Ja är det någon eller några som kan hissa eller dissa dessa golvhägtalare? FInns det något liknande som är mer prisvärt?
Jag hade tänkt att endast använda mig av dessa två, fungerar det?
Andersson EX-700, prisvärt? något att ha?
Startad av
Publicityinc
, apr 10 2012 17:56
3 svar till detta ämne
1 relaterade trådar
Postad 10 april 2012 - 17:56 Ja är det någon eller några som kan hissa eller dissa dessa golvhägtalare? FInns det något liknande som är mer prisvärt? Jag hade tänkt att endast använda mig av dessa två, fungerar det? Postad 10 april 2012 - 18:03 mvh Postad 11 april 2012 - 15:47 . Man får som föregående talare ta det sett till priset. För 1490 skulle jag säga att inget slår dem. Men samtidigt hittar man inte på 1490 SEK. Tror nog du måste lägga minst det dubbla för att hitta högtalare som börjar slå dem. Men som sagt vill man lägga max 2000kr så tror jag nog är det bästa för pengarna. Kan tillägga att det är samma fabrik som Pure Acoustics. Modellen heter egentligen Pure Acoustics SuperNova 5: http://www.powermove.../?ProductID=913 Postad 11 april 2012 - 16:36 Nu är jag inte någon ljudkonnässör men i mina öron är de fullt tillräckliga. Basen duger bra och det är bra klang. Så de känns mycket prisvärda. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |