Kommentarer till Vardagsrum V.7 (2:kanal) av Advance Acoustic
Startad av
Advance Acoustic
, Mar 14 2012 20:18
23 svar till detta ämne
Postad 14 March 2012 - 20:18
Detta kommer bli grymt! Jag är också lite sugen på dessa prylar minus cd-transporten då. Vad kan du säga om dac en. Den är ruggigt intressant!
Full pott. Så klart!
Full pott. Så klart!
Postad 14 March 2012 - 22:07
Hej.
Jag har packat upp allt i dag.. (förutom cd) men då min 1åriga son la sig kl 19 så har jag inte hunnit testa det så mycket.
Återkommer med mer bilder när jag har kommit på hur/vart jag ska ha dem samt med intryck av komponenterna! Inväntar även mina Dynaudio 72 se som ska komma i morgon eller fredag...
Kul att du gillar det lilla som ligger uppe
Jag har packat upp allt i dag.. (förutom cd) men då min 1åriga son la sig kl 19 så har jag inte hunnit testa det så mycket.
Återkommer med mer bilder när jag har kommit på hur/vart jag ska ha dem samt med intryck av komponenterna! Inväntar även mina Dynaudio 72 se som ska komma i morgon eller fredag...
Kul att du gillar det lilla som ligger uppe
Postad 15 March 2012 - 08:57
M6i är så jäkla snygg. Låter bra gör den också. Bara att gratulera till finfina inköp.
Postad 16 March 2012 - 09:20
Hej Digitalsixx.
Kul att du kikade förbi! Det var en trevlig kabel, sitter och letar AQ högtalarkabel nu samt så är inredningen inte klar ännu då gumman inte bestämt sig för hur det ska se ut...
Kul att du kikade förbi! Det var en trevlig kabel, sitter och letar AQ högtalarkabel nu samt så är inredningen inte klar ännu då gumman inte bestämt sig för hur det ska se ut...
Postad 16 March 2012 - 10:59
Snyggt! vart har du köpt dina akustik pattor? är sugen på sådana själv!
Försöker hitta tillbaka till butiken där jag sett dem men det verkar ju omöjligt
Försöker hitta tillbaka till butiken där jag sett dem men det verkar ju omöjligt
Postad 16 March 2012 - 16:47
Hej.
Absorbenterna är köpta på: http://www.emusic.se
Det finns en mängd olika former och priser. De ska dock upp på väggen bakom soffan så fort vi vet vilket mönster vi ska ha.
Absorbenterna är köpta på: http://www.emusic.se
Det finns en mängd olika former och priser. De ska dock upp på väggen bakom soffan så fort vi vet vilket mönster vi ska ha.
Postad 17 March 2012 - 06:57
Hej Halle.
Tv bänken har jag byggt ihop själv.
Det är bestå från ikea, bänkskiva från K-rauta och belysning från bauhaus.
Jag lät bänkskivan vara 10 cm bredare än skåpet för att ha lite extra luft samt gömma kablarna.
Tv bänken har jag byggt ihop själv.
Det är bestå från ikea, bänkskiva från K-rauta och belysning från bauhaus.
Jag lät bänkskivan vara 10 cm bredare än skåpet för att ha lite extra luft samt gömma kablarna.
Postad 18 March 2012 - 11:36
Tackar.
Han är en guldklimp dock så lyser knapparna på förstärkaren och dacen och dem hittade han snabbt..
Han är en guldklimp dock så lyser knapparna på förstärkaren och dacen och dem hittade han snabbt..
Postad 22 March 2012 - 22:27
Trevligt, jag antar att du menar 75 ampere istället för ohm
Redigerat av radiuz, 22 March 2012 - 22:30.
Postad 23 March 2012 - 18:56
Jag gillar't! Kan mycket väl bli så att jag snor ditt koncept till tv-bänken ...
Har en flytt och ett nytt vardagsrum nära förestående och en ny tv-bänk står högt upp på att göra listan.
Postad 24 March 2012 - 07:37
Halle_: Jag kan rekommendera att du gör bänkskivan djupare än bänken både för att kunna gömma sladdar och kontakter samt att det blir en luftström som kyler allt.
Postad 25 March 2012 - 18:25
Riktigt läckert =) Jag kör också med akustikförbättring från Vicoustic =)
Postad 26 March 2012 - 21:17
Läckra högtalare
Rosewood är ju riktigt snyggt!
Har alltid gillat Dynaudio, var nära att det blev ett par nu men det blev en förstärkare istället
10p
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
22 bilder
36 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?