Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Problem med Viasat Premier League HD?

66 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 13 november 2010 - 12:36

boborg
  • boborg
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Jag har problem med Viasat Premier League HD. Bilden hoppar på kanalen och har gjort så under några dagar. Andra här med samma problem?

Redigerat av boborg, 13 november 2010 - 12:41.

Postad 13 november 2010 - 21:18

Unregistereddf2d825a
  • Unregistereddf2d825a
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Tänkte precis starta en tråd gällande detta.

Jepp, jag har samma och var hemma hos en polare innan idag som hade samma "sjösjukehoppande" i bilden. Störigt som fan nu när det är helg och allt.

Nån som orkar kolla med comhem? Känns som jag bråkat med dem tillräckligt denna månaden. Puh....

Postad 14 november 2010 - 00:08

Unregisteredbd2b39d2
  • Unregisteredbd2b39d2
  • Veteran

• 1 570 inlägg
  • 0
Inga som helst problem med comhems HD-kanaler. Fungerar fläckfritt ;)

Postad 14 november 2010 - 09:27

boborg
  • boborg
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Misstänker transmissionsproblem från antingen Viasat eller signalen de får från Premier League.

Postad 14 november 2010 - 09:32

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 696 inlägg
  • 0
Har också haft detta den senaste veckan, trodde min receiver höll på att lägga av ett tag men det är bara på fotbollen som detta verkar uppstå.

Postad 14 november 2010 - 12:00

geefourman
  • geefourman
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Samma hoppande här, jag har via AT Installation o vårat lokala bredband...Bilden "rycker" sidled...

Postad 14 november 2010 - 12:07

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Inga som helst problem med comhems HD-kanaler. Fungerar fläckfritt :)

+1! Har inga, har aldrig haft!! Inte heller med SD kanaler!

Postad 14 november 2010 - 14:10

Unregistereddf2d825a
  • Unregistereddf2d825a
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

+1! Har inga, har aldrig haft!! Inte heller med SD kanaler!

Neee. Gäller bara PL HD. Alla andra kanaler, SD som HD fungerar utan dessa skakningar. Men PL HD är nästan "otittbar"

Redigerat av Unregistereddf2d825a, 14 november 2010 - 14:11.

Postad 14 november 2010 - 14:23

geefourman
  • geefourman
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Ja vi snackar Premier League HD här o inget annat!..

Postad 14 november 2010 - 19:37

boborg
  • boborg
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Tydligen samme problem för Barcalys Premier League kanalen hos Canal Digital i Danmark
Digitalt.tv forum - Problemer Premier League HD

Postad 15 november 2010 - 17:42

Linus Viasat support
  • Linus Viasat support
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Hallå.

Det var problem med Premier League HD under helgen och även under dagen idag. Detta ska förhoppningsvis vara löst tills imorgon.
Tittade just på PLHD och just nu verkar det fungera bra så förhoppningsvis är det redan åtgärdat!

Mvh Linus Eriksson
Viasat

Redigerat av Linus Viasat support, 15 november 2010 - 17:43.

Postad 15 november 2010 - 19:03

Unregistereddf2d825a
  • Unregistereddf2d825a
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Hallå.

Det var problem med Premier League HD under helgen och även under dagen idag. Detta ska förhoppningsvis vara löst tills imorgon.
Tittade just på PLHD och just nu verkar det fungera bra så förhoppningsvis är det redan åtgärdat!

Mvh Linus Eriksson
Viasat

Oj, svar direkt från källan alltså? Tack och bock för svaret! Ska titta när jag kommit hem om det är löst....

Postad 16 november 2010 - 19:00

Unregistereddf2d825a
  • Unregistereddf2d825a
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Jepp. Verkar som det är löst nu. Synd att det är flera dagar till omgången bara :unsure:

Postad 16 november 2010 - 19:23

Unregistereddf2d825a
  • Unregistereddf2d825a
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Jepp. Verkar som det är löst nu. Synd att det är flera dagar till omgången bara :unsure:

Citerar mig själv: Verkar inte löst helt och hållet. Tittat lite nu och störningar ligger kvar. Mindre, men de är fortfarande där....

