Kommentarer till Mediarummet av per-nordling
Postad 06 januari 2011 - 13:33
Är det fototapet dom där krusidullerna på väggen eller är det nån dekal man klistar på tapeten?
Postad 06 januari 2011 - 14:55
Tackar. Ja det är en fototapet ur Eco wall kollektionen!Vart juh riktigt snyggt i rummet.
Är det fototapet dom där krusidullerna på väggen eller är det nån dekal man klistar på tapeten?
Postad 02 december 2011 - 18:14
Antonf - mina öron är mina öron. Jag köper inte utrustning för att det ska se bra ut på minhembio, utan för att jag tycker de låter bra. Jämförde med Monitor Audio RX8, Totem tror det var Arro, Kef q-serien och tyckte Klipsch spelade bättre. Bladelius är förvisso dyr i jämförelse men kommer också vara ryggraden i min anläggning i många år framöver.
Postad 02 december 2011 - 22:14

Postad 02 december 2011 - 22:57
Du får det att låta som om det skulle vara något fel på den kombon?
Va bra att det låter som det, därför det är precis det jag antyder. Jag anser att han kunde fått ett kompetentare system för pengarna han har lagt.
Tackar för kommentarerna.
Antonf - mina öron är mina öron. Jag köper inte utrustning för att det ska se bra ut på minhembio, utan för att jag tycker de låter bra. Jämförde med Monitor Audio RX8, Totem tror det var Arro, Kef q-serien och tyckte Klipsch spelade bättre. Bladelius är förvisso dyr i jämförelse men kommer också vara ryggraden i min anläggning i många år framöver.
Om man ser det som en investering för framtiden så är det ju ioförsig inte hel dumt

Postad 03 december 2011 - 11:21
Tack så mycket. Jo jag blev nöjd, men jag spacklar och slipar ALDRIG ett gipstak igen. Det är för mycket jobb, nästa gång blir det träpanelBlev du nöjd med taket? Känns de som de blev som du ville ha de? Fan vilket arbete du har lagt ner. Impad

Hade säkert kunnat hitta något jag tycker låter lika bra billigare, men då hade jag fått leta i 10år till. Har inte obegränsat med tid att åka runt och lyssna tyvärrVa bra att det låter som det, därför det är precis det jag antyder. Jag anser att han kunde fått ett kompetentare system för pengarna han har lagt.
Om man ser det som en investering för framtiden så är det ju ioförsig inte hel dumt

Postad 04 december 2011 - 13:07
Postad 10 december 2011 - 10:05
Reagerade faktiskt oxå på matchningen men jag har inte heller hört dom ihop så jag är tyst.. Inte vasst på nått sätt?!
Är allt inspelat nu och klart? Har ljudet ändrats nått efter det?
Kan bara ge tummen upp iaf!!!
Postad 10 december 2011 - 10:59
Om någon av er åker förbi Umeå, välkomna att lyssna.Haha Whaaat? Har du ens hört Bladelius/Klipsch ihop någon gång? Jag tror inte det.
Tack. Inte riktigt inspelat med tanke på att Bladelius rekomenderar att stärkaren står på i flera veckor. Har lyssnat kanske 50h totalt, tycker det lät bra direkt ur kartongerna. Faktiskt inte alls en vass diskant, spelar om möjligt för öppet och ocentrerat. Placering är A och O till dessa.Snyggt arbete du gjort!
Reagerade faktiskt oxå på matchningen men jag har inte heller hört dom ihop så jag är tyst.. Inte vasst på nått sätt?!
Är allt inspelat nu och klart? Har ljudet ändrats nått efter det?
Kan bara ge tummen upp iaf!!!
Postad 10 december 2011 - 21:20

Postad 13 mars 2012 - 00:00
Jag tycker det är kul att så många HIFI-entusiaster lyssnar på Hårdrock. Har tidigare haft en liten fördom om att hårdrocksentusiaster inte är så petiga med ljudet, senare började jag själv lyssna på hårdrock, och oj vad fel jag hade!

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar