Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Felrapporter - Forumuppgradering 2011-11-02 (Version 3.2.3)

97 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 november 2011 - 15:50

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

• 348 inlägg
  • 0
Vi har idag lagt in version 3.2.3 av forummjukvaran.
Inga större nyheter, det är mest buggfixar.

Felrapporter som för funktioner i forumet kan ni från och med nu ta här så ska jag försöka att hålla den här posten aktuell med status på det som är rapporterat.

[Redigering] Cacharna hade inte byggts om ordentligt - fixat 2/11

[Bilder hamnar utanför posten] Saknades en overflow:hidden i CSS - fixat 2/11

[Spoilerfunktionen] Tråkigt nog visade det sig vara uppdateringscriptet som återställde BBCoden - fixat 3/11

[Sökresultat - trasig länk till senaste inlägg] (Gäller även "Mitt innehåll" och liknande eftersom det är hanteras som en sökning av systemet) Fixat 14/11

["Borttappade" prenumerationer] Vi har ändrat alla fall av detta som vi hittat. Och applicerat en patch för att förhindra att det händer igen. Fixat 6/2/12.

Redigerat av fehrlund, 06 februari 2012 - 17:24.

Postad 02 november 2011 - 17:26

Dr. Zaius
  • Dr. Zaius
  • Mästare

• 3 586 inlägg
  • 0
Kan inte redigera mina inlägg. Använder Firefox 7.

Edit: fixat (laggande cachar). Tack för rapporten!

Redigerat av fehrlund, 02 november 2011 - 17:54.

Postad 02 november 2011 - 20:23

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Spoilerfunktionen är tillbaka till detta

Bifogad fil  spo.JPG   16,95K   39 Antal nerladdningar

för
Spoiler
efter

Postad 02 november 2011 - 20:29

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
En bild säger allt
Bifogad fil  MiniatyFel.PNG   64,97K   4 Antal nerladdningar

från tråden Senaste inköp

ed:redigera inlägg går bra (FF 7.0.1)

Redigerat av Monshi, 02 november 2011 - 20:31.

Postad 02 november 2011 - 20:41

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3 945 inlägg
  • 0

Vi har idag lagt in version 3.2.3 av forummjukvaran.

Då undrar man vad "Forumppgradering" betyder, som denna nya tråd nu är döpt till? :rolleyes:

E're nån slags förk. kans.? ;)

Postad 06 november 2011 - 18:55

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3 945 inlägg
  • 0
Kan nån förklara varför det finns både "Messenger" och "Notifikationer" högst upp, vad skillnaden är, och varför man inte får en PopUp eller ens NÅT slags meddelande ÖHT när man har Olästa av endera?

Postad 06 november 2011 - 19:13

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

• 1 167 inlägg
  • 0

Kan nån förklara varför det finns både "Messenger" och "Notifikationer" högst upp, vad skillnaden är

Om du sätter muspekaren på Messenger och klickar så ser du dina senaste 10 PM. Vill du se alla så finns också det alternativet.

Notifikationer är de svar på prenumererade trådar som du har valt att omedelbart få ett e-mail, då någon svarat i tråden/trådarna.

Postad 07 november 2011 - 09:01

Taggis
  • Taggis
  • Forumräv

• 752 inlägg
  • 0
om jag väljer Markera allt som läst och sen går in igen på visa nya inlägg, så ligger allt kvar sen förra gången, måste logga ut och in för att det skall fungera.

Postad 07 november 2011 - 09:25

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

• 348 inlägg
  • 0

om jag väljer Markera allt som läst och sen går in igen på visa nya inlägg, så ligger allt kvar sen förra gången, måste logga ut och in för att det skall fungera.

Jag testade precis att:
1) Gå till "visa nya inlägg"
2) Klicka på Markera forumet som läst och sen Forums
3) Klicka på "visa nya inlägg" igen

Fungerade som väntat, inget nytt innehåll fanns

Postad 07 november 2011 - 09:42

Taggis
  • Taggis
  • Forumräv

• 752 inlägg
  • 0
jag måste logga ut och in igen för att det skall fungera om jag väljer markera allt som läst (använder Firefox)

Postad 07 november 2011 - 09:51

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

• 348 inlägg
  • 0

jag måste logga ut och in igen för att det skall fungera om jag väljer markera allt som läst (använder Firefox)

Har testat i Firefox, har testat:
"Markera forumet som läst" => "Forums"
"Markera forumet som läst" => "Markera allt som läst"