Postad 17 november 2010 - 08:34

geefourman
  • geefourman
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Det var bra igår men nu på morgonen (Onsdag 17:e Nov) är det tillbaka igen!!...o detta betalar man för??

Postad 17 november 2010 - 10:56

Linus Viasat support
  • Linus Viasat support
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Hallå!

Jag kollade just nu på kanalen och jag kan inte uppmärksamma några problem.
Är det någon som fortfarande upplever problem med Premier League HD?

Mvh Linus Eriksson
Viasat

Postad 05 december 2010 - 17:11

boborg
  • boborg
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Samma problem är tillbaka igen :)

Postad 07 december 2010 - 10:46

Linus Viasat support
  • Linus Viasat support
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Samma problem är tillbaka igen ;)

Hallå igen Boborg!

Jag håller på att se över detta just nu. Jag kan inte själv se några problem när jag kollar på kanalen men jag har fått indikationer på att någonting är ur synk från andra forum utöver detta.
Har ingen vidare informaton än det just nu, ville bara att meddela att vi håller på och felsöker just nu.

Mvh Linus Eriksson
Viasat

Postad 07 december 2010 - 22:48

da.king
  • da.king
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0
Jag har samma problem i Viasat Sport HD.
Samma sändning av Champions League är ok i Viasat fotboll, men i Viasat Sport HD ligger ljudet efter.

Jag har en Pace 855 box.
Ska ringa kundtjänst om detta imorn.

/N

Redigerat av da.king, 07 december 2010 - 22:48.

Postad 08 december 2010 - 08:54

aitkin
  • aitkin
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Har också samma problem, SYNKFEEEL.

När jag ringde supporten får att påtala detta fick jag till svar;

- Det finns inget sånt fel hos oss, måste vara din hemmabioanläggning som det är fel på, herregud säger jag bara.

Övriga HD-kanaler har inte detta problem, dvs inget synkfel, så det måste vara fel på utsändningeni Hd-Sport.
Hela sändningen liknar en gammal dubbad spagettiwestern.

Nej Linus och ni andra på supporten, ta kunderna på allvar och lägg inte över problemet på kunderna,
bara här på forumet är det ju flera som har detta problem.

Och du Linus, Supporten verkar inte så insatta heller, får ju fråga runt till övrig personal hela tiden.

Ser fram mot ett svar under dagen från Viasat här på forumet under dagen.
Finns väl ingen som betalar för något när det är fel på vara.

//Aitkin

Postad 08 december 2010 - 11:26

da.king
  • da.king
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0
Ringde nu också, dom påstår att det inte finns några utsändningsproblem utan att det kan vara versionen på mjukvaran etc, spelar ingen rioll att jag påpekade att flera andra har samma problem.

Ska ringa tillbaka när jag är hemma och kan säga versionsnummer.

/N

Postad 08 december 2010 - 12:13

aitkin
  • aitkin
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
da.king:
Jag ringde själv till Viasat som jag sagt här innan, de frågade också om min mjukvaruversion,
min verion är den senaste , dv snr 119.

Jaha, fick jag då till svar, då måste det vara din hemmabioanläggning som det är fel på????

Om så var fallet skulle ju samtliga Viasats Hd-kanale visa synkfel, så är ju inte fallet.

Det är endast Visat Sport Hd som stör när studion pratar före mellan och efter matchen märks detta mycket tydligt

Hur svårt kan det vara för Viasat att ta till sig detta?

Postad 08 december 2010 - 13:30

boborg
  • boborg
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Hallå igen Boborg!

Jag håller på att se över detta just nu. Jag kan inte själv se några problem när jag kollar på kanalen men jag har fått indikationer på att någonting är ur synk från andra forum utöver detta.
Har ingen vidare informaton än det just nu, ville bara att meddela att vi håller på och felsöker just nu.

Mvh Linus Eriksson
Viasat

Det händer inte ständigt. Bilder skaker en aning periodvis men det kan ta minuter mellan. Mest synlig i det nedre vänstra hörnet. Tydligan skal det vara samma problem hos Barclays Premier League kanalen hos Canal Digital enligt et dansk forum.

