Kommentarer till Bygge: Vägghängd mediabänk av oskrapt
Startad av
oskrapt
, Feb 22 2011 18:33
9 svar till detta ämne
Postad 22 February 2011 - 18:36
Jag tycker inte du ska ha Subben i möbeln om det är det som står till höger i skåpet. Tror det kan ha negativ inverkan på elektroniken du har i övrigt eftersom det kommer ge skakningar. Men inte säker.
Postad 22 February 2011 - 18:42
Jag kommer vänta med subben tills jag fått upp allt. Blir det stabilt så kommer jag kanske dela skåpet i två delar med en vägg i mitten och fylla skum runtom subben. Jag vill verkligen få bort så mkt som möjligt Jag kommer även skära ut skum för att rikta ljudet i botten.
Postad 01 March 2011 - 23:01
Grymt snyggt och väl genomfört! Var hittade du plastlocken som du använde bakom tv:n?
Postad 01 March 2011 - 23:53
De bästa av allt är att allt är dolt o fjärrkontrollen går igenom glaset... klockrent =)
Postad 10 May 2011 - 18:37
Ingoberra:
Jag har öppnat upp så mycket vägg och det drar svalt i väggarna redan som det är så de räcker gott och väl för att kyla recievern.
Men jag kan nämna att jag även gjort hål som inte syns i gipskivan som är bakom bänken in i ett köksskåp. Där ligger en htpc med en fläkt inblås och 2 fläktar utblås. Det gör att det även drar ytterligare via tvbänkens alla springor
Ser inget, hör inget...
Jag har öppnat upp så mycket vägg och det drar svalt i väggarna redan som det är så de räcker gott och väl för att kyla recievern.
Men jag kan nämna att jag även gjort hål som inte syns i gipskivan som är bakom bänken in i ett köksskåp. Där ligger en htpc med en fläkt inblås och 2 fläktar utblås. Det gör att det även drar ytterligare via tvbänkens alla springor
Ser inget, hör inget...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
33 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?