Kommentarer till Maskning av 2.35:1 duk av Zhentro
Startad av
Zhentro
, May 16 2011 22:32
6 svar till detta ämne
Postad 16 May 2011 - 22:32
Ser exakt ut som jag hdae tänkt ha de, riktigt nice! Vilka skenor har du använt? Har kollat på ikeas skensystem men detta verkar närmare taket.
Postad 17 May 2011 - 05:11
Ser ju riktigt bra ut.. Det är samma som jag oxå tänkt göra. Jag fundrera på att försöka få tag på elstyrd skena. Snyggt tyg vad är det för något tyg ? Köpt, priser?
Mvh Niclas
Mvh Niclas
Postad 17 May 2011 - 14:43
Tack för kommentarerna!
Dessa skenor köpte jag på Bauhaus. Måste man skarva som jag har gjort går det även att köpa till en skarvdel. Jag valde dessa skenor eftersom de skuvas direkt i taket, dvs. de kommer mycket närmare taket än vissa andra lösningar. Kommer inte ihåg vad de kostade men de var inte speciellt dyra.Ser exakt ut som jag hdae tänkt ha de, riktigt nice! Vilka skenor har du använt? Har kollat på ikeas skensystem men detta verkar närmare taket.
Elstyd skena vore ju coolt! När det gäller tyget så är det svart sammet jag köpt. Tyget köpte jag i en vanlig tygaffär och det kostade runt 100-150:- per meter. Det fanns även ett dyrare sammetstyg men det gick på 350:- per meter vilket jag tyckte blev för dyrt.Ser ju riktigt bra ut.. Det är samma som jag oxå tänkt göra. Jag fundrera på att försöka få tag på elstyrd skena. Snyggt tyg vad är det för något tyg ? Köpt, priser?
Mvh Niclas
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
50 bilder
46 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?