Postad 08 december 2010 - 14:01

da.king
  • da.king
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0

da.king:
Jag ringde själv till Viasat som jag sagt här innan, de frågade också om min mjukvaruversion,
min verion är den senaste , dv snr 119.

Vilken box har du ?
Jag har 855 och där är senaste 122, vilket jag är 99% på att jag har.

/N

Postad 08 december 2010 - 14:43

aitkin
  • aitkin
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Hej, jag har den icke inspelningsbara boxen, med version 119 ,som enligt Viasat, är den senaste för denna box.

Så detta löste inte mitt problem.

Verkar dock långsökt att det skulle vara fel i mjukvaran, skulle i såfall "spilla över" på övriga Hd-kanaler.

Har inte märkt att ex Svt-Hd har eller har haft synkproblem utan det är endast Sport Hd.

Detta problem har uppkommit senaste veckan.

Och när det inte var mjukvaran det var fel på/ej uppdaterad , så skyller supporten på kundernas hemmabioanläggningar,måste vara ett desperat svar från en okunnig support.

Om alla andra kanaler ligger rätt med ljud/bild så MÅSTE det var fel på utsändningen från HD-Sport

//Aitkin

Postad 08 december 2010 - 14:51

Linus Viasat support
  • Linus Viasat support
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Hallå igen!

Jag har nu felanmält detta och vi har nu folk som ser över problemet.
Om ni har lust och tid över så får ni gärna skicka mig ett PM med era respektive kort eller abonnentnummer, på så vis kan vi se era abonnemang och utrustning och det skulle underlätta vår felsökning.

Upplever ni dessa problem på både Premer league HD och Viasat sport HD?

Mvh Linus Eriksson
Viasat

Postad 08 december 2010 - 15:09

aitkin
  • aitkin
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Gott Linus,

Äntligen någon som tar till sig problemet.
Lovar återkomma via pm med abnr samt kortnr.

För din kännedom var det problem senst igår kväll, under Champ L, dvs under hela studiotiden.
(Det är ju då man ser det)

Ola W o gänget skulle se/höra reprisen. Tragikomiskt var ordet

//Aitkin

Postad 11 december 2010 - 21:24

aitkin
  • aitkin
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Fortfarande ingen lösning på synkproblemen från Premier League HD/Sport HD???

Viasat, har ni inga tekniker som kan lösa detta,felanmälan inkom för ca en vecka sedan.

Studiosnacket är fortfarande ett skämt,(Ljud/bild stämmer ej) däremot på Viasat Fotboll ligger ljudet och bilden rätt.

Enligt supporten skulle felet ligga i min hemmabioanläggning snarare än vara ett fel från Viasats sida.
Vilket fel skulle det vara? Övriga HD kanaler uppvisar inte detta synk/ljudfel.

Vad händer Linus....? Hur länge ska jag hålla ut.

Ps.En tekniker från Tv-affären var här idag, han kan inte se något fel på anläggningen utan ser att det
är fel från utsändningen.

Postad 13 december 2010 - 14:10

Helena viasat support
  • Helena viasat support
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
[quote name='aitkin' date='Dec 11 2010, 21:24 ' post='3119609']
Fortfarande ingen lösning på synkproblemen från Premier League HD/Sport HD???

Viasat, har ni inga tekniker som kan lösa detta,felanmälan inkom för ca en vecka sedan.

Studiosnacket är fortfarande ett skämt,(Ljud/bild stämmer ej) däremot på Viasat Fotboll ligger ljudet och bilden rätt.

Enligt supporten skulle felet ligga i min hemmabioanläggning snarare än vara ett fel från Viasats sida.
Vilket fel skulle det vara? Övriga HD kanaler uppvisar inte detta synk/ljudfel.

Vad händer Linus....? Hur länge ska jag hålla ut.

Ps.En tekniker från Tv-affären var här idag, han kan inte se något fel på anläggningen utan ser att det
är fel från utsändningen.

Hej Aitkin

Helena här, jobbar också på viasat, Linus är ej här idag så därför svarar jag i stället.
Har precis varit i kontakt med våra tekniker, och dom meddelade att problemet på Premier League HD är löst, det blev fixat i Torsdags förra veckan.

