Kommentarer till Byggbilder av mr_rocket
Startad av
mr_rocket
, Feb 20 2012 21:34
6 svar till detta ämne
Postad 20 February 2012 - 23:17
Mycket bra val av högtalare!
ska bli kul att se vad det kommer bli utav det här
ser mycket lovande ut!
Postad 21 February 2012 - 00:51
Här kommer ett sent inkommet litet tips i all välmening. Hur snyggt det än må vara med glas på golvet under kaminen så kommer det förr eller senare att komma in skit under glaset. Det kan tyckas märkligt då man i vissa fall använder sig av ngn form av fogmassa runtomkring glaset. Faktum kvarstår, det kommer att tränga in smuts mellan glas och golv. Det är ngt man kan komma att störa sig på framöver men det är givetvis upp till var och en hur man resonerar.
Jag varnade mig granne för det här fenomenet när det begav sig för 3 år sedan. Idag är han lite irriterad över att han valde glas då det är lite jobbigt att ta bort glasskivan nu när kamin och rör står på glasskivan.
Mitt skydd är grått. Givetvis inte lika snyggt, men så här med facit i hand, betydligt mer praktiskt...
För övrigt tycker jag dina högtalare är grymt snygga
Lycka till med allt!
G
Jag varnade mig granne för det här fenomenet när det begav sig för 3 år sedan. Idag är han lite irriterad över att han valde glas då det är lite jobbigt att ta bort glasskivan nu när kamin och rör står på glasskivan.
Mitt skydd är grått. Givetvis inte lika snyggt, men så här med facit i hand, betydligt mer praktiskt...
För övrigt tycker jag dina högtalare är grymt snygga
Lycka till med allt!
G
Postad 21 February 2012 - 07:09
Kommer bli riktigt spännande att följa ditt bygge. Kablarna har du fått till riktigt snyggt. Bananerna gillar jag skarpt, har likadana =)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
22 bilder
7 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?