riktigt schyst design och specsen samt videos som han har sett på den gör den sjukt lockande. Jag tycker dock det är lite dåligt att det inte är någon bild på den i första inlägget, så här kommer en.
Postad bild

EDIT: Vi kan väl släppa all diskussion kring Iphone 4 i denna tråd.

Redigerat av bazookajoe_83, 11 oktober 2010 - 13:52.


#29

Postad 11 oktober 2010 - 13:55

Unregistered9c97d1f2
  • Unregistered9c97d1f2
  • Wannabe

  • 40 inlägg
  • 0
Riktigt cool telefon! Dessutom är det otroligt kul att vi kunder får fler plattformar att välja mellan!
Är en lycklig Desire ägare som hoppas dom släpper Sense från Desire HD till Desire (kanske kanske inte)

#30

Postad 11 oktober 2010 - 14:17

Unregistered37512
  • Unregistered37512
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0
Grym telefon men synd bara att den inte har HDMI och kickstand som den amerikanska versionen EVO 4G har som funnits allt bra länge där nu. En till lite negativ sak (enligt mig) är att den inte har stockandroid, det som gjorde android intressant enligt mig att man slapp ha ett skin över original UI:t à la Windows mobile 6.x för att få det användbart för enbart användning med fingrarna. Är det någon som vet om det bara är 24 FPS vid 720p-inspelning som det iaf var tidigare på EVO 4G (kan ha kommit någon uppdatering men jag vet inte)? Står ingenting om det på HTCs sida och här på prisjakt står det 30 FPS men inte vid vilken upplösning.

#31

Postad 11 oktober 2010 - 19:04

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

  • 1 130 inlägg
  • 0

Grym telefon men synd bara att den inte har HDMI och kickstand som den amerikanska versionen EVO 4G har som funnits allt bra länge där nu. En till lite negativ sak (enligt mig) är att den inte har stockandroid, det som gjorde android intressant enligt mig att man slapp ha ett skin över original UI:t à la Windows mobile 6.x för att få det användbart för enbart användning med fingrarna. Är det någon som vet om det bara är 24 FPS vid 720p-inspelning som det iaf var tidigare på EVO 4G (kan ha kommit någon uppdatering men jag vet inte)? Står ingenting om det på HTCs sida och här på prisjakt står det 30 FPS men inte vid vilken upplösning.

Kan inte säga till 100%, men jag är ganska säker att jag såg någon demonstrationsvideo då de sa att den kör 30FPS vid 720 inspelning.

#32

Postad 11 oktober 2010 - 19:04

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

  • 1 194 inlägg
  • 0

Sen å andra sidan behöver du aldrig stänga av eller starta om en iPhone. När jag hade Desire fick jag starta om den iallafall 3-4 gånger i veckan MINST.


Inte? Måste tala om det för min telefon direkt, så den kan sluta upp med dumheterna.

Nå, Apple gör som sagt många fina saker men av alla mina Applegrejer så är iPhonen sämst.

#33

Postad 12 oktober 2010 - 07:13

e-lite
  • e-lite
  • Veteran

  • 1 799 inlägg
  • 0

Inte? Måste tala om det för min telefon direkt, så den kan sluta upp med dumheterna.

Nå, Apple gör som sagt många fina saker men av alla mina Applegrejer så är iPhonen sämst.


Då är det nått fel på din telefon ju. Lämna in den på garanti.

#34

Postad 12 oktober 2010 - 19:30

JetJaguarr
  • JetJaguarr
  • Forumräv

  • 839 inlägg
  • 0

Sen å andra sidan behöver du aldrig stänga av eller starta om en iPhone. När jag hade Desire fick jag starta om den iallafall 3-4 gånger i veckan MINST.


Varför? Jag har inte behövt starta om den en enda gång, och då har jag haft den sen releasen.

#35

Postad 12 oktober 2010 - 20:48

PinGY
  • PinGY
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0

Största anledningen till att iPhone fortfarande är bäst är att alla nissar använder den som benchmark index för sina saker; "bättre än Iphone", "lika bra som iPhone", "snyggare än iPhone".

Ah good times. Ingen som säger "bättre än Nokia N97" eller bara "bra telefon"? På samma sätt hör man sällan någon iPhone-användare eller Apple själva för den delen (som Android-tillvekare och Android-ÅF kör med fast åt andra hållet) säga "lika bra som Android" eller "bättre än Android".

Kan ju bara tillägga att jag inte tar någon ställning varken för eller emot någon av dessa. Men det kan vara värt att filosofera över. ;)

+1
har faktiskt aldrig tänkt på det, men det är ju helt sant det du säger!

#36

Postad 13 oktober 2010 - 07:12

e-lite
  • e-lite
  • Veteran

  • 1 799 inlägg
  • 0

Varför? Jag har inte behövt starta om den en enda gång, och då har jag haft den sen releasen.


Jag vet inte varför, det bara var så. Hängde sig, buggade, blev långsam efter några timmar, och så vidare. Något som aldrig hänt med någon av mina iPhone's.

#37

Postad 13 oktober 2010 - 13:07

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

I krig är allt tillåtet, allt förutom OT

;)

#38

Postad 13 oktober 2010 - 13:46

mostling
  • mostling
  • Användare

  • 198 inlägg
  • 0
Gå hit om ni vill fortsätta att diskutera DHD vs iphone: https://www.minhembi...howtopic=270173
och låt den här tråden fortsätta att handla enbart om DHD.
Moderator får gärna rensa onödiga inlägg här tycker jag.

#39

Postad 13 oktober 2010 - 13:50

Mr_x
  • Mr_x
  • Lärjunge

  • 290 inlägg
  • 0
Snälla ni som skriver om andra saker än vad som står i rubriken "Väcker begär - Desire HD redan etta på Prisjakts topplista" kan ni inte skriva i rätt forum.
Jag uppmanar er till att ni läs igenom rubriken en gång till och fundera på om erat inlägg är relevant till rubriken "Väcker begär - Desire HD redan etta på Prisjakts topplista"

Här i det här forumet om "Väcker begär - Desire HD redan etta på Prisjakts topplista" pratar vi inte om äpplen utan en annan frukt så blanda inte nu snälla ni som älskar vad fruktbolaget levererar.

Dom flesta har troligen hör uttrycket att man "blandar päron med äpplen" och så uppfattar jag dom flesta inläggen /citat att det är i det här forumet om "Väcker begär - Desire HD redan etta på Prisjakts topplista". Inga mera Äpplen i det här forumet om jag får be.

Det är nog en bitterhet i det här forumet om "Väcker begär - Desire HD redan etta på Prisjakts topplista" att man har köpt något som i morgon inte kommer att vara det hetaste man kan köpa i dag! (synd..)

Som jag bruka säga att "den som väntar på något gott väntar alltid förlägne", och så känns det nu.

HTC harväckt ett stort ha begär att få köpa en HTC Desier HD, ingeting annat kan man tänka sig köpa. Att sen priset redan har börjat prispressas gör ju inte begäret mindre utan det ökar.
Vi får nog se att telefonen snart kommer att kostar under 5000:-

#40

Postad 13 oktober 2010 - 17:29

e-lite
  • e-lite
  • Veteran

  • 1 799 inlägg
  • 0

Snälla ni som skriver om andra saker än vad som står i rubriken "Väcker begär - Desire HD redan etta på Prisjakts topplista" kan ni inte skriva i rätt forum.
Jag uppmanar er till att ni läs igenom rubriken en gång till och fundera på om erat inlägg är relevant till rubriken "Väcker begär - Desire HD redan etta på Prisjakts topplista"

Här i det här forumet om "Väcker begär - Desire HD redan etta på Prisjakts topplista" pratar vi inte om äpplen utan en annan frukt så blanda inte nu snälla ni som älskar vad fruktbolaget levererar.

Dom flesta har troligen hör uttrycket att man "blandar päron med äpplen" och så uppfattar jag dom flesta inläggen /citat att det är i det här forumet om "Väcker begär - Desire HD redan etta på Prisjakts topplista". Inga mera Äpplen i det här forumet om jag får be.

Det är nog en bitterhet i det här forumet om "Väcker begär - Desire HD redan etta på Prisjakts topplista" att man har köpt något som i morgon inte kommer att vara det hetaste man kan köpa i dag! (synd..)

Som jag bruka säga att "den som väntar på något gott väntar alltid förlägne", och så känns det nu.

HTC harväckt ett stort ha begär att få köpa en HTC Desier HD, ingeting annat kan man tänka sig köpa. Att sen priset redan har börjat prispressas gör ju inte begäret mindre utan det ökar.
Vi får nog se att telefonen snart kommer att kostar under 5000:-


En sak som är konstigt är att när anti-apple-människorna kommer till iPhone4 tråden och pratar om HTC så argumenteras det: "Öööh vadå tål ni inte att iPhone jämförs med andra telefoner? Öööh tål ni inte konstruktiv kritik?"...Och så vidare... Men så fort någon bara nämner något annat än HTC i en HTC-tråd så blir det världens tjutande och bölande om "Off topic". Skärp er! Vill vi göra tekniska paralleller och jämförelser mellan ett märke/produkt mot en annan så kommer vi att göra det. Det finns inget i forumreglerna om att det inte är tillåtet att jämföra produkter med varann. Det är ju det hela forumet går ut på mer eller mindre!

