Kommentarer till LED Skyltar av FrostyBox
Startad av
FrostyBox
, Nov 15 2011 20:09
9 svar till detta ämne
Postad 15 November 2011 - 22:49
Jag har för mig jag sett dessa skyltar någonstans... Men du får gärna skriva vart du fått tag på dessa. Dom ser riktigt fina ut, lite sugen själv.
Postad 15 November 2011 - 23:03
Dessa är beställda från Tyskland (en bekant som gör dessa), han skickade över ngr stående ex (kan lägga upp dessa) men jag var mer intresserad av väggmonterade och detta var vad som kom hem. :-)
Hade inte för stora förhoppningar då dom förra såg lite "små" ut, men dessa blev över förväntan.
Hade inte för stora förhoppningar då dom förra såg lite "små" ut, men dessa blev över förväntan.
Postad 16 November 2011 - 15:27
Går det att beställa dessa någonstans, och kan man själv bestämma design (text och färg) ?
Postad 16 November 2011 - 15:56
Skyltar skall kunna beställas och då efter kundens egna önskemål vad gällande design och färg, enfärgat eller RGB.
Det går även att beställa "större" skyltar om man vill täcka en hel vägg (nästan iallafall :-)
I dagsläget finns dom inte att beställa via "nätet" då företaget inte har någon form av webshop, men vi skall ta en sittning i slutet November och se vart allt landar vad gäller prissättning logistik etc.
Det går även att beställa "större" skyltar om man vill täcka en hel vägg (nästan iallafall :-)
I dagsläget finns dom inte att beställa via "nätet" då företaget inte har någon form av webshop, men vi skall ta en sittning i slutet November och se vart allt landar vad gäller prissättning logistik etc.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
25 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?