Kommentarer till Budgetbio i lÀgenheten av BromptonCocktail
Startad av
BromptonCocktail
, Nov 13 2011 22:58
15 svar till detta Àmne
Postad 13 November 2011 - 23:37
tackar hörrni, har en liten mild huvudvÀrk nu efter att ha laddat upp bilderna, kunde ju funnits nÄgot smidigare sÀtt att göra det pÄ.. kanske jag som gör fel. kommer vÀll uppdateringar nÀr nÄt inhandlas, mÄste byta ut den dÀr Àckliga tv'n snart
Postad 14 November 2011 - 08:29
Blev ju toppen med nya setup:en! Ja, Ărebro Ă€r fint men jag tycker att KrĂ€maren Ă€r lÄÄÄÄÄÄÄngt irfĂ„n "fint" ;-)
Postad 10 November 2012 - 15:41
Ser skitbra ut det dÀr!
Hur tycker du XTZ subbarna matchar M-65?
Ăr nĂ€mligen sugen pĂ„ att köpa en XTZsub till mina M-65or.
Ăr nĂ€mligen sugen pĂ„ att köpa en XTZsub till mina M-65or.
Postad 10 November 2012 - 23:23
Ser skitbra ut det där!
Är nämligen sugen på att köpa en XTZsub till mina M-65or.
Kanske kan svara ändå, Tycker det funkar riktigt bra! saknas mycket i de låga registren i m-65orna även fast det va rätt bra tryck utan subb så blev det riktigt stor skillnad när man skaffade det!
Till Bromptoncocktail, Hur tycker du bakhögtalarna funkar? inget du saknar i dom?
Redigerat av Unregistered057bc825, 10 November 2012 - 23:26.
Postad 11 November 2012 - 01:20
Heiden90: blir rÀtt stor skillnad faktiskt, som Heiden sa, m-65 har inte jÀttemycket att komma med basmÀssigt och jag var ute efter en mer snÀrtig och hÄrd bas sÄ dÄ fick det bli en w10 till, dÀremot sÄ fick jag det bara att lÄta bra pÄ vissa stÀllen i rummet, dÀr min standard-spot inte va inkluderad sÄ det blev att komplettera med en till, nu lÄter det riktigt bra nÀstan oavsett vart man sitter.
naaky: jag Àr rÀtt nöjd med dom, anvÀnder dom för det mesta inte till musik men till filmeffekter gör dom sitt jobb. hade kanske varit mer pÄtagliga om dom suttit lite lÀgre och nÀrmare öronhöjd men har inÄtgÄende fönster dÀr pÄ bÄda sidor sÄ det var inte aktuellt.
naaky: jag Àr rÀtt nöjd med dom, anvÀnder dom för det mesta inte till musik men till filmeffekter gör dom sitt jobb. hade kanske varit mer pÄtagliga om dom suttit lite lÀgre och nÀrmare öronhöjd men har inÄtgÄende fönster dÀr pÄ bÄda sidor sÄ det var inte aktuellt.
Postad 28 November 2013 - 02:43
Du har verkligen i fin prissÀttning av bÄde högtalare och elektronik.
1 anvÀndare lÀser detta Àmne
0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pÄgÄr
Avancerad sökning
39 bilder
942 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas hÀr?