Kommentarer till Vinyl-godis av livinalife
Startad av
livinalife
, Jan 15 2012 20:18
22 svar till detta ämne
Postad 17 January 2012 - 15:28
Riktigt läcker Ramones-vinyl! klart det snyggaste omslag dom har haft utav alla skivor! Instämmer att "Road to ruin" är bland det bästa dom gjort!
Postad 17 January 2012 - 21:46
Fick faktiskt hem ett ex. av Road to ruin idag. På transparant gul vinyl.
Postad 22 January 2012 - 08:49
jag har 2-3 backar vinyl i förådet, efter kollat här i dit galleri så blev suget ännu större att köpa en vinylspelare då den gamla dual spelare varit paj i 10 år. Tack för inspirationen,,,
Postad 25 January 2012 - 16:32
Juan:
Vad kul att man kunde inspirera till det! Det var lite poängen med dessa bilder faktiskt.
Men va F*N!? 3 backar vinyl men ingen spelare! Visa dina plattor lite respekt och gå och köp en spelare omedelbums!! ;D
Det fins ju faktiskt lite vettiga spelare för under 5000:-
Ett tips är att leta efter en technics 1200 eller 1210. Dom brukar gå för runt 3000 begagnade och då får du en MYCKET bättre spelare än regas och pro-jects grejer för den pengen. Säger inte att pro-ject och regas billiga spelare är dåliga. Tvärt om är dom bra för den pengen men 1210:an är ett mycket mer gediget bygge och den låter bättre (tycker jag) än någon annan spelare jag hört i denna prisklassen. 1210:an går sedan att upp-gradera i all oändlighet med ny arm, ny dämpning, extern motorstyrning och ps mm mm.
En spelare att växa i helt enkelt
Vad kul att man kunde inspirera till det! Det var lite poängen med dessa bilder faktiskt.
Men va F*N!? 3 backar vinyl men ingen spelare! Visa dina plattor lite respekt och gå och köp en spelare omedelbums!! ;D
Det fins ju faktiskt lite vettiga spelare för under 5000:-
Ett tips är att leta efter en technics 1200 eller 1210. Dom brukar gå för runt 3000 begagnade och då får du en MYCKET bättre spelare än regas och pro-jects grejer för den pengen. Säger inte att pro-ject och regas billiga spelare är dåliga. Tvärt om är dom bra för den pengen men 1210:an är ett mycket mer gediget bygge och den låter bättre (tycker jag) än någon annan spelare jag hört i denna prisklassen. 1210:an går sedan att upp-gradera i all oändlighet med ny arm, ny dämpning, extern motorstyrning och ps mm mm.
En spelare att växa i helt enkelt
Postad 10 February 2012 - 21:10
Radiohead är gudar!
Dina nästa två plattor MÅSTE vara "In Rainbows" och "Kid A".
Dina nästa två plattor MÅSTE vara "In Rainbows" och "Kid A".
Postad 10 February 2012 - 21:35
Tack för tipset. Har alldeles för dålig koll på Radiohead så det kan vara kul att få lite tips. Kid A har jag hört och den är inte dum den.
Postad 13 March 2012 - 15:33
Oh vad fina vinylplattor du har i din samling!!!
Många bra plattor.
Vinyl är livet!!!
Kul med vinylgalleri
Många bra plattor.
Vinyl är livet!!!
Kul med vinylgalleri
Postad 14 March 2012 - 12:35
Vill ha hela din samling hos mig, teen points för ditt vinyl intresse/album!
Postad 22 March 2012 - 08:12
Den samlingen måste du vara stolt över. Ren musik konst
Underbart med Metallica, Nirvana och Tom Waits samlingen...
Postad 25 April 2012 - 15:16
Naggande god skivsamling du har! Extra plus för "Friday Night in San Fransisco", en favorit också hemma hos mig....
Postad 09 November 2013 - 17:35
Wow! Det var sannerligen en diger samling kvalitetsvinyl!! Plus i kanten för Opeth
Postad 16 June 2014 - 10:20
Härlig samling! 9p för samlingen +1 för Do the Bartman! (jag har åxå den)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
57 bilder
31 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?