#41

Postad 13 oktober 2010 - 17:44

mostling
  • mostling
  • Användare

  • 198 inlägg
  • 0
Så det här är ditt sätt att ge igen för att folk kommer in och förstör i apple trådarna?

Vill vi göra tekniska paralleller och jämförelser mellan ett märke/produkt mot en annan så kommer vi att göra det.

Du har ingen produkt att jämföra med i just detta fallet eftersom denna telefon ännu inte finns i handeln...

Så, då kan vi fortsätta på temat "Väcker begär - Desire HD redan etta på Prisjakts topplista" och dina jämförelser kan du dra här: https://www.minhembi...howtopic=270173 (den är just för jämförelser mellan DHD och iphone4)



Och ja denna telefon väcker ha begär, har den beställd sedan en månad tillbaka och tycker bara att det är synd att den har blivit försenad...
Men som sagts tidigare så kommer den nog att vara riktigt grym, kan inte vänta på att få göra mig av med wildfiren som är grymt trög i mitt tycke.

Redigerat av mostling, 13 oktober 2010 - 17:53.


#42

Postad 13 oktober 2010 - 21:00

Mr_x
  • Mr_x
  • Lärjunge

  • 290 inlägg
  • 0

En sak som är konstigt är att när anti-apple-människorna kommer till iPhone4 tråden och pratar om HTC så argumenteras det: "Öööh vadå tål ni inte att iPhone jämförs med andra telefoner? Öööh tål ni inte konstruktiv kritik?"...Och så vidare... Men så fort någon bara nämner något annat än HTC i en HTC-tråd så blir det världens tjutande och bölande om "Off topic". Skärp er! Vill vi göra tekniska paralleller och jämförelser mellan ett märke/produkt mot en annan så kommer vi att göra det. Det finns inget i forumreglerna om att det inte är tillåtet att jämföra produkter med varann. Det är ju det hela forumet går ut på mer eller mindre!

Jag skulle vilja höra mer om fenomenet att på kort tid hamna på första plats på en topplista i Prisjakten när man ännu inte kan köpa telefonen. Att jämföra något man inte kan köpa med något som går att köpa verka lite underligt för mig.
men Om du saknar ett forum för jämförelse kan du öppna en, mellan HTC Desier HD och Appel Iphone 4 när man nu kan köpa HTC Desier HD. https://www.minhembi...p;#entry3047036 (Förväntningar kan man ha på något som inte går att köpa.) Personligen så brukar man inte jämföra dyra saker med billiga. Iphone spelar i ett högre prisklass och HTC i en mer moderat prisklass. Iphon är 50% dyrare en en HTC och det gör HTC mer tillgänglig för fler konsumenter. Jag själv skulle vilja jämföra i samma prisklass som mot "Dell Streak" som är en ren surfplatta på 5" inte en telefon sp det blir päron mot äpplen ;-)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Du som gillar att jämföra kan jämföra HTC Desier HD mot Dell Streak ;-) hihi :) ingen går att köpa ännu och i samma prisklass osv en är telefon den andra är det inte ....5" mot 4.5". Att prata i en telefon är ju en bisak ;-)
https://www.prisjakt...kt.php?p=678345

Redigerat av Mr_x, 13 oktober 2010 - 21:03.


#43

Postad 13 oktober 2010 - 21:34

e-lite
  • e-lite
  • Veteran

  • 1 799 inlägg
  • 0

Jag skulle vilja höra mer om fenomenet att på kort tid hamna på första plats på en topplista i Prisjakten när man ännu inte kan köpa telefonen. Att jämföra något man inte kan köpa med något som går att köpa verka lite underligt för mig.
men Om du saknar ett forum för jämförelse kan du öppna en, mellan HTC Desier HD och Appel Iphone 4 när man nu kan köpa HTC Desier HD. https://www.minhembi...p;#entry3047036 (Förväntningar kan man ha på något som inte går att köpa.) Personligen så brukar man inte jämföra dyra saker med billiga. Iphone spelar i ett högre prisklass och HTC i en mer moderat prisklass. Iphon är 50% dyrare en en HTC och det gör HTC mer tillgänglig för fler konsumenter. Jag själv skulle vilja jämföra i samma prisklass som mot "Dell Streak" som är en ren surfplatta på 5" inte en telefon sp det blir päron mot äpplen ;-)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Du som gillar att jämföra kan jämföra HTC Desier HD mot Dell Streak ;-) hihi :) ingen går att köpa ännu och i samma prisklass osv en är telefon den andra är det inte ....5" mot 4.5". Att prata i en telefon är ju en bisak ;-)
https://www.prisjakt...kt.php?p=678345


I inlägg #27 i denna tråden (DITT inlägg) jämför du ju själv med iPhone4... Så det är okej när du gör jämförelsen, men inte när andra gör det?

