Kommentarer till Ino Audio piPs av flampojke
Startad av
flampojke
, Oct 13 2010 08:48
10 svar till detta ämne
Postad 13 October 2010 - 08:48
Du vet väl om att talspolarna kommer ryka för dig snart?!
Kör inte med EKK och du har inte inos egna skum på väggen heller, reflektionerna kommer ju bli helt galna nu, tom övervägande risk för hörselskador
Skämt å sido, förbaskat snyggt du har fått till det. Det är det inte många Ino ägare som kan stoltsera med.
Kör inte med EKK och du har inte inos egna skum på väggen heller, reflektionerna kommer ju bli helt galna nu, tom övervägande risk för hörselskador
Skämt å sido, förbaskat snyggt du har fått till det. Det är det inte många Ino ägare som kan stoltsera med.
Postad 13 October 2010 - 10:41
Vilken EKK tänker du på? Filtret är lött med Ingvars tråd sen är dessa kopplade till ett par Van den Hul Magnum Hybrid (jag vet att det inte är Ingvars rekommendation men dessa hade jag sen tidigare). Skummet är Sonex akustikplattor som jag också hade sedan tidigare....får se om de byts ut till Ino's egna.. Tack för kommentaren i alla fall.
Postad 13 October 2010 - 15:04
Jag skojar bara, tycker du har fått till det mycket snyggare med sonex prylarna! Det ser du på poängen jag har satt
Postad 08 November 2010 - 00:22
Lite tips,
Tätlisten till diskanten, diskanten har tydligen en tendes att spricka efter ett tag om man gör fel. Du skall dela tätlisten på hälften och sätta dit ny smalare så slipper du spräckt diskant
Sedan skulle jag tat på lite krympslang eller något för att det ser rätt faligt ut med så mycket naknaledare. Kan bli bränt slutsteg om du har otur!
Annars ser det gött ut!!!!
Tätlisten till diskanten, diskanten har tydligen en tendes att spricka efter ett tag om man gör fel. Du skall dela tätlisten på hälften och sätta dit ny smalare så slipper du spräckt diskant
Sedan skulle jag tat på lite krympslang eller något för att det ser rätt faligt ut med så mycket naknaledare. Kan bli bränt slutsteg om du har otur!
Postad 22 November 2010 - 13:45
Tackar för tipsen... tätlisten var delad innan jag skruvade fast. Krympslang är fixat o klart.
Nya bananer sitter också på plats
Nya bananer sitter också på plats
Lite tips,
Postad 27 November 2010 - 16:45
Alla som har Ingvar grejer ska ha en 10 grymt fint du fått till det.
Spana in mitt album förhandstitt om du vill se lite mer Ingvar grejer.
Spana in mitt album förhandstitt om du vill se lite mer Ingvar grejer.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
12 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?