Båda fungerar som väntat, man blir flyttat till förstasidan och allt är marketat som läst

Postad 07 november 2011 - 09:57

Taggis
  • Taggis
  • Forumräv

• 752 inlägg
  • 0
Om du sen tar Forum Visa nya inlägg hur der det ut då

Postad 07 november 2011 - 10:00

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

• 348 inlägg
  • 0

Om du sen tar Forum Visa nya inlägg hur der det ut då

Ledsen, inget nytt innehåll hittades

Postad 07 november 2011 - 10:02

Taggis
  • Taggis
  • Forumräv

• 752 inlägg
  • 0

Får ej upp det utan att logga ut och in

Postad 07 november 2011 - 10:05

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

• 348 inlägg
  • 0

Får ej upp det utan att logga ut och in

Det enda tippset jag kan ge dig är nog att
Logga ut, rensa alla kakor från minhembio och sen starta om webbläsaren.

Postad 07 november 2011 - 10:12

Taggis
  • Taggis
  • Forumräv

• 752 inlägg
  • 0
jag provar det annars får jag leva med det, tackar för hjälpen,

Postad 07 november 2011 - 11:38

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3 945 inlägg
  • 0

Om du sätter muspekaren på Messenger och klickar så ser du dina senaste 10 PM. Vill du se alla så finns också det alternativet.

Notifikationer är de svar på prenumererade trådar som du har valt att omedelbart få ett e-mail, då någon svarat i tråden/trådarna.

Ok, bra, Tack!

Men jag har fortfarande inte fått nåt svar av nån ansvarig på varför man inte får nåt slags Meddelande då man FÅTT ett nytt Message?

Borde ju poppa upp nåt här, som det var förr?

jag provar det annars får jag leva med det, tackar för hjälpen,

Du har inte nån Extension/PlugIn installerat i Firefox, som t ex nekar vissa Cookies o sånt?

Redigerat av anderswillhelmsson, 07 november 2011 - 11:39.

Postad 07 november 2011 - 12:54

Taggis
  • Taggis
  • Forumräv

• 752 inlägg
  • 0
Du har inte nån Extension/PlugIn installerat i Firefox, som t ex nekar vissa Cookies o sånt?

tror inte det, skall prova när jag har satt ihop min htpc

Postad 07 november 2011 - 13:45

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

• 348 inlägg
  • 0

Men jag har fortfarande inte fått nåt svar av nån ansvarig på varför man inte får nåt slags Meddelande då man FÅTT ett nytt Message?
Borde ju poppa upp nåt här, som det var förr?

Gå till dina notifieringsinställningar, scrolla ner till "Privata meddelanden" och kryssa i "Visa en popup när jag får en inline-notifiering".

Postad 07 november 2011 - 13:50

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3 945 inlägg
  • 0

Gå till dina notifieringsinställningar, scrolla ner till "Privata meddelanden" och kryssa i "Visa en popup när jag får en inline-notifiering".

Se DÄR ja, Tackar Tackar!

Fast det borde ju varit förkryssat Default, speciellt om man hade det så i gamla versionen, som jag hade.

ÄR det förkryssat default för nya användare, för annars kommer ju de aldrig att upptäcka att de fått nåt Message?

Postad 08 november 2011 - 22:52

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3 945 inlägg
  • 0

Se DÄR ja, Tackar Tackar!

Fast det borde ju varit förkryssat Default, speciellt om man hade det så i gamla versionen, som jag hade.

ÄR det förkryssat default för nya användare, för annars kommer ju de aldrig att upptäcka att de fått nåt Message?

Aber sad to say; it didn't work...

Got me a msg heute, aber kein PopUp!

Please FIX!

Postad 09 november 2011 - 08:31

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

• 348 inlägg
  • 0
Du måste vara i forumet (det kommer inte fungera på resten av minhembio), och det fungerar.

Postad 09 november 2011 - 18:36

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Kan man inte välja att se fler trådar längre, tex filmforumet på är en sida. Jag är hyggligt säker att det finns flera trådar där. Förut gick det att välja något längst ner på sidan och fler dök upp

Redigerat av Benkke, 09 november 2011 - 18:37.

Postad 09 november 2011 - 22:56

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

• 348 inlägg
  • 0

Kan man inte välja att se fler trådar längre, tex filmforumet på är en sida. Jag är hyggligt säker att det finns flera trådar där. Förut gick det att välja något längst ner på sidan och fler dök upp

Kolla längst upp, ovanför listan av trådarna, där finns ett par alternativ. Klicka på "anpassat" så kan du ställa in vad du vill se.

