Kommentarer till Vardagsrummet 104tum av Chondrolover
Startad av
Chondrolover
, Oct 14 2012 15:20
17 svar till detta ämne
Postad 14 October 2012 - 15:57
Wow riktigt stor bild. Där finns det riktigt fina möjligheter..
Fixa något mörkt i taket.. Samt en stor svart rya på golvet så är du iland
Mera bilder tack, sjukt sugen på mer info proj mm.
Snyggt jobbat.
Fixa något mörkt i taket.. Samt en stor svart rya på golvet så är du iland
Mera bilder tack, sjukt sugen på mer info proj mm.
Snyggt jobbat.
Postad 15 October 2012 - 19:06
Ja jag ska plocka hem en annan kamera så blir det mer och förhoppningsvis bättre bilder. Blir nog lite mer byggande och donande i slutet av månaden också, hoppas jag hinner få hem lite matta som jag behöver
Postad 16 February 2013 - 13:42
Beställt 10m mörkläggningstyg som det ska sys gardin av, får nog hem takstativ nästa vecka också. Kommer nog lägga en beställning på tygtryck också till tavlor/absorbenter. Hittade ett ställe som tar ca 550:- kvm.. cheers
Postad 22 February 2013 - 18:54
Tyget är "ascot soft" från tyg.se, bra utbud och okej priser. Dock så är det väldigt många som haft mycket problem med dom, vet inte om dom fortfarande strular med vissa. Fick min beställning på 6 arbetsdagar iaf.
Postad 25 February 2013 - 18:18
Tyget är "ascot soft" från tyg.se, bra utbud och okej priser. Dock så är det väldigt många som haft mycket problem med dom, vet inte om dom fortfarande strular med vissa. Fick min beställning på 6 arbetsdagar iaf.
Postad 25 February 2013 - 18:23
Kan man inte radera inlägg?
Redigerat av Chondrolover, 17 October 2013 - 18:27.
Postad 25 February 2013 - 18:29
snyggt. vart köpte du mörkläggningstyget?
Redigerat av Chondrolover, 17 October 2013 - 18:26.
Postad 21 October 2013 - 20:09
@twebbas
Det är Ace vad jag kan se, sen vet jag inte vad vad för tema i Ace som används (jag kör själv ace men med egna bilder) rekomenderar de starkt, krävs lite confande men sen ärman nöjd :-)
Det är Ace vad jag kan se, sen vet jag inte vad vad för tema i Ace som används (jag kör själv ace men med egna bilder) rekomenderar de starkt, krävs lite confande men sen ärman nöjd :-)
Postad 21 October 2013 - 20:46
Snyggt. Vad är det för skin i xbmc?
Det är precis som @SKIBBE säger, ACE. Lite småpill innan man blir nöjd, men tycker det blir grymt snyggt när man är klar =)
Postad 21 October 2013 - 20:52
Nice looking screen.Are you satisfied with the projector screen?
Yes I am, quite good quality for a budget screen. But you cant compare it with the high end screens ofc =)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
10 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?