http://myworld.ebay.com/dealznsalz/
Edit, fick mitt paket till slut men kommer inte använda deras tjänst igen.
Redigerat av mype, 07 augusti 2011 - 13:44.
Postad 28 oktober 2010 - 07:20 http://myworld.ebay.com/dealznsalz/ Edit, fick mitt paket till slut men kommer inte använda deras tjänst igen. Redigerat av mype, 07 augusti 2011 - 13:44. Postad 28 oktober 2010 - 07:37 Bara hoppas grejerna dyker upp för eller senare. Annars är det bara kontakta FBI eller liknande :-) Postad 05 november 2010 - 21:55 Postad 06 november 2010 - 09:36 Inga problem att få in ett paket på måndag, och ha det vidareskickat med USPS eller kurir på tisdag (samma vecka ![]() Redigerat av frollic, 06 november 2010 - 09:37. Postad 01 mars 2011 - 16:47 Hitta en annan leverantör! viaadress är skräp. Jag får testa shipto nästa gång. Postad 02 mars 2011 - 12:40 Snabba leveranser och full insyn. Bra priser också. Postad 28 april 2013 - 00:00
http://www.netgear.c...s/NTV300SL.aspx
Tänker återuppta denna tråden med att återge mina erfarenheter av detta företag. Har beställt denna:
från amazon.com eftersom den inte finns att tillgå i Sverige och jag måste säga att det hittils har funkat klockrent (har dock inte fått varan ännu ![]() Skickades via UPS till viaddress och ca 2h efter att ups noterat att de levererat till viaddress så dyker ordern upp i min "Shipping manager", efter att ha begärt att varan skall skickas vidare via deras hemsida så tar det ytterligare någon timma innan FedEx hör av sig via mejl och berättar att de har bekräftat ordern och ytterligare några timmar kan man via tracking# se att de hämtat varan från viaddress. Dvs hanteringen i viaddress är mindre än 6h vilket måste ses som absolut överkomligt för denna typ av tjänst. Så hittills är jag extremt nöjd med deras tjänst med brasklappen om att jag faktiskt inte fått paketet i min hand ännu så jag vet inte om de skickat den faktiska varan eller en låda med tidningspapper ännu, dock förefaller det senare ganska otroligt då de i så fall skulle få bra mycket mer kritik än vad de hittills fått. Så för att sammanfatta det hela så tycker jag att deras tjänst har funkat utomordentligt hittills och är mycket nöjd, försändelsen beräknas komma på torsdag så vi får väl se om jag fortfarande är lika nöjd då. Sen kan man tycka vad man vill om deras sätt att räkna fraktkostnader på, amazon tyckte det vägde 1lbs, viaddress tyckte att det vägde 3lbs medan fedex hade vägt det till 2lbs. Med det sagt så måste man ju inse att företaget måste ju tjäna pengar på något och eftersom allt annat är gratis så är det enda som finns kvar att "fula" lite med fraktkostnaden inte är hela världen i min mening, de måste ju få in pengar på något sätt då lagerhållning+personal inte på något sätt är kostnadsfritt. Återkommer så fort jag fått varan för att ge ett slutgiltigt besked men det verkar som viaddress har haft en del barnsjukdomar från början men som nu verkar vara åtgärdade. EDIT. Fick hem varan igår på dagen som beräknades och innehållet var vad som förväntades så jag är totalt sett mycket nöjd med viaddress.com. Redigerat av Kisty, 03 maj 2013 - 08:14. Postad 28 april 2013 - 07:04
Ja det låter sannerligen som ett jobb för FBI ![]() 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |