Kommentarer till Budgetbio i lägenheten av BromptonCocktail
Startad av
BromptonCocktail
, Nov 13 2011 22:58
15 svar till detta ämne
Postad 13 November 2011 - 23:37
tackar hörrni, har en liten mild huvudvärk nu efter att ha laddat upp bilderna, kunde ju funnits något smidigare sätt att göra det på.. kanske jag som gör fel. kommer väll uppdateringar när nåt inhandlas, måste byta ut den där äckliga tv'n snart
Postad 14 November 2011 - 08:29
Blev ju toppen med nya setup:en! Ja, Örebro är fint men jag tycker att Krämaren är lååååååångt irfån "fint" ;-)
Postad 10 November 2012 - 15:41
Ser skitbra ut det där!
Hur tycker du XTZ subbarna matchar M-65?
Är nämligen sugen på att köpa en XTZsub till mina M-65or.
Postad 10 November 2012 - 23:23
Ser skitbra ut det där!
Kanske kan svara ändå, Tycker det funkar riktigt bra! saknas mycket i de låga registren i m-65orna även fast det va rätt bra tryck utan subb så blev det riktigt stor skillnad när man skaffade det!
Till Bromptoncocktail, Hur tycker du bakhögtalarna funkar? inget du saknar i dom?
Redigerat av Unregistered057bc825, 10 November 2012 - 23:26.
Postad 11 November 2012 - 01:20
Heiden90: blir rätt stor skillnad faktiskt, som Heiden sa, m-65 har inte jättemycket att komma med basmässigt och jag var ute efter en mer snärtig och hård bas så då fick det bli en w10 till, däremot så fick jag det bara att låta bra på vissa ställen i rummet, där min standard-spot inte va inkluderad så det blev att komplettera med en till, nu låter det riktigt bra nästan oavsett vart man sitter.
naaky: jag är rätt nöjd med dom, använder dom för det mesta inte till musik men till filmeffekter gör dom sitt jobb. hade kanske varit mer påtagliga om dom suttit lite lägre och närmare öronhöjd men har inåtgående fönster där på båda sidor så det var inte aktuellt.
naaky: jag är rätt nöjd med dom, använder dom för det mesta inte till musik men till filmeffekter gör dom sitt jobb. hade kanske varit mer påtagliga om dom suttit lite lägre och närmare öronhöjd men har inåtgående fönster där på båda sidor så det var inte aktuellt.
Postad 28 November 2013 - 02:43
Du har verkligen i fin prissättning av både högtalare och elektronik.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
39 bilder
942 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?