På viasat sport HD har dom också hittat felet, men det är ej löst ännu, men det kommer att bli fixat inom en snar framtid.

MVH
Helena
Viasat

Postad 13 december 2010 - 14:37

da.king
  • da.king
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0

Hej Aitkin

Helena här, jobbar också på viasat, Linus är ej här idag så därför svarar jag i stället.
Har precis varit i kontakt med våra tekniker, och dom meddelade att problemet på Premier League HD är löst, det blev fixat i Torsdags förra veckan.

På viasat sport HD har dom också hittat felet, men det är ej löst ännu, men det kommer att bli fixat inom en snar framtid.

MVH
Helena
Viasat

Tack för info, återkoppla gärna här när problemet ska vara löst, så vi kan verifiera.

Mvh
/N

Postad 14 december 2010 - 13:04

Unregisteredefc6cdc9
  • Unregisteredefc6cdc9
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Ljudsync-felet har varit rätt länge nu, säkert 3 veckor minst. Det är bra om ni nu till slut vet hur ni ska lösa det men ännu är det inte löst på Sport HD och felet kommer säkert ha varit i en månad innan ni slutligen löst det. En månad där ljudet ligger så långt efter bilden på en premiumkanal som man betalar stora pengar för är under all kritik. Det här borde ni ha åtgärdat inom några dagar.

Postad 15 december 2010 - 13:29

Helena viasat support
  • Helena viasat support
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Ljudsync-felet har varit rätt länge nu, säkert 3 veckor minst. Det är bra om ni nu till slut vet hur ni ska lösa det men ännu är det inte löst på Sport HD och felet kommer säkert ha varit i en månad innan ni slutligen löst det. En månad där ljudet ligger så långt efter bilden på en premiumkanal som man betalar stora pengar för är under all kritik. Det här borde ni ha åtgärdat inom några dagar.

Hej

På Premier League HD är problemet löst nu, vi jobbar dock med att hitta en lösning på Sport HD också.
Har du kopplat boxen via ett hemma biosystem? Om du har det, prova att koppla direkt med din HDMI kabel till tvn.
Du skulle kunna maila direkt till mig, så kan vi ta oss en titt på ditt abbonemang. [email protected]

MVH Helena
Viasat

Postad 15 december 2010 - 15:42

da.king
  • da.king
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0

Hej

På Premier League HD är problemet löst nu, vi jobbar dock med att hitta en lösning på Sport HD också.
Har du kopplat boxen via ett hemma biosystem? Om du har det, prova att koppla direkt med din HDMI kabel till tvn.
Du skulle kunna maila direkt till mig, så kan vi ta oss en titt på ditt abbonemang. [email protected]

MVH Helena
Viasat

Hej Helena, vi har testat det också, problemet ligger inte ute hos kunderna, du skrev ju själv tidigare att ni har hittat problemet men inte löst det ännu, hur är det egentligen ?
Jag har testat koppla direkt till TV´n, testat nollställa boxen, kollat så jag har senaste mjukvara, allt detta är kollat. Det är även verifierat att vi är flera som har det och på flera olika boxar.
Samt bara på SportHD, inte andra kanaler, ännu en sak som pekar på att det inte är pga hemmabio system etc.

Mvh
Niklas

Postad 16 december 2010 - 10:41

Unregisteredefc6cdc9
  • Unregisteredefc6cdc9
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Hej

MVH Helena
Viasat

Menar du att det är bekräftat att Sport HD fungerar som det ska hos vissa och inte fungerar hos andra? Jag trodde det var rätt klart att det INTE är fel i kunders kopplingar eller inställningar eftersom:
1. Många kunder har exakt samma problem
2. Felet fanns inte tidigare och har uppkommit utan att man själv ändrat något
3. Felet finns inte på några andra kanaler
4. Det spelar ingen roll om man nollställer boxen, felet finns fortfarande kvar.

Det spelar ingen roll om man kopplar HDMI direkt till tv:n. Felet är inte lokalt hos oss kunder.

Redigerat av Unregisteredefc6cdc9, 16 december 2010 - 10:43.

