Kommentarer till Foliering av center av Sohlio
Startad av
Sohlio
, Feb 15 2012 17:07
6 svar till detta ämne
Postad 15 February 2012 - 17:13
Både ja och nej! Skar precis i kanten, men skulle inte skurit så nära kanten! Det jag skulle kunna göra är å montera bort diskanten och måla där så syns det inte
Postad 15 February 2012 - 18:01
Blev bra det där..
Jag ska måla om mina Audiovector m3 frampå. Jag har hört mig för en hel del om hur man skall gå tillväga. Bafflar & dyl är skruvat & limmat så jag får nog maskera.
Fick även höra att elementen är skruvade med ett visst moment, så det skulle man se upp med! Hur gjorde du? Funderar på hur mycket "sanning" det ligger i det. De är skruvade med ett visst motstånd för att prestera bäst.
Jag ska måla om mina Audiovector m3 frampå. Jag har hört mig för en hel del om hur man skall gå tillväga. Bafflar & dyl är skruvat & limmat så jag får nog maskera.
Fick även höra att elementen är skruvade med ett visst moment, så det skulle man se upp med! Hur gjorde du? Funderar på hur mycket "sanning" det ligger i det. De är skruvade med ett visst motstånd för att prestera bäst.
Postad 15 February 2012 - 18:26
Ser bra ut. Det där lilla borde du kunna måla över med en spritpenna, kan aldrig synas.
Sikkfisk: Tror säkert det finns en sanning i det, så länge man skruvar fast dem med känsla så tror jag det inte är någon fara.
Sikkfisk: Tror säkert det finns en sanning i det, så länge man skruvar fast dem med känsla så tror jag det inte är någon fara.
Postad 15 February 2012 - 18:30
Good to know!
Har tagit kontakt med ljudtema ang detta & hoppas på att få den hjälp hag behöver.
Tänker banne mig inte äventyra det välljud de skänker.
Har tagit kontakt med ljudtema ang detta & hoppas på att få den hjälp hag behöver.
Tänker banne mig inte äventyra det välljud de skänker.
Postad 15 February 2012 - 18:56
När jag lossade skruvarna så satt dom inte alls hårt! När jag drog åt dom så tog jag inte i alls! Blev nog nästan samma moment som innan! Jag blev som sagt hyfsat nöjd, visst det kunde blivit bättre! Men tjejen min blev skitnöjd! Färgen innan passade verkligen inte in!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
48 bilder
7 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?