Kommentarer till Mina bilder av Kari T S
Startad av
Kari T S
, Feb 01 2011 13:23
17 svar till detta ämne
Postad 01 February 2011 - 13:26
Tackar Mats! Det är alltid svårt att "medla" fram bra lösningar i en familj. Få damer är intresserade av stora otympliga musik / hembio produkter..dom är sällan imponerade av funktioner, specs eller prestanda.
Postad 01 February 2011 - 13:26
Tackar Mats! Det är alltid svårt att "medla" fram bra lösningar i en familj. Få damer är intresserade av stora otympliga musik / hembio produkter..dom är sällan imponerade av funktioner, specs eller prestanda.
Stammar gör jag tydligen också!..beklagar.
Stammar gör jag tydligen också!..beklagar.
Redigerat av Kari T S, 01 February 2011 - 14:08.
Postad 01 February 2011 - 14:04
@ Gubbslyna...det kommer nog en del förändringar i färgsammansättningen vad det lider.
Tack för input och betyg. Take care!
Tack för input och betyg. Take care!
Postad 02 February 2011 - 13:14
Tack..Mycket uppmärksamt utav dig, många tänker nog inte på det.. det innebär ju en del extra jobb när man inte har en traditionell mediabänk, men det är så skönt att slippa den.. då vi saknar både utrymme och det hade blivit aldeles för övermöblerat.. sen är det riktigt skönt att slippa alla kablar i vardagsrummet (har ju ett spindelnät i datorrummet/maskinrummet som heter duga istället.. därav inga bilder på elektroniken.. kommer kanske när jag fått ordning på det rummet
.. gillar ditt rum oxå, mycket behagliga färger.. skönt för ögonen
Postad 02 February 2011 - 17:05
@ Janu4ri...hehehe..frun gick igång på den Cleana looken hos er..Nu blir det väl huggsexa om att sanera vårt vardagsrum.
Tack för input..alltid trevligt att få ris och ros..man blir ju så hemmablind.
/ Peace..- Kari
Tack för input..alltid trevligt att få ris och ros..man blir ju så hemmablind.
/ Peace..- Kari
Postad 02 February 2011 - 22:07
@ Ingemar100
Tackar för titten och ömdömet, ser att du är en god bit "over avarage" film entusaiast.
- Nice!
Tackar för titten och ömdömet, ser att du är en god bit "over avarage" film entusaiast.
- Nice!
Postad 13 February 2011 - 13:13
Mycket snyggt! Trevlig & klangmatchad rigg. Borgar för ett bra ljud. 10p
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
942 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?