Jag har köpt en begagnad 42PFL9664 som saknar fot. Någon som råkar ha en sådan liggandes och kan tänkas vilja sälja den eller vet var man kan få tag i en??
/Mats
Redigerat av Moah, 01 December 2010 - 14:38.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 30 November 2010 - 15:13
Halloj!
Jag har köpt en begagnad 42PFL9664 som saknar fot. Någon som råkar ha en sådan liggandes och kan tänkas vilja sälja den eller vet var man kan få tag i en?? /Mats Redigerat av Moah, 01 December 2010 - 14:38. Postad 30 November 2010 - 15:36
Du kan köpa en ny av Infocare där jag jobbar som är Philips verkstad, den är dock väldigt dyr (2500+moms) så jag skulle rekommendera dig att köpa ett väggfäste istället
Postad 01 December 2010 - 11:45
Jag vet! Har varit i kontakt med er och höll på att få en mindre hjärtinfarkt när jag hörde priset på en fot.. Får mig att tro att största värdet i en Philips-tv sitter just där, i foten. Allt annat i en tv är bara billigt Taiwan-skräp medan foten, det är ett riktigt hantverk utförd av en liten skara människor vars kunskaper är en utdöende konst som gått i arv i generationer...
Nåt konstigt är det iallafall.. Postad 01 December 2010 - 14:09
Har en fot till Philips 40PFL8605H
Vet inte om det är samma men om det är kan du få köpa den för en peng. Mvh Postad 01 December 2010 - 14:25
Åh, jättesnällt, malmapagen82, men det verkar som att din fot ser helt annorlunda ut än den jag behöver
Skickade dej ett PM också men det kan du nog glömma verkar det som.. Postad 01 December 2010 - 14:32
Ok, om jag nu ska köpa ett väggfäste istället nåt som kan tipsa om ett som funkar med min tv?