Kommentarer till Första Lägenheten renovering av Moora
Startad av
Moora
, Jan 23 2011 10:51
9 svar till detta ämne
Postad 23 January 2011 - 10:51
Tack detsamma! De där bilderna på köket ger mig gåshud, usch. Vet precis hur det är i det läget, allting bortrivet och massa huggande, damm och allt möjligt. Men du verkar ha fått till att riktigt bra enligt bilderna
Hoppas på att få ser fler bilder i framtiden, lycka till!
Postad 31 January 2011 - 19:47
Ja jag minns när jag gjorde rännorna till spotlightkablarna som skulle gå bakom överskåpen till vårt kök, det dammade sinnessjukt mycket, men bra blir det i slutändan!
Men ska du verkligen ha en OSB skiva som du kaklar på? Trä och fix borde väl inte befatta sig med varrandra??
Njut av renoveringen sålänge den varar för en månad efter du är klar kommer det börja klia i fingrarna efter renovering igen.
Men ska du verkligen ha en OSB skiva som du kaklar på? Trä och fix borde väl inte befatta sig med varrandra??
Njut av renoveringen sålänge den varar för en månad efter du är klar kommer det börja klia i fingrarna efter renovering igen.
Postad 08 February 2011 - 08:36
gött när man är klar med en total renovering! snyggt som tusan blev det också :-)
Postad 08 February 2011 - 11:26
Alltid kul att renovera men jag håller med Petterstefansson om att kakla på OSB-skiva, det ska helst vara ett dött material det hade räckt att skruva upp en 9mm gipsskiva utanpå OSb skivan, risken finns att fogarna kan spricka upp?
Alltid kul att renovera men jag håller med Petterstefansson om att kakla på OSB-skiva, det ska helst vara ett dött material det hade räckt att skruva upp en 9mm gipsskiva utanpå OSb skivan, risken finns att fogarna kan spricka upp?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
56 bilder
7 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?