Postad 20 december 2010 - 08:49

aitkin
  • aitkin
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Hej igen Viasat!

Hur fortlöper arbetet med att få bort syncproblemet i Viasat-Hd.
Kollad fotbollen i lördags, verkar nästan har blivit värre med släpningarna.

Jag har också kopplat om för att se om felet ligger någon annanstans(min bioanläggning), men icke

Antingen är det utsändningen som ni fortfarande inte lyckats fixa(bra om ni kan bekräfta detta) eller så är
det min Samsumngbox fel.Då emotser jag en fungerande sådan.

Vad händer nu och när kommer detta vara fixat.Betalar idag stora pengar för mitt ab.

Fel i varan, ARN?
Ni verkar inte ta något ansvar för detta

Aitkin

Postad 20 december 2010 - 10:13

Unregisteredefc6cdc9
  • Unregisteredefc6cdc9
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Hej igen Viasat!

Hur fortlöper arbetet med att få bort syncproblemet i Viasat-Hd.
Kollad fotbollen i lördags, verkar nästan har blivit värre med släpningarna.

Jag har också kopplat om för att se om felet ligger någon annanstans(min bioanläggning), men icke

Antingen är det utsändningen som ni fortfarande inte lyckats fixa(bra om ni kan bekräfta detta) eller så är
det min Samsumngbox fel.Då emotser jag en fungerande sådan.

Vad händer nu och när kommer detta vara fixat.Betalar idag stora pengar för mitt ab.

Fel i varan, ARN?
Ni verkar inte ta något ansvar för detta

Aitkin

Det är inte fel i din box. Felet ligger i utsändningen och bara vi som skrivit i denna tråd har olika boxar men samma fel. Helena gav sken av att Viasat visste vad felet var och i meningen efter säger hon att man ska koppla om sin box vilket visar att hon förmodligen inte har någon aning om vad hon pratar om. Att få ett vettigt svar från henne kan vi nog glömma.

Däremot är det bra och hedervärt att de lägger ned tid på att svara på frågor på forum som det här, men tyvärr så fungerar det oftast bara på problem av standardkaraktär. Det här är något annat och jag funderar nu på att försöka häva abonnemanget då det dykt upp möjligheten att få bättre utbud via fiber här där jag bor. Frågan är om felsync på bild/ljud på enstaka kanaler verkligen är grund för att hävda att man inte får det man betalat för? Felet är ju så stort att det knappt går att titta på kanalen.

Postad 20 december 2010 - 14:09

da.king
  • da.king
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0
Jag ringde i Fredags igen och efter att ha gått igenom alla saker man ska testa ringde personen en "tekniker" och bekräftade att dem vet om felet men inte löst det ännu.
Han påpekade oxo att jag ju redan ringt in och rapporterat felet en gång, och jag menade då att dem ju kunde lägga upp informationen på sin hemsida så slipper kunderna ringa. Han sa att det ju vore bra och att en sån funktion kanske kommer.....sen såg jag ju att det finns redan...

http://www.viasat.se...n-viasatsupport

Så Viasat....kanske dags att lägga upp info om felet där så vi slipper jaga er?
Sen så tycker man ju att detta borde vara löst nu, snart pågått 1 månad.

/N

Postad 20 december 2010 - 16:51

Linus Viasat support
  • Linus Viasat support
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Hallå allesammans!

Ledsen för sent svar. Felsökning pågår och vi jobbar för fullt med en lösning på problemet! Jag kommer hoppa in här imorgon igen för att hålla er så uppdaterade som möjligt.
Vill även passa på och fråga om ni upplever att Premier League HD nu är synkat som det ska? Enligt min senaste information så ska den vara fullt synkad, men vill även ställa frågan till er för att säkerställa att så är fallet.

Mvh Linus Eriksson
Viasat

Postad 20 december 2010 - 19:44

da.king
  • da.king
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0

Vill även passa på och fråga om ni upplever att Premier League HD nu är synkat som det ska? Enligt min senaste information så ska den vara fullt synkad, men vill även ställa frågan till er för att säkerställa att så är fallet.

Kollade på "Premier League News" nu ikväll och det såg bra ut.
Alltså inget problem längre på Premier League HD.

Mvh
Niklas

Redigerat av da.king, 20 december 2010 - 19:44.

Postad 21 december 2010 - 08:32

aitkin
  • aitkin
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
En gång för alla....Linus

-Det är Viasat Sport HD som fortfarande har syncfel.

Finns det inget på ert bolag som kollar på utsändningarna och själva kan se och höra detta?

Studiosändningen var och är fortfarande kalkon. Dubbad italiensk spaggetiwestern.

//Aitkin

Postad 21 december 2010 - 08:44

Unregisteredefc6cdc9
  • Unregisteredefc6cdc9
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Hallå allesammans!

Ledsen för sent svar. Felsökning pågår och vi jobbar för fullt med en lösning på problemet! Jag kommer hoppa in här imorgon igen för att hålla er så uppdaterade som möjligt.

Mvh Linus Eriksson
Viasat

Det var ju dåligt med matcher i helgen så jag har faktiskt inte kollat på ett tag. Nio ggr av tio är det ju nån repris av någon match när man zappar till PL HD och då märks inte ljudsync-fel. Jag ska försöka tajma in när det är en studiosändning och rapportera tillbaka.

Precis som någon annan skrev så är det otroligt konstigt att ingen Viasat-anställd själv upptäckt felet när man tittar hemma. Att det blir fel ibland accepterar nog de flesta men inte när det är fel så här länge.

Postad 21 december 2010 - 16:51

Linus Viasat support
  • Linus Viasat support
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Kanon bra att höra att Premier League HD nu är synkat som det ska! Riktigt gott att höra.
När det gäller Viasat sport HD så ser vi över problemet och jag återkopplar så fort det är löst.

Mvh Linus Eriksson
Viasat

Postad 27 december 2010 - 20:38

Unregisteredefc6cdc9
  • Unregisteredefc6cdc9
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Känns helt orimligt att ni påstår er veta vad felet är men inte fixar det. Jag tror inte en sekund att ni vet vad felet är. Om ni inte löser det snarast så kommer felet snart ha funnits i 2 månader. Det är faktiskt helt oacceptabelt på en premiumkanal som kostar massor av pengar.

Postad 30 december 2010 - 10:47

Unregisteredefc6cdc9
  • Unregisteredefc6cdc9
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Kollade för ovanlighetens skull på TV1000HD igår och tyckte det var liknande problem där. Det var inte lika stort fel som på Sport HD men ändå ett tydligt felsync åt "fel" håll, dvs att ljudet ligger efter bilden.

Postad 04 januari 2011 - 11:44

da.king
  • da.king
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0
Kan vi få en uppdatering på detta ?
Hur länge ska vi behöva ha det såhär på Viasat Sport HD ?

/Niklas

Postad 10 januari 2011 - 09:44

da.king
  • da.king
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0
Har det löst sig för er andra ännu ?

/N

Postad 14 januari 2011 - 10:20

Linus Viasat support
  • Linus Viasat support
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Har det löst sig för er andra ännu ?

/N

Dags för en mindre uppdatering. Vi kommer nu under den kommande helgen ha en hög bevakning på Viasat sport HD och kommer utefter det göra de justeringar som är nödvändiga.
Om någon av er kommer att se någon av helegens matcher på Viasat sport HD så får ni gärna återkoppla i tråden här och berätta hur ni upplevede sändningarna.

Mvh Linus Eriksson
Viasat

Postad 14 januari 2011 - 15:00

da.king
  • da.king
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0
Tack för det.
Jag ska absolut kolla och återrapportera.

Mvh
Niklas

Postad 15 januari 2011 - 18:26

Unregisteredefc6cdc9
  • Unregisteredefc6cdc9
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Syncen under studion på lördagen var lika kass som vanligt. Hade inte väntat mig annat heller.

Postad 15 januari 2011 - 19:03

da.king
  • da.king
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0
Första delen var dålig även för mig, men sista studio delen såg bra ut(!), misstänker att dom såg och justerade det hela.
Kommer kolla morgondagens sändningar för att dubbelkolla.

Mvh
Niklas

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.