Kommentarer till Spelsamling: Special edition mm. av soronen
Startad av
soronen
, Jan 16 2011 17:45
27 svar till detta ämne
Postad 16 January 2011 - 18:00
Tackar:)
Andi_One, gör det, och länka gärna till albumet sen! Är alltid intressant att se vad andra har för utgåvor!
Andi_One, gör det, och länka gärna till albumet sen! Är alltid intressant att se vad andra har för utgåvor!
Postad 15 March 2011 - 14:07
haha, har också alltid varit ett Metal Gear fan och köpte MGS4 långt innan min PS3, bara för att det var ett event på webhallen där Kojima signerade
Postad 15 March 2011 - 14:25
Nice! Signerad "vanlig" utgåva eller Limited Edition? (har egentligen ingen betydelse haha)
Postad 23 March 2011 - 10:04
Nice, så ser det ut hos en seriös samlare!
Sheisse att min krysslåda är kaputt, blev spelsugen :/
Sheisse att min krysslåda är kaputt, blev spelsugen :/
Postad 27 March 2011 - 22:32
Kanske den mest imponerande spelsamlingen när det gäller "moderna spel" jag sett någonsin. Mycket gediget samlande må jag skriva. Har du vintagegrejjer också?
Postad 28 March 2011 - 05:05
Grymm samling!!
ska du inte köpa CE av Resident Evil 5? du som älskar Steelbooks;)
Postad 28 March 2011 - 09:09
@ Zartok: Rolig kommentar, kul att höra:) Hat haft en hel del vintage också, Har haft i princip alla konsoller med viktiga titlar sedan Nin 8-bit (+ en del merch), men har sålt av det mestal! Svårt att samla på alla fronter! Tycker dessa utgåvor är klart roligast att pyssla med!
@myraan_ Tackar:) Jo den kikar jag efter då och då! Ska absolut komplettera med den vid tillfälle!
@myraan_ Tackar:) Jo den kikar jag efter då och då! Ska absolut komplettera med den vid tillfälle!
Postad 24 April 2011 - 18:12
Grym samling! Vill också ha en Captain Soap MacTavish statue.
Kika gärna in i mitt album.
Kika gärna in i mitt album.
Postad 02 May 2011 - 20:08
Ojoj vilken spel guru och vilken samling. Mycket nice klar 10a för den samlingen. Tack för inlägget, Ps i uppgradering så åkte dörrarna väck:)
Postad 15 May 2011 - 19:04
Ruggigt fin samling. Imponerad av hur du lyckats få tag i allt. Själv försöker man få tag i lite collector's edition, men här blir man helt bortblåst
!
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
78 bilder
942 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?