Man kan undra om ni som har skriv i det här forumet har missat något.
En telefon som inte finns att köpa för vanliga konsumenter ligger i topp, snacka om skruvade förväntningar.

I dag är det status med en avancerad dyr telefon, har man inte en Iphone är man inte värt.
(Är man säljare så tror man troligen att man säljer sämre om man har en gammal tro-tjänare med sig)

I dag känner jag som många andra nu känner, jag slå till för nu har det kommit en telefon som man bara måste ha.
De saknar vissa funktioner men det får man leva med som vattentät och att den inte tål att tappas i golvet.

Såg en test där Iphone 4G förlorade varje test förutom på Apps där Iphone var bättre för att man kunde köpa många flera apps. http://www.knowyourm...e_iphone_4.html

Appel kan design vad dom än gör så är dom i topp anser jag men då tar dom åxå betalt för det. HTC har nu lyckas få till design på sina senaste modeller + avancerad teknik. Snabb start, utökad säkerhet av innehåll i telefonen, Radio (det har inte Iphon lyckats med ännu) osv..
Jag personligen gillar funktionen som att telefonen kan fungera som en router till flera datorer som inte har simkort inbyggt.

Jag hoppas på att följande inläggen i det här forumet ska handla om "Att HTC Desire HD Väcker begär och är redan etta på Prisjakts topplista innan det går att köpa telefonen"

Tack! för att du tog dig tid att läsa mitt inlägg

/Mr_x

PS: "- Den som väntar på något gott väntar alltid för länge"


Redigerat av e-lite, 13 oktober 2010 - 21:37.


#44

Postad 14 oktober 2010 - 05:30

e-lite
  • e-lite
  • Veteran

  • 1 799 inlägg
  • 0
Hm, en "bekant" till mig menar att han kommer att ha ett exemplar av Desire HD i sin hand i morgon, fredag den 15. Återstår att se.

#45

Postad 14 oktober 2010 - 08:40

mostling
  • mostling
  • Användare

  • 198 inlägg
  • 0
Kul för honom om han får den, dom skulle ha kommit den 15e från början men verkar dröja minst en vecka till.
När jag först la in min beställning så var preliminär datumet just den 15e. Vet du var han har beställt sin?

#46

Postad 14 oktober 2010 - 10:03

e-lite
  • e-lite
  • Veteran

  • 1 799 inlägg
  • 0

Kul för honom om han får den, dom skulle ha kommit den 15e från början men verkar dröja minst en vecka till.
När jag först la in min beställning så var preliminär datumet just den 15e. Vet du var han har beställt sin?


Företagstelefon. Har ingen aning vem som är leverantör.

#47

Postad 15 oktober 2010 - 22:29

Mr_x
  • Mr_x
  • Lärjunge

  • 290 inlägg
  • 0
www4.teknikmagasinet.se säger att dom har den nu i Nätbutiken: lager

http://www4.teknikma...mp;artnr=257094

#48

Postad 16 oktober 2010 - 11:24

anarkisträven
  • anarkisträven
  • Lärjunge

  • 337 inlägg
  • 0

www4.teknikmagasinet.se säger att dom har den nu i Nätbutiken: lager

http://www4.teknikma...mp;artnr=257094

Samtidigt säger de: "Preiliminär levererans vecka 42. Gör din förhandsbokning idag och var garanterad leverans så fort varan finns i lager!"
Har de svårt att bestämma sig?
För övrigt kan det nämnas att några lyckliga kunder i Nederländerna redan fått sina telefoner.
För er som vill följa diskussionen föreslår jag att ni tittar över på swedroids forum.

Redigerat av anarkisträven, 16 oktober 2010 - 11:24.


#49

Postad 17 oktober 2010 - 18:25

JetJaguarr
  • JetJaguarr
  • Forumräv

  • 839 inlägg
  • 0

Jag vet inte varför, det bara var så. Hängde sig, buggade, blev långsam efter några timmar, och så vidare. Något som aldrig hänt med någon av mina iPhone's.


Då är det nått fel på din telefon ju. Lämna in den på garanti.

#50

Postad 17 oktober 2010 - 19:55

e-lite
  • e-lite
  • Veteran

  • 1 799 inlägg
  • 0

Då är det nått fel på din telefon ju. Lämna in den på garanti.


Det gjorde jag, 3 gånger. fick den utbytt 3 gånger. Samma resultat. Alla andra jag känner med samma telefon har samma problem. Lagg i menyerna, svart skärm, hängningar, går inte att svara ibland. Det är ett känt problem över hela internet och inte begränsat till just det exemplar jag hade.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.