Postad 11 november 2011 - 19:27

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Ja, bra gömt men det fungerar.
Nytt fel, på sidan "Benkkes innehåll" i mitt fall då leder den lilla pilen inte till trådens sista inlägg utan till forumets huvudsida https://www.minhembi...view=getnewpost

Postad 19 november 2011 - 21:18

bigbadboogie
  • bigbadboogie
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Jag kan plötsligt inte logga in på prisjakt.

När jag fyller i loginrutan med user o pass och trycker login så stannar rutan kvar utan någon felprompt om lösen eller så.
Stänger jag den manuellt är jag inte inloggad.
Har provat 2-3 ggr utan att lyckas.

Mvh
Boogie

Postad 20 november 2011 - 02:58

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3 945 inlägg
  • 0

Men ändå ÄR du ju nu inne? Men det var samma för mig för nån dryg vecka sen, och då skrev jag ned följande för att ha:

=========
Gäller för t ex:
Firefox7 = PaleMoon 7.0.1-x64
Opera 11.52, 32-bit
IE9.0, 32-bit

Man går till https://www.minhembio.com/

Man klickar "Logga in".

Man får upp: https://www.prisjakt...login/login.php i ett nytt litet fönster.

Man skriver in sina uppgifter.

Man hamrar Enter, eller klickar "Logga In".

Det nya lilla fönstrets adress ändras till: https://www.prisjakt...?login_verified

Men fönstret stängs ej, och när man Refreshar fönstret man kom från ursprungligen, så står det fortfarande "Logga in" där ...

Och även om man då knappar in "minhembio.com" i det nya lilla fönstret, så står det fortfarande "Logga in" även där ...

Cookies sätts, man raderar, och de sätts igen så fort man försöker logga in, så det är inte fel på det.

Allt funkade alldeles utmärkt med samma browsers innan jag råkade logga ut en endaste gång.

Sen helt plötsligt, så ÄR man ändå inloggad, fast FORTFARANDE INTE på den Ursprungliga sidan, minhembio.com/forum, där man GJORDE inloggningen, men på alla andra sidor när man kör en Refresh All ...

Postad 21 november 2011 - 11:22

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

• 348 inlägg
  • 0

När jag fyller i loginrutan med user o pass och trycker login så stannar rutan kvar utan någon felprompt om lösen eller så.
Stänger jag den manuellt är jag inte inloggad.
Har provat 2-3 ggr utan att lyckas.

Kan inte på rak arm säga vad det kan vara, skapar en felrapport.

Postad 21 november 2011 - 21:31

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Här är en tråd om ett fel https://www.minhembi...0

Postad 23 november 2011 - 08:43

anderswillhelmsson
  • anderswillhelmsson
  • Mästare

• 3 945 inlägg
  • 0
Hur lång är egentligen fördröjningen/uppdateringen av folks göranden enl. bilden nedan?

På bilden ser man att personen skrivit ett inlägg 08:35, det under PopUp'en, men ändå står det att han läser i en annan tråd 08:33.

Bifogad fil  Clipboard01.jpg   168,87K   2 Antal nerladdningar

https://www.minhembi...ic=290578&st=50

Han kan ju inte ha läst i en tråd om han samtidigt skriver inlägg i en helt annan tråd.

Postad 23 november 2011 - 09:50

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
Anders, vilket problem du hittat :)
kan slå vad om att det är en fråga om resurser. Att hålla koll på alla flikar jag har öppen, att rapportera in allt som sker omedelbums.

Nej, jag ser hellre att sidorna laddar snabbt.

Samt önskar en längre timeout innan dialoger som den du visar poppar upp, ibland är det lite irriterande när man för musen över en sida och dessa dialoger poppar upp.

Postad 23 november 2011 - 10:48

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

• 348 inlägg
  • 0
Det hör inte hemma här i varje fall... hur som

Informationen sätts sannolikt när du laddar sidan, och som Monshi säger; om du har flera tabbar öppna (och postar via AJAX, alltså via "snabbsvaret") så kommer informationen om "vad du gör" att vara den senaste sidan du öppnade oavsett om du svarar i en tråd som du har öppen i en annan tab sedan tidigare.

Monshi: det är ganska lång tid på just denna popupen tycker jag, längre än vi haft på många egna grejer på MHB/Prisjakt, den poppar knappast upp när man för musen över sidan (Använder Chrome, vet inte om den av någon anledning fungerar sämre i någon annan browser)

Postad 23 november 2011 - 11:04

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
fehrlund, du har nog rätt, det är mitt beteende som felar :)
den tar några sekunder på sig att komma upp fast kunde iofs tycka att det borde duga med en lite knapp man får trycka på för att få upp den. Så intressant är den inte.

Mer irriterande, lite OT, är på Prisjakt där bild på produkt poppar fram. Lite lugnt siktar man in sig på att bocka för ett antal produkter för jämförelse och plötsligt hoppar hela listan till och man missar kryssrutan.
okej, även där mitt beteende som felar.

Postad 23 november 2011 - 11:13

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

• 348 inlägg
  • 0

Mer irriterande, lite OT, är på Prisjakt där bild på produkt poppar fram. Lite lugnt siktar man in sig på att bocka för ett antal produkter för jämförelse och plötsligt hoppar hela listan till och man missar kryssrutan.
okej, även där mitt beteende som felar.

Du tänker på expansionen i t.ex. kategorier?
För i så fall har du rätt, den är faktiskt trasig. Jag har påpekat detta otaliga gånger för personen som är ansvarig.
Edit: Jag slog helt enkelt slag i det och fixade detta själv, popupen ska nu korrekt avbrytas om man flyttar musen utanför produktnamnet (om man har klickläge "default")

Men för mig personligen gäller fortfarande:
Jag tycker personligen inte om expansionen vid hover här alls (för att här är det så tätt och man använder ju grejer som i närheten).

Kan bara rekommendera att du går till inställningarna och ställer in den på klick istället (då måste du klicka på raden för att expandera den).

Postad 23 november 2011 - 11:39

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
Ah, se jag hittade den! Inställningen alltså! Tack för tipset.

Postad 23 november 2011 - 18:49

Unregistered95265801
  • Unregistered95265801
  • Forumräv

• 930 inlägg
  • 0
Får logga in flera gånger för att just BLI inloggad.

Postad 24 november 2011 - 10:02

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

• 348 inlägg
  • 0

Får logga in flera gånger för att just BLI inloggad.

Det är en cookie som sats med fel värde (ett värde som sedan ändrats) med största sannolikhet. Jag jagar efter denna buggen men vet fortfarande inte riktigt hur det inträffar.

Rensar man kakorna ska problemet försvinna helt.

Hjälper det inte så får du gärna kontakta mig så ska jag kolla närmare på ditt specifika fall.

Postad 29 november 2011 - 13:26

Blazter
  • Blazter
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
Saknar att rubriken för produktlistor inte uppdateras på förstasidan av prisjakt.

Postad 30 november 2011 - 12:33

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

• 387 inlägg
  • 0

Saknar att rubriken för produktlistor inte uppdateras på förstasidan av prisjakt.

Detta har inte direkt med forumuppgraderingen att göra och hade kanske därför passat bättre som en felrapport från Prisjakt. Oavsett, detta kommer att vara fixat inom kort. Troligtvis under dagen.

Postad 30 november 2011 - 12:55

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
Om jag är på Hem Nyheter Galleri ... och får ner dropplisten så är det ett mellanrum där mellan, så drar man inte pekaren snabbt över så försvinner dropplisten.

Litet men otroligt irriterande problem :)

Hoppas ni förstod annars så gör jag en printscreen.

Postad 04 december 2011 - 17:50

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
vet inte om detta är rätt tråd, men

vafan ni kan inte flytta forumdelar sådär! klickar som jag brukar göra och helt plötsligt är jag i ifa 2009. wtf??? this will not stand!

Postad 04 december 2011 - 18:03

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Briljant flytt av IFA-trådarna, blev led att bläddra förbi dom varje gång!
Sedan kan jag inte hitta [+1]-knappen det är en vecka sedan omröstningen avslutades

Redigerat av Benkke, 04 december 2011 - 18:43.

Postad 06 december 2011 - 10:34

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0
Att lägga till RSS-flöde funkar fortfarande inte. Oavsett vilken tråd man står i så får man i stället för tråden "Community Calendar".

RSS-flödet för "Se & Hör -> Musik" (https://www.minhembi...hp?showforum=64) uppdateras inte sedan en dryg vecka. Har påpekat för administrator men inget har hänt.

Båda felen visas via Firefox

Bifogad fil  error.png   15,88K   0 Antal nerladdningar

Postad 06 december 2011 - 14:38

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

• 348 inlägg
  • 0

Att lägga till RSS-flöde funkar fortfarande inte. Oavsett vilken tråd man står i så får man i stället för tråden "Community Calendar".

Det är inte en bugg, det finns inga rss flöden för trådar per default (som jag känner till)
Har stängt av det för kalendern nu, så rss-knappen bör försvinna helt.

RSS-flödet för "Se & Hör -> Musik" (https://www.minhembi...hp?showforum=64) uppdateras inte sedan en dryg vecka. Har påpekat för administrator men inget har hänt.

Som sagt, så vitt jag vet så finns där inga rss flöden för forumet. Hur har du skapat detta rss-flöde från början?

Postad 06 december 2011 - 16:42

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0

Det är inte en bugg, det finns inga rss flöden för trådar per default (som jag känner till)
Har stängt av det för kalendern nu, så rss-knappen bör försvinna helt.

Som sagt, så vitt jag vet så finns där inga rss flöden för forumet. Hur har du skapat detta rss-flöde från början?

Ja, alla mina RSS-flöden (som fortfarande fungerar) har skapats med Firefox i det gamla forumet (innan uppdateringen). Inget RSS? Varför?

Postad 06 december 2011 - 17:36

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

• 348 inlägg
  • 0

Ja, alla mina RSS-flöden (som fortfarande fungerar) har skapats med Firefox i det gamla forumet (innan uppdateringen). Inget RSS? Varför?

Då bör den inte ha fungerat sedan uppgraderingen... men så kanske är fallet?
Jag har ingen aning om det är något som de (IPS) tagit bort helt, eller om det bara är inställningarna som ändrats så att det i så fall går att sätta igång.

Postad 07 december 2011 - 00:53

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

• 3 281 inlägg
  • 0

Då bör den inte ha fungerat sedan uppgraderingen... men så kanske är fallet?
Jag har ingen aning om det är något som de (IPS) tagit bort helt, eller om det bara är inställningarna som ändrats så att det i så fall går att sätta igång.

Jodå, de har fungerat allihopa. Det enda som hände vid uppgraderingen var att det inte längre gick att lägga till nya rss-flöden (i Firefox "Prenumerera på denna sida...") Det rss-flöde (Se & Hör -> Musik) har fungerat och uppdaterats tills för ett par dagar sedan, de övriga fungerar fortfarande. Skriver någon ett inlägg i det flödet jag prenumererar på så syns det direkt i listan.

Tycker detta är betydligt smidigare och enklare att använda än att prenumerera på en tråd/forum på MinHembio

Postad 07 december 2011 - 09:10

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
Tomano58, du har inte ett exempelflöde ett lägga ut här?

Redigerat av Monshi, 07 december 2011 - 09:10.

Postad 13 december 2011 - 08:50

Monshi
  • Monshi
  • Guru

• 4 002 inlägg
  • 0
Okej, kanske värt en egen tråd.

men varför går det inte att prenumerera på tråden Senaste inköp?
Vet att jag en gång i tiden prenumererade på den, att den dök upp i på sidan Nytt innehåll men så icke längre. Jag saknar den.

Noterat när jag öppnar tråden att
Det är finns ingen som prenumererar på just den tråden.
Det går inte att aktivera en prenumeration på den tråden.

Något är galet.

Postad 13 december 2011 - 09:56

fehrlund
  • fehrlund
  • Developer

• 348 inlägg
  • 0

Okej, kanske värt en egen tråd.

men varför går det inte att prenumerera på tråden Senaste inköp?
Vet att jag en gång i tiden prenumererade på den, att den dök upp i på sidan Nytt innehåll men så icke längre. Jag saknar den.

Noterat när jag öppnar tråden att
Det är finns ingen som prenumererar på just den tråden.
Det går inte att aktivera en prenumeration på den tråden.

Något är galet.

De gjorde om systemet till version 3. Vid konverteringen så gjordes alla gamla om till "osynliga" prenumerationer.
Alltså, du har en prenumeration (jag kan se den i databasen) med läge "offline" (det är därför du inte kan göra en "ny")
Den borde dyka upp på samma ställen som övriga prenumerationer - om det inte är något knas med dessa "osynliga" prenumeration alltså.

Om du går till "Mina prenumerationer" (användarmenyn) så borde du se tråden där... gör du det?
Du kan eventuellt testa att byta notifieringsmetod på den... men jag tycker ju att den bör dyka upp under "Nytt innehåll" oavsett.

Om det inte funkar så kan jag testa att flippa flaggan så att det blir en synlig, så kan vi se om det